/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Var horny Johnny smart? LOOL
Fra : Klumme
Vist : 854 gange
10 point
Dato : 15-01-09 15:31

Johnny ville gerne have sex med en af de unge piger fra hans arbejde, men
hun havde allerede en kæreste.

En dag blev Johnny så frustreret at han gik hen til hende og sagde : "jeg
giver dig 1.000 kr, hvis bare jeg får lov at have sex med dig", - men hun sagde nej.
Johnny prøvede igen og sagde : "Jeg er hurtig, Jeg smider pengene på
gulvet, - du bukker dig ned, og jeg er færdig når du har samlet dem op."

Hun tænkte lidt over det og ringede hjem til kæresten og fortalte ham det
hele. Kæresten sagde : "Bed ham om 2.000 Kr., og saml dem op så hurtigt , at han
end ikke når at komme ud af sine bukser." Hun gjorde som kæresten havde foreslået,
og Johnny accepterede tilbuddet med de 2000 kr.

Efter en halv time havde kæresten stadig ikke hørt fra hende, og da der var
gået 45 minutter ringede han til hende og spurgte hvad der var sket ?
- hvortil hun svarer" den satan betalte med mønter."

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-09 16:46

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 15-01-09 17:04

Engang da jeg var omkring 16 var der en der havde fået en video med dyreporno, ander ikke hvordan. Det syndes jeg godt nok var underligt... Men det var stadig sjovere at se end at læse den joke der .

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 15-01-09 17:29

pi. og pa....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 17:29

Nååå landsbytossen forstod ikke den lille platte januar joke. Okay...den var osse svær, og han har jo begrænset at gøre med

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 17:31

Ellers ærgeligt. Den var møntet på hans niveau og artsfæller

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-01-09 18:06

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-01-09 18:07

50 ører

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-09 19:04

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 15-01-09 19:16

Sunowich gå og sov du er træt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 19:51

He He Han er så bange for at gå glip af noget, selv om han ikke fatter så meget af hvad der sker. Så lad ham blare blive hængende, så kan han jo se om han kan følge med. Normalt ville jeg have lukket nu, men for tungeslaskerens skyld, lader jeg den køre lidt videre.

Dog er der en lille bøn til jer som evt. kunne finde på at smide et par ord i tråden.....ikke for lange sætninger og helst ikke flerstavelsesord, for så fatter tossen ikke en brik og tror øjeblikkelig at vi taler om ham og han recidiverer øjeblikkelig til sin sædvanlige stereotype og stupide adfærd.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-01-09 19:54

Det må være ødelæggende for Humør og Helbred at man ikke kan grine af en god vittighed,bare fordi man nærer antipati mod en anden person.

Jeg synes den er GOD

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 19:58

God og god..... den er da meget sød og fri for vulgære udtryk.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-09 20:46

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 20:48

Jeg synes at Klummes vits er et glimrende eksempel på hvor umorsom en vits kan være...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 20:54

Så kan den da bruges til noget kære Bertel.

Er det allerede for indviklet lille sunomand LOOL så skrup dog i seng som dr. anbefalede dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 20:59

Btw bertel...Jeg er jo udmærket klar over, at jeg ikke bliver din slyngveninde i dette årtusinde (Jeg takker min skaber), så jeg fatter faktisk ikke, hvorfor du stikker din intrigante snot ind i denne platte og lavkomiske tråd. Det burde du være højt hævet over

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 21:20

Klumme har lidt svært ved at håndtere at der er mennesker der ikke synes at Klummes platte "vitser" ikke er sjove, lige som han har svært ved at håndtere at der er nogen der er uenige med Klumme. Det er selvfølgelig synd for Klumme og man kunne sådan set gøre en ham god gerning ved at lade ham gå rundt & tro at hans misserable vitser er morsomme. Men det kunne medføre at han begyndte at oversvømme nettet med elendige vitser. Så i sidste ende tror jeg at vi alle er bedre tjent med at fortælle Klumme at hans vitser er umorsomme, så er der en chance for at han holder sine formørkede vitser for sig selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 21:28

Ajiii Du kan slet ikke holde dig væk hwa bertel. Du er og bliver den intrigante skiderik som så helvedes gerne vil fremstå som den store landsfader, der uselvisk og tappert forsøger at redde hele verden herunder osse Kandu fra mig og mine formørkede vitser.

