/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
You tube til MP4
Fra : tararam
Vist : 1123 gange
92 point
Dato : 14-01-09 15:04

Min søn har fået mobil, og nu vil han have mig til at få nogle youtube music ned på mobilen.

Troede det var nemt, men bruger sikkert det forkerte program.

Hvad skal jeg bruge for at gøre dette. Har forsøgt med Super2007 som kan encode alle typer filer, men jeg når kun halvejs før den skriver "access denied"

Jeg har real player plugin, så jeg kan hurtigt få downloaded youtube filer til FLV, men så kan jeg ikke komme længere synes jeg.
Så hvad er hurtigt - gratis og nemt.?

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 102 point
Dato : 14-01-09 15:24

hej

Har fundet et par løsninger, men vi er enige om at det nok helst skal være gratis:

Koster penge:
http://www.litexmedia.com/youtube-grabber/

Gratis:
Denne kan du nok bruge!
Citat
It also allows you to convert downloaded videos for Ipod, Iphone, PSP, Cell Phone, Windows Media, XVid and MP3

http://youtubedownload.altervista.org/

// C a i N e

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-09 02:08

Det nederste link fra Caine kan anbefales, den kan omdanne Youtube filmen til mp4, først henter du filmen hjem på computeren, kopier URL adressen ind i download linjen på YoutubeDownloader, den kopierede kommer sikkert helt af sig selv ind i programmet, når du har kopieret og åbner downloaderen, når filmen er hentet så flytter du prikken ned i Convert video og vælger Iphone video (MPEG4-MP4)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-09 02:10

Citat
Så hvad er hurtigt - gratis og nemt.?
det er YoutubeDownloader jeg bruger den selv og har den også på min Windows 7 Beata

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-01-09 02:15

Hvis du allerede har youtube filmene på din computer, så kan du også bruge YoutubeDownloader til at omdanne dem, måske skal du først omdøbe filerne, højre klik og Omdøb, giv filmen et navn og slut af med .flv (punktum flv) det er hvis du finder dem i midlertidige filer i din Internet Explorer, hvis du har hentet filmene på en anden måde så er det sikkert ikke nødvendig at omdøbe

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 01-03-09 10:32

Tak for svaret Caine.