/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
yorkshire terrier
Fra : luffe1604
Vist : 537 gange
20 point
Dato : 11-01-09 20:59

Hejsa, nogen der kan hjælpe mig med en dejlig hvalp??????

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-01-09 21:02
Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-01-09 21:04

Se ude i venstre side og rul så lidt ned.

Kommentar
Fra : luffe1604

Dato : 11-01-09 21:12

Tak for det, der er nogle skønne hvalpe :)

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-01-09 21:17

Dansk Kennelklub har 7 hvalpe fordelt på 2 kuld på hvalpelisten lige nu.

http://www.hundeweb.dk/dkkcm/public/openIndex/view/list_side1.html?ARTICLE_ID=1164742020632

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:18

Vi har købt vores Yokie hos Lena

http://www.123hjemmeside.dk/yorkiejoy/

Men ellers så se på hvalpelisten hos Dansk kennel klub...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:19
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:21
Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 11-01-09 21:45

Du kan også finde yorkshire terrier i den blå avis eller Gul og Gratis...Der er rigtig mange, men pas på...Der er også uægte og uerfarne køkkenopdrættere.....
Jeg har selv 2 yorkshire terrier, hvoraf den ene er fra en opdrætter..(se Nordsted) og den anden er køkkenopdræt..Erfaringer har lært mig at jeg aldrig mere køber en hvalp der ikke kommer fra en kennel, hvor de har styr på racen og prægning af hvalpe.
Held og lykke med yorkien..Det er en pragtfuld race..

Kommentar
Fra : luffe1604

Dato : 11-01-09 21:49

Tak for alle svarne, er allerede kommet i kontakt med en, som får hvalpe om nogle uger :) det glæder jeg mig til at se

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:51

IIh jeg får helt lyst til at holde sådan en lille hvalp - igen -

Du er garanteret helt solgt, når først du ser den - så lidt på forskud

Tillykke med babyen

Kommentar
Fra : luffe1604

Dato : 11-01-09 21:55

Ja, de er dejlige, kan næste heller ikke vente........men så er glæden jo bare endnu størrer når det endelig bliver tid

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 22:01

Det bliver også en god årstid, når du skal lære den at blive renlig

Kommentar
Fra : luffe1604

Dato : 11-01-09 22:05

Ja, har du nogle tricks???Har haft en labrador og det tog et stykke tid med den, men det lykkedes da til sidst.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 22:13

Jeg syntes nu også mine sidste to Yorkier har været længe om at blive renlige, men som rettesno

Ud, hver gang de har spist sovet og leget.... og det gør de jo næsten hele tiden, så det kan godt være du skulle købe hvalpen noget vinterovertøj, og lær den også med det sammen, at have en refleksbrik på

Jeg har med held prøvet at sætte en pind, der hvor hunden havde tisset, og så gået direkte hen til pinden de næste mange gange

Kommentar
Fra : luffe1604

Dato : 11-01-09 22:24

ok, mange tak, det vil jeg prøve når jeg kommer dertil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 22:30

Når du så har besluttet dig for hvilken et køn den skal have (ovennævnte tip er nok kun velegnet til hanner), så har mange kanduer oprettet spørgsmålet--- hvad skal hvalpen hedde??

Nu kan du jo gå i tænkeboks

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 12-01-09 07:01

Godt valg af hund
Du kan også kigge på denne side, der har vi købt den en af vores Yorky

www.littlebighorn.dk

IPM