Jeg er sikker på at Verden og Kandu er dig dybt taknemmelig, og dog....ved nærmere eftertanke, så tror jeg at både Verden og Kandu vil skrupskide dig et stykke LOOOL

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 21:43

Jeg er sikker på at enhver psykologi studerende kan skrive lange afhandlinger om Klummes opførsel og fremfærd her på kandu. Nok mest noget på manglede anerkendelse og kontakt til moderen da han var spæd.
På den anden side er Klumme så kedelig, uspændende og let at gennemskue at ingen gider.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 21:45

Du gider da godt kan jeg se LOOOL Men du er jo også så røvkedelig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-01-09 22:20

Klumme : vittighed

Bertel : opførsel

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 15-01-09 22:22

Den der ikke synes den vittighed var sjov,har ikke sans for humor.Jeg vil bede de der synes den var plat, om at fortælle en vittighed de synes er god.
alimak

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 22:26

Det mindste man kan forvente af en vittighed er at den har en form for pointe og at der er et vist mindstemål af overraskelse i denne pointe.
Det er der på ingen måde i Klummes ynkelige "vits".

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 22:33

Pia synes naturligvis at det er synd for Klumme at der er nogen der fortæller ham sandheden, sandsynligvis fordi hun mener at det er bedst for personager som Klumme at de får lov til at gå uforstyrret rundt i deres tåger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 22:40

HALLÅÅÅ Åndsvag.....Bertel, vend dig om, din røv griner af dig Og det er der vist også flere andre som gør

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-01-09 22:45

Det er jo tydeligt nok at BertelBrander ikke bryder sig om Klumme.

Og heldigvis er opfattelsen af humor da også forskellig,jeg tror at det ville være kedeligt at være i selskab med BB,ikke at det er noget problem da situationen ikke vil opstå.

Men det jeg ikke forstår,det er hvorfor logger BB sig ind på denne tråd når det hele er ham så meget imod,og hvorfor skal alle der ikke er enige med ham ,ha´på nakken ?.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 22:47

Man kan konstatere at der ikke skal ret meget til for at more uendelig små hjerner som Klummes...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 15-01-09 22:48

Citat
sandsynligvis fordi hun mener at det er bedst for personager som Klumme at de får lov til at gå uforstyrret rundt i deres tåger.

Gud fader i skuret Bertel

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 22:53

Hvis man gider læse indlægene i denne tråd vil man kunne se at jeg sådan set bare startede med at fortælle at Klummes "vits" var meget umorsom. Men den slags kan Klumme ikke tåle at høre og han starter derfor det store personangreb.

Havde Klumme været skruet normalt sammen oveni, havde han blot nøjes med at konstatere at ikke alle synes at han plat er morsomt og ladet det blive ved det, og alle kunne fortsætte uforstyret.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 15-01-09 22:54

Nu har det sgu´været morsomt nok for een aften

Jeg brækker benet af fluen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-01-09 23:25

Citat
man kunne se at jeg sådan set bare startede med at fortælle at Klummes "vits" var meget umorsom
Se det er der humlen ligger begravet, eller hvad det nu hedder. Det kan tossen netop ikke sige en skid om. Han kan sige at HAN ikke synes den er morsom.

Som muldvarp1 ganske rigtigt påpeger
Citat
hvorfor logger BB sig ind på denne tråd når det hele er ham så meget imod,og hvorfor skal alle der ikke er enige med ham ,ha´på nakken ?.
Ja det må man nok spørge en klog om, men så kloge findes vist ikke, at de kan besvare det

Det Båtnakken Bertel slet ikke har opdaget er, at vittigheden NU er ham, og goshhhhh han er på den ene side til at flække af grin af, men samtidig en umanerlig dårlig vittighed, samt dræbende kedelig

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 15-01-09 23:46

Og Klumme fortsætter i det uendelige, blot fordi jeg har tilladt mig at sige at jeg ikke synes at hans platte "vits" er uendelig umorsom.

