/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Office 2007
Fra : inoconsult_dk
Vist : 1836 gange
18 point
Dato : 11-01-09 12:10

Hvorledes indsættes fil- og stinavn i sidefoden i et Office 2007 dokument?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 11-01-09 12:48

Som i 2003
{filname\p}

Kommentar
Fra : inoconsult_dk

Dato : 11-01-09 13:39

Desværre ikke. I Office 2003 er der en menu med et punkt der hedder "Indsæt fil og stinavn. Det mangler i Office 2007? Eller er det bare mig der ikke kan finde det?

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 11-01-09 15:21

Der er mange finurligheder ved Word 2007.

Vælg fanebladet "INDSÆT" - Så vælger du en sidefod type, f.eks. klassisk.
Når du så står i sidefoden, skal du vælge "hurtige dele" og her går du ind under menupunktet "Felt".
I "Kategori" klikker du på teksten "FileName". I midten kan du vælge format-egenskaber for felt, men vigtigst er det at sætte flueben i vinduets højreside, hvor der står "Føj sti til filnavn"

PS! Jeg har endnu ikke fundet ud af fordelene ved 2007, fremfor 2003. Det er ikke blevet lettere for mig.