/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Conexant High Definition Audio
Fra : BurningThunder
Vist : 513 gange
100 point
Dato : 12-01-09 16:21

Hej alle..

Jeg har et lille problem med den sound driver.
Jeg har lagt Xp in på en HP Dv6000 Serie bæbar (DV6829EO) Og som nogle nok ved er det ikke meningen man skal det (Ifølge HP)

Har fået all driver til at virker også lyden. Men et lille problem, når jeg muter lyden i volume control sker det intet, kan også justere lyden uden der sker det helt store. Har fundet ud af den bruger Wave some lyd. Er der nogle måder at ændre det så man kan mute normalt. Eller skal jeg åbne Volume Control og ændre det i wave hele tiden...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-09 11:01

- Ubesvarede 1
- Besvarede 6
- Annullerede 16
- Slettede 0
Ialt 23

Vi er vist ikke dygtige nok til at klare det problem

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 24-01-09 19:15

hvor har du fundet alle de driver henne
jeg kan ikke finde dem