Og til muldvarp1, jeg "forlanger" naturligvis ikke at alle skal være enige, jeg er ikke på nakken af alle der er uenige, jeg fortalte blot at jeg synes at Klummes "vits" var ufattelig dårlig, og det fik Klumme til at hidse sig op.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 00:12

Fortsætter i det uendelige....... Nu er det sådan set mig der er vært (trådejer lool) BøveBertel, og der hvor jeg kommer fra, plejer det at være gæsterne der fiser hjem, specielt de som ikke er inviteret og oven i købet ikke bryder sig om at være her.

Sååååå bette mand, eller hvad du nu er..... hvad om du pakkede din dårlige vits (dig selv) sammen og smuttede...... det ville klare luften meget og få trådens IQ til at stige....Du hiver altså rigtig meget ned Båtnakkebertel

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 16-01-09 00:44

Som jeg skrev for meget længe siden:
Citat
Klumme har lidt svært ved at håndtere at der er mennesker der ikke synes at Klummes platte "vitser" ikke er sjove

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 00:57

halo lo lo lo The eccoman er her. Hvorfor blir du ved at gentage dig selv? Det blir det da ikke mere rigtigt af.

Kommentar
Fra : JoyLip

Dato : 16-01-09 02:14

Du er et utiltalende menneske BertelBrander. Fis af hvis ikke du bryder dig om joken, eller fortæl én du selv synes er bedre. Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 03:11

Uha JoyLip...Det er svært ikke at give dig ret. Båtnakken - BB - er en parodi på sig selv, og en dårlig vits. Hvad hulan idioten egentlig laver her er mig ubegribeligt

Ellers har du det godt JoyLip??? Det håber jeg. Og godt nythår forresten

Tror det er sengetid nu. Har ryddet op i gl. papirer hele aftenen, og det er lissom Bertel Brandert...røvkedeligt

Nat nat

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 16-01-09 04:12

Jeg fatter intet....
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen vits...

Klumme: I øvrigt var det i går, hun ringede :S

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 04:15

Vitsen er jo, at der ikke er nogen vits........ før Hr. Båtnakke Bertel dukkede op!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 04:17

for satan.... det er sengetid piwwww jeg kommer sgu da aldrig op øhhhh idag

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 16-01-09 04:19

Lad ham hvile.
Jeg vidste i øvrigt ikke engang, at der var regler for, om vitser var sjove eller ej. Jeg troede egentligt, at det var modtagerens måde at forstå det på, der var alfa og omega.
Men hvis det nu pr. definition ER en dårlig vits kan jeg da godt forstå ham... og så trækker jeg mit grin tilbage. Men jeg vil se beviser

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 04:32

HEHEHEHE Du har sgu da lige forstået det rigtigt justuniverse. Hvem pokker kunne vide at Hr. klogskider Bertel Brandert havde sat en definition på, hvornår en vits er morsom. Ajiiii han er den onde hylemig en forfærdelig personage

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 04:41

Faldt lige over 5 absolut IKKE morsomme vitser, helt uden pointe (ahhh okay, ro på Klumme, det er jo noget klogskideren bestemmer). Dem skal Branderten sgu lige ha et vågne op på, så hans pis er i kog inden morgenkaffen LOOOOOOOOOOOL

Nappet fra Ekstrabladet
Citat
Rygtet siger, at Stein Bagger blev tilbudt en plads på Bjarne Riis’ cykelhold, da de så hvor hurtigt han var over alle bjerge.

Normale mennekser kører forlæns over USA- Stein Bagger!

Hvad hedder Stein Baggers tvillingebror? TveBagger

Om jeg igen vil investere i IT-aktier? Nej, den slags projekter Bagger jeg ikke op.

Alle børnene elsker Stein Bagger, undtagen Finn. Han må nu spænde livremmen ind!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-09 10:23

Hun har sikkert troet, at det var noget andet end mønter, han havde i bukserne

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 11:13

hehehe tror du

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-09 11:27

Citat
Var horny Johnny smart?

