/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
rettelse af engelsk
Fra : caroline90
Vist : 386 gange
50 point
Dato : 11-01-09 16:31

Hejsa allesammen
er der nogle som kan rette denne engelsk oversættelse:
It was a cold Christmas morning and the snow was falling down and lay down as a carpet over the road. An English man and his Danish wife from United States, was on their way to a very nice place in Washington, to celebrate the Christmas time with the Woman’s Uncle and Aunt. The Christmas was on Friday, so they were very busy.
They went over the White House because the Uncle was living next to it, so it was a nice place to live. When they were near the house where the Uncle lived, they could hear Baby Crying. Her Aunt has born a little girl named Mina in November, so she was still a little newborn baby.
They knocked on the door and were invited inside to the living room, where a huge big Christmas tree stood. It was a tradition of the family, that there should be read a book named “Santa Claus is coming tonight” – they were all sitting while the Uncle was reading aloud. They having fun and celebrated the Christmas a few days after.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-09 16:34

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 1
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 5

Lav dine lektier selv

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 11-01-09 16:39

hvis du slet ikke kan og er desperat : http://translate.google.com/ . dog med grammatiske fejl nogle steder

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-01-09 17:59

Har vist ikke meget med Danmark at gøre

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 11-01-09 18:46

Teil > fed kommentar...

Kommentar
Fra : caroline90

Dato : 11-01-09 19:23

Hold dog kæft teil - man skriver herinde for at få hjælp - det er da så vidt jeg ved ikke noget galt i at spørge folk til råds og få hjælp til at rette en opgave - du kan da bare skride ud fra dette debat indlæg, der er absolut ingen som har tilkaldt dig karlsmart.
smut du bare ud.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-01-09 19:27

caroline90 (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 264318
Medlemsdato : 15-11-2007
Seneste login : 11-01-2009

Er du ny her eller

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-09 19:39

Citat
Hold dog kæft teil -

Luk skuffen, so

Kommentar
Fra : caroline90

Dato : 11-01-09 19:56

Ja jeg er ny herinde.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-01-09 20:10

Citat
Ja jeg er ny herinde.

Citat
caroline90 (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 264318
Medlemsdato : [B]15-11-2007 [/B]

Hmmmmm.

1 år og 2 måneder
Sidst du har brugt denne konto var 21-11-07 som du har godkendt, de tre andre har du annuleret, og nu brokker du dig over andre brokker sig over dig.

Jeg vil sige en ting til dig: Hvis din røv den klør, vil jeg håbe dine arme må være for korte.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-01-09 20:41

Citat
caroline90 (Almindelig bruger)
Medlemsnummer : 264318
Medlemsdato : 15-11-2007
Seneste login : 11-01-2009

Tjaaa, i en alder på 90 er hun kommet sent med, og i den alder kan de alligevel ikke huske om det var i går eller for et år siden!

Har du kørt stavekontrol på det selv, eller skal vi gøre arbejdet for dig?
Kvaliteten på skolelærer har været dalende de sidste 10-15 år, så det kan jo ikke undgås, at det går ud over eleverne.

De første 9 år af min datters grundskole, havde jeg selv bøvl med lærerne, som mente at det var forældrene der skulle sørge for børnenes indlæring, så de mødte velforberedt den næste dag.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-01-09 21:17

Citat
Tjaaa, i en alder på 90

Nej severino måske født i 90

Mit andet svar til dig er at : Du skal ikke lære en gammel røv at prutte

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-01-09 21:18

Det var til caroline90

Citat
Mit andet svar til dig er at : Du skal ikke lære en gammel røv at prutte

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-01-09 21:38

Næ doktor!
Det har den nok kunnet siden fødslen, både med og uden vareprøver!

Kommentar
Fra : BilalKinali

Dato : 11-01-09 21:43

slap dog af

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-01-09 21:54

severino

Du har ret, men en god vare skal jo godkendes, og hvis det er en prut fra en god gammel svend så bliver den godkendt.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 11-01-09 21:57

Citat
slap dog af

Det bliver gjort og det lugter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-01-09 23:10

I mine ikke så engelsk kyndige øjne ser det ud som om du er sluppet ret godt fra din opgave, men prøv at skrive på dansk, hvad du mener med disse to sætninger, jeg forstår ikke helt om det er korrekt, det kommer an på meningen
Citat
They went over the White House because the Uncle was living next to it
og så lige denne her også
Citat
they were all sitting while the Uncle was reading aloud
jeg er ikke ekspert men har da fået et 9 tal på handelsskolen, helt ærlig det var ikke mig direkte, men det var mig som skrev pigens engelske stil en gang hun var kommet i tidnød

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 20-01-09 12:34

It was a cold Christmas morning, the snow was falling and soon lay as soft white carpet over the road. An Englishman and his Danish wife from the United States was on their way to a very nice place in Washington to celebrate Christmas with her uncle and aunt. Christmas Day/Eve was on a Friday, so they were quite busy/in a hurry.

They passed the White House because her family was living next to it - a beautiful place to live. When they were near the house of her uncle's, they could hear a baby crying. Her aunt had born a little girl named Mina in November, so she was still a little newborn baby.

They knocked on the door and were invited inside to the living room, where a huge Christmas tree were placed in the middle of the room. It was family tradition that there should be read from a book named “Santa Claus is coming tonight” – they were all seated in cosy furniture while uncle was reading aloud. They had good fun and celebrated Christmas a few days after.

KOMMENTAR: 1) det ville være nemmere og mere personligt at skrive et flydende engelsk, hvis alle personerne havde været navngivet, 2) på engelsk skriver man his/her uncle/aunt ikke the uncle/aunt, 3) hvordan kan julen både være om fredagen på vej til Washington OG nogel dage efter??? 4) ellers en sød lille historie om at have det godt med familien i julen

KNUS fra Sismo

Kommentar
Fra : caroline90

Dato : 21-01-09 19:12

Tusind tak sismo, det var virkelig sødt af dig.

knus herfra os.