/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Problemer med bærbar skærm
Fra : Jammerlapp
Vist : 330 gange
115 point
Dato : 11-01-09 18:23

Hejsa

Jeg står i lidt af et problem med min skærm på min bærbar. Efter at have tilsluttet pc´en med vga-stikket til mit fjernsyn, hvor jeg uden videre opsætning fik vist en klon af mit pc skærmbillede, viste de sig efterfølgende efter at have slukket pcen og tvet, at min pc skærm er sort når den tændes.. Når jeg så tilslutter tv'et får jeg skærmbilledet på tv'et, men når jeg kigger i skærmindstillingerne ser jeg kun en skærm.
Hvordan kan jeg så ændre det så jeg kan bruge min bærbar normalt igen?

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 11-01-09 18:34

Fn+F7 ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-01-09 18:34

tryk på Fn tasten og en (F tast) hvor der er tegnet en skærm.
Hver gang du trykker så skifter den
kun pc
kun ekstra skærm
Begge skærme

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 11-01-09 18:35

Citat
Fn+F7 ?

Alle bærbare er ikk ens

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 11-01-09 18:43

netop på min er det fn+F3

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 11-01-09 18:47
Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-01-09 18:52

Her må jeg give ProfilKinali ret
På den ene af de bærebare her i huset, skal der bruges Fn+F7/F8/F9 til valg at disse funktioner, hvor F7 er LCD skærmen - F8 er LCD + TV og F9 er kun TV.
På den anden er det Fn+ F5 og F11 der styre disse funktioner.
Det fremgår dog af symboler på tasterne.
Til trods for denne forskel er det dog to bærebare af samme mærke, men forskellig modeller!

Så se på tasterne og læs din brugsforvirring for en exagt forklaring på din model. Nærmere kan vi nok ikke komme en løsning.

Kommentar
Fra : Jammerlapp

Dato : 11-01-09 19:20

Ja den har jeg også prøvet. hos mig er det Fn + F5, men efter jeg prøver det sker der intet på min bærbar. På tvet går skærmen et kort øjeblik i sort med en meddelse om et "ikke understøttet signal" hvorefter skærmbilledet vender tilbage på tvet. Jeg sidder med en Acer aspire 5102WLMi og tvet er et Sony 40L4000