Det var han da, han lagde mønterne i pungen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 16-01-09 14:49

Så er jeg på igen! Nej,altså på pc`en.... Nej jeg mener oppe igen...... Altså,jeg har haft et nedbrud på komputeren. Jeg synes nu,det er en meget fin vits.Om den er plat? Alle vitser skal vel være lidt platte.Den er røget i vits-arkivet,hos mig. Håber ikke du har copyright på den,Klumme.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 15:15

Najjjjj LOOL det er sgu ikke min, men en jeg modtog fra cyberspace, selv om Båtnakke-Brandert helst så, at det var en vits jeg havde siddet og forfattet i de lange vinteraftener. hi hi hi

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 16-01-09 15:20

Sikken da en blodtryksstigende vits....hva´?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-01-09 15:41

Ja ren Viagravits

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-01-09 19:45

Kandu er ind imellem befolket af en underlig folkefærd.

Klumme poster en usædvanlig umorsom "vits", jeg gør forsigtigt opmærksom på at "vitsen" er usjov, hvilket øjeblikkeligt får Klumme til at gå i selvsving, med eder og forbandelser, skældsord og mudderkastning.
Jeg forsøger stilfærdigt at svare på denne byge af ubehageligheder fra Klumme, hvilket bl.a. resulterer i at fuldstændigt fremmede mennesker skriver at jeg er et "utiltalende menneske".
Besynderligt.

EOD.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-01-09 20:52

Hold dog din ualmindeligt dumme kæft Brandert. At DU synes en given vits IKKE er morsom, er IKKE ensbetydende med at den IKKE er morsom, med mindre du har patent på at afgøre hvad der er morsomt eller ikke morsomt, eller er ansat af Kanduteamet som smagsdommer.

Indrøm det dog som det er, men det tør du jo ikke...det handler overhovedet ikke om den vits, det handler om, at du ikke kan døje mig. Så lav dog for helvede en tråd, hvor du skriger ud til alle verdenshjørner hvad dit reelle budskab er og lad være med, på din sædvanlige krystermanér at komme snigende som en tyv om natten og komme med dine syrlige bøvser, den ene gang efter den anden. Hold dog kæft hvor er du KLAM.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 17-01-09 23:24

Man kan naturligvis ikke objektivt bedømme om en vits er sjov eller ikke, så når jeg siger at en vits er umorsom er det naturligvis "kun" min menig.

Jeg kender ikke Klumme, jeg har intet imod mennesker jeg ikke kender, jeg ved at Klumme har nogle andre politiske holdninger end mig, det er alt.

Så en gang for alle: Nej det handler ikke om Klumme. Jeg synes ganske enkelt at "vitsen" var dårlig, og det var det jeg skrev, men det er åbenbart ikke "tilladt" at fortælle Klumme at hans elendige vitser ikke er morsomme. Og så undrer det mig at Klumme kan bruge så mange eder og forbandelse samt hidse sig så meget op, blot fordi der er nogen der tillader sig at fortælle sin ærlige mening om Klummes platte vittigheder. Og det undrer mig at Klumme har så stort et behov for at kaste med mudder.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 01:07

Og den idiot blir ved og ved og ved

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 18-01-09 04:57

BertelBrander: Jeg kender dig ikke og heller ikke dine politiske holdninger.. Men jeg kan helt objektivt ikke lige se, hvor din mening om vitsen er relevant. Der belv ikke spurgt om den....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 18-01-09 10:01

"Så længe, der er TO mennesker i verden...er der krig"

Nu véd jeg jo ikke, hvilke sukkermadder der pisses på, men meget tyder på at de to kamphaner hér IKKE er nyforelskede.
Det er mig en gåde, at mennesker gidder hidse sig op foran en lille skærm, men det kommer der jævnligt psykoanalyser om i ny og næ.

Jeg har da osse været i skudlinie hérinde, da jeg skrev noget, som (i en Kandu-kendings) virkede "upassende". Det bar tydeligt præg af, at vedkommende ønskede at markére sit territorie hér, og han M/K fik da osse nogle "medløbere".

