/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Skiboks
Fra : rover600_valby
Vist : 552 gange
50 point
Dato : 11-01-09 17:37

Hej
Jeg har en lidt ældre skiboks af glasfiber men den ene af de to dæmpere der skal holde låget/toppen af boksen så den er åben virker ikke mere men hvor kan man købe sådan nogle dæmpere henne hvor de har et stort udvalg???
Har prøvet Supercar, T-Hansen men de ville hellere sælge mig en ny
Bor I KBH.
Håber nogle kan hjælpe...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-09 17:43

Enhver "hugger" har sikkert tonsvis af den slags liggende....

Da du ikke skriver til hvilket mærke osv. kunne du jo også prøve campingforhandlere, køkkenforhandlere osv.

Den slags bruges i meget andet end skibokse....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-01-09 18:05

Biltema