/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
tempertur
Fra : baikal01
Vist : 599 gange
153 point
Dato : 12-01-09 07:00

hej jeg har en bukh dv 20.som viser for meget varme på instrumentet.men motoren er kun de ca 60/70 grader. har stiftet termostat. og ingen revner i topstykket eller motoblok. ingen olie i udstødningen.kan det evt være føleren det er galt med da instrumente viser 125 gr.men kun ved fulde omdrejninger.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 12-01-09 07:09

- Ja eller et strømproblem - stel forbindelse +

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-01-09 09:18

Det kunne jo også være selve instrumentet.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 12-01-09 09:55

De er født med den fejl. Hvis du ikke kan lide at se på viseren i den røde streg, skal du skifte både føler og instrument. Jeg har lige gjort det på min dv 36 der havde samme problem.
Hvis det er et originalt Bukh panel, er det største problem faktisk at få den firkantede dækskærm af instrumentet.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-01-09 09:59

Hvis målesonden ikke sidder i kølevandet men et sted på topstykket, kan 125 ° være korrekt, uden at der er noget galt

Kommentar
Fra : baikal01

Dato : 15-01-09 18:56

hej tak for jeres svar. må prøves når det bliver lidt varmer.mvh baikal

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 21-02-09 20:19

Hej Baikal01.
Skal du ikke snart lukke det gamle spørgsmål.
mvh
Teas