/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
købe aktier NU - hjælp
Fra : freddiemercury
Vist : 697 gange
200 point
Dato : 11-01-09 11:02

jeg vil gerne købe lidt danse bank aktier helst lige NU
hvor gør jeg det henne & billigst

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 11-01-09 11:27

Køb det via netbank, men du skal have et depot oprettet der hvor du har dine forbindelse og pengene stående...

du kan så købe dem online, som en straks handel, så du ser hvad kursen er og ikke behøver vente til du ser dagens kurs

Du kan gøre dette straks børsen åbner i morgen
/ Henrik

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-01-09 11:30

Citat
helst lige NU

På en SØNDAG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-01-09 11:59

hos en børsmægler

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 11-01-09 12:06

kan se på børsens hjemmeside at Nordea har online handel
men altså ikke om søndagen ?

Accepteret svar
Fra : Tordenkalven

Modtaget 200 point
Dato : 11-01-09 12:09

du kan ikke handle en kurs i dag...måske lægge noget ind nogen steder, men så er du afhægig af slutkurs mandag når børsn er lukket...

Ellers lave en strakshandel i morgen når børsen lukker op, men du SKAL have lavet depot, så dine aktier kan registeres i værdipaitcentralen.... der findes i dag ikke børsnoterede aktier der ikke er registretet der
/ henrik

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 11-01-09 12:15

Tak for svaret Tordenkalven.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 11-01-09 12:18

selv tak, du er velkommen,

god søndag

Kommentar
Fra : grokraft

Dato : 08-10-09 18:15

Der var en der sagde strakshandel. pas på måske ryger fortjenestem!
limitering er det sikre have is i maven. llæs i avisen om selvskabet giver udbytte. om de har lånt flere milioner kan have negativ indflydelse på aktiekursen.