/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Formel 1 på nurburgring
Fra : madsemillarsen
Vist : 455 gange
50 point
Dato : 14-01-09 07:52

Hej

Er der nogle som har været afsted til formel 1 i tyskland på nurburgring?
Vi skal sandsynligvis afsted men vi har ikke været afsted før, så vi ved ikke hvor der er godt. Er der nogle som vil dele ud af deres erfaring omkring hvilke tribuner der er gode at sidde ved? Og det skal ikke være de dyreste biletter.
Eller hvis der er andet som kan være godt at vide....

Madse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-01-09 07:10

Måske du skulle spørge i dette forum?

http://www.motorsporten.dk/Forum/ShowForum.aspx?ForumID=17

</MOLOKYLE>