/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lave farver på scannet linier.
Fra : EiHaBr
Vist : 521 gange
200 point
Dato : 10-01-09 13:50

Hej.
Jeg er medlem/formand i en lille forening, hvor vi har et gammel logo, der er tegnet med linier og skrift med blyant/tusch og derefter scannet ind og derefter bruges den som logo.
Derfor er den kun sort hvid.
Kender nogen hvordan, man kan og i hvilken program, man kan lave farver på scannet linier.
Jeg kunne godt tænke mig at linierne fik f. eks en farve og skrift en anden.
Findes nogen program hvor man kan sådan nogen ting.

Mvh EH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-01-09 13:52

Ethvert billedbehandlingprogram kan da klare det..... (selv paint)

Men det var lidt nemmere hvis man kunne se hvad det drejede sig om....

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 10-01-09 14:04

Det kan laves i photoshop eller i illustrator hvor du laver logoet om til kurver.
Der er også den slaviske metode at rentegne logoet i ilustrator og så farvelægge det.,
Hvordan ser det ud. Jeg sender en mail til dig privat her på kandu.

hawaii7

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-01-09 15:18

Er det normalt at du annullerer så mange af dine spørgsmål?

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 30
- Annullerede 20
- Slettede 1
Ialt 52

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-01-09 15:39

PhotoFiltre kan og er gratis: http://photofiltre.free.fr/utils/pf-setup-en.exe
om det bliver godt er jo op til brugeren.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 10-01-09 19:16

Tak for jeres svar.
Først til Hawai- jeg syntes ikke jeg annulerer mange spørgsmål, men det kan da godt være jeg ikke har været god til at få uddelt point, det må jeg så blive bedre til undskyld for det.
Til de andre tak for svarrene, nu må jeg jo have prøvet tingene af en af dagene.

MHV EH