/ Forside/ Interesser / Helbred / Sorg & Krise / Spørgsmål
10  clou 510
Børnemordere på Rådhuspladsen
Fra : DanserMedGeder
Vist : 978 gange
50 point
Dato : 10-01-09 02:26

I morgen, Lørdag kl. 13 er der pro Irsaelsk demo på Rådhuspladsen.
Med andre ord er der børnemordere supportere på Rådhispladsen kl. 13.

Kom og lav en moddemo...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-09 03:27

Altså vi skal komme og supportere Hamas (terror organisation)?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 03:28

Prøv at læs lidt historie bare to år tilbage i stedet for det der foregår lige nu.

Hvem f.eks var det der sprængte en bus i luften i Tel Aviv hvor de måtte skrabe blodige kødstumper af telefonpælene.
HAMAS som havde beordret en ung hjernevasket kvinde til at iklæde sig sprængstof, endda i en periode hvor der var nogenlunde fredeligt.

Selv palæstinenserne spørger sig selv hvordan de kunne vælge en regering som forhåbentlig bliver nedgraderet til "almindelig " terroristorganisation ved næste valg.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-09 03:45

NIX - dans du videre med dine geder

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-09 07:42

Netop fornuftige mennesker agter at protestere mod HAMAS (der er terrorister OG børnemordere) og for israel. Var jeg i staden ville jeg deltage. Ingen i DK har behov for autonome idioter der sympatiserer med terrorister. HAMAS er for dumt dumt og kun støttet af idioter.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 10-01-09 08:40

de små djævle bliver til hamas krigere før de fylder 12 år,så ingen medligenhed herfra

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 09:20

Hamas har da ikke brug for hjælp / støtte. De har jo deres kvindskørter, børnehaver, hospitaler. ambulancer og barnesmil mv. at gemme sig i blandt. Pudsigt med deres påståede hellighed, er der alligevel intet der er dem helligt. Krystere, kujoner og hyklere er hvad de er. En gadehund har mere mandsmod og hjerne samt min sympati end folkene bag Hamas. Hamas viser med al tydelighed når arabere er værst.

Såå..... du kan proppe din moddemo skråt op i din hamasrøv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-09 09:39

Hvis ikke HAMAS havde gemt sig blandt deres egne børn og syge, var der ikke blevet bombet dér...

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-01-09 09:39

Hamas er langt ude ja men ikke sær så effektive som Israel når det kommer til at bombe civile, bombe skoler og hospitaler.

Religiøs stat terror er ikke mere legitim end den terror Hamas og andre står for.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-01-09 10:45

God ide hvad tid skal jeg sætte bomben til så jeg kan rydde fleste af jer af vejen.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-09 10:55

Næ, valget er vel mellem pest og kolera...

Kommentar
Fra : DanserMedGeder

Dato : 10-01-09 10:55

Hamas er jo skabt af Israel. De skyder jo raketter