/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
føde kasse
Fra : pacu
Vist : 490 gange
40 point
Dato : 11-01-09 19:01

hej jeg har et stort 500 l med 10 guppyer og 10 hvid sky ca 5 store røder og 10 vulkan sten og et par planter skal jeg købe en føde kasse til mine guppyer eller er det unødvendigt?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-01-09 19:05

Har du planter flydende i overfladen, for det er her guppyunger gemmer sig. Så hvis du vil have mange unger så skal du have en fødekasse og hvid du kan lade naturen gå sin gang, så anskaf dig planter der flyder i overfladen.

Kommentar
Fra : pacu

Dato : 12-01-09 15:20

okay nej jeg har ik så mange flyde planter så jeg tror jeg tager en føde kasse

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 40 point
Dato : 12-01-09 15:25

Det kan du også gøre, men så skal du bare fjerne moderen rimeligt hurtigt

Kommentar
Fra : pacu

Dato : 12-01-09 15:34

ja jeg har set at man kan få en kasse hvor når moderen føde så kan ungerne svømme ned i et net hvor moderen ik kan komme igennem

Kommentar
Fra : pacu

Dato : 12-01-09 15:39

kan jeg spørge dig om noget andet jeg er ny herinde så jeg vil grene vide hvordan jeg får point jeg får 20 om dagen men ud over det

Godkendelse af svar
Fra : pacu

Dato : 12-01-09 15:58

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-01-09 17:53

Hvis du i venstre side trykker på bliv superbruger, så får du 200 point hvis du bliver det, ellers kan du tjene 20 point om dagen. Og tak for pointene.