Jeg valgte blot dén vej, at Pause mig selv...eller skal man kalde det kapitulere?, for så kan angriberen jo føle sig som sejrherre...Og det er præcis dér jeg er ligeglad.

Jeg er ikke konfliktsky og behøver ikke et tastatur til at manifestere mig, men jeg er da lidt nysgerrig, hvorvidt IRL fungerer for den omtalte kategori....

Min opfordring er, at vi læser en vits, tager stilling, griner, græder....Og så kigge på ejermanden BAGEFTER, og så håbe på at der er andre gebeter at ta´ sig til i hjemmet....end negativ input for negativitetens skyld.

Hjerteligste Søndagshilsner
TOM

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-01-09 14:13

>justuniverse, når man poster en vits i et offentligt debat forum, må man være indstillet på at folk fortæller om de synes at vitsen var sjov eller ikke.

I øvrigt synes jeg at det er underligt at det at jeg fortæller at vitsen, i mine øje, er umorsom, bliver udlagt som et person angreb. Jeg har ikke skrevet at Klumme er usjov, jeg har blot skrevet at vitsen ikke er morsom. Men Klumme opfatter det tilsyneladende som et angreb på Klumme, som om alting handler om Klumme; det gør det ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 14:14

Og han blir ved og ved og ved LOOOL IDIOT

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 14:50

Kandu er ikke et debatforum lillemand, men en site for forvidensdeling, og Kandu's slogan er:
Citat
Kandu?DK vejen tl en hurtig løsning.
fES DEN IND???? Så hvis du har noget viden (fniiiis) så kom med den og lad og dele den.

Og hvis du ellers snart har udtømt dit ildehørmende verbal-lavement og er færdig med at udstille din latterlige, tåbelige og imbecile adfærd, så skulle du knytte sylten, så ikke flere end højst nødvendigt bemærker dit idioti.

Det slår mig pludselig, at årsagen til at du flejner helt ud over en skide halvhjernet vits måske er, at du ikke forstår den. Det kunne du sgu da bare have sagt med det samme. Kandu har masser af hjælpsomme gutter og gutinder, som elsker at hjælpe småtkørende patienter som du

Ja jeg tror sørme, at jeg selv kunne finde på at "oversætte" vitsen for dig, hvis jeg havde været opmærksom på sværhedsgraden af vitsen lidt tidligere. Men nu er jeg altså osse ret godhjertet af mig

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 10 point
Dato : 18-01-09 15:01

BB
Kom med en vits som du synes er god, så kan vi vurdere hvad slags form for humor du har.
alimak

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 15:03

Hæhæhæhæ Ja det kunne da være morsomt at læse, hvad denne BB finder morsomt

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-01-09 19:33

Klumme synes ikke at kandu.dk's small-talk kategori må kaldes et debat forum, så tillad mig at omformulere:

Når man poster en vits i et offentligt forum, må man være indstillet på at folk fortæller om de synes at vitsen var sjov eller ikke.

Men det gælder måske ikke Klumme, måske er sagen den, at man kun må skamrose Klummes vitser, uanset hvor umorsomme de er?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 19:40

Og han blir ved og ved og ved....Kom nu med en vits som alimak foreslår....Eller kender du slet ingen.... som du forstår??

Konkret spørgsmål til dig. Kender du en vittighed? Hvis ja...Vil du så lægge den her i tråden??

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 18-01-09 19:42

Ja, jeg kender adskillige vittigheder, og nej, jeg vil ikke ligge dem her i tråden.

Konkret spørgsmål til Klumme: Må man godt sige at dine vittigheder er umorsomme?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 19:45

Du må hyppe og skide må du. Kom med en vits eller skrid............... fnaddermide

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 19:49

Nej forresten jeg gider ikke læse en vittighed du har set sted og kopierer ind her uden at fatte en meter af hvad den går ud på. Så BAJ BAJ IDIOT...Nu orker jeg dig ikke mere

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 18-01-09 20:41

Tak for svaret alimak. Jeg gider ikke lege med idioten mere i dag LOOL

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 18-01-09 23:20

Tak selv
alimak