/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Faktura program
Fra : CSSN
Vist : 403 gange
50 point
Dato : 12-01-09 16:17

Hej

jeg har en lille virksomhed der handler med gammelt jern og metal.

Jeg søger et Regnskabsprogram/faktura program hvor man både kan udskrive regninger, men også kan udskrive en kvitto til den virksomhed jeg har afhentet jern hos og betalt penge.

Nogen herinde der kender et godt program ?

jeg har fundet et billed af et program på nettet. som jeg tror ville kunne bruges. men ved ikke hvad det hedder.

det kan ses på dette link.

http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/Esu73975.jpg

På forhånd tak.

M.v.h. Chris

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-09 16:20

du er squ en klovn, luk bare dine spørgsmål
folk må vel nå at svare

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-09 16:20
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-01-09 16:24
Kommentar
Fra : CSSN

Dato : 12-01-09 16:27

der var sket en fejl i indlægget din spasser.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 12-01-09 19:44

SPASSER__

JA_ = PM

Kommentar
Fra : ymot

Dato : 22-03-09 20:35

2000 kr så er du kørende med et utrolig brugervenlig regnskabsprogram !!

jeg har det selv ....det laver næsten sig selv

Programmet hedder summasumarum! du kan enda prøve det gratis inden du køber det!!!