/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
telefon abonnement
Fra : trimare46
Vist : 724 gange
300 point
Dato : 15-01-09 12:27

findes der en hjemmeside, hvor man kan se hvilket selskab et givet telefonnummer hører til.
telmore har et sted hvor man kan se, om et nummer er tilknyttet telmore, men findes der et sted hvor man kan se alle numres tilhørsforhold.

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 15-01-09 13:00
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 15-01-09 13:01

Hej igen

der er også til imei numre:
http://www.numberingplans.com/?page=analysis&sub=imeinr

// C a i N e

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 13:05

Det hjælper dig desværre ikke så meget hvis folk har fået porteret deres nummer....

De har måske oprindeligt fået et hos TDC og derefter gået over til andet selskab MED NUMMER...

Så - NEJ - det kan du ikke se (være sikker på) nogen steder - kun HVOR det OPRINDELIGT stammer fra....

Accepteret svar
Fra : alka

Modtaget 310 point
Dato : 15-01-09 13:09

En af de mest brugbare er nog stadig denne: http://appsrv.118online.dk/cgi-bin/118online.cgi
selv om den ikke finder alle, men 8 uf af 10, finder jeg her!

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 15-01-09 13:28

og hvor skriver jeg telefonnummeret på tdc online. som jeg ser det, kræver det at jeg har alle oplysninger om personen og så kan finde hans telefonnummer. men telefonnummeret kender jeg. jeg skal bare vide, hvilket telefonselskab han er tilknyttet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-09 13:31

Det KAN du ikke se - kun HVEM der i tidernes morgen har uddelt nummeret og det behøver ikke længere være rigtigt....

Kommentar
Fra : alka

Dato : 16-01-09 06:50

trimare46 du går ind på andet faneblad og skriver tlf-nr. uden mellemrum!

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 07-03-09 07:39

Tak for svaret alka.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-03-09 09:32

Selv tak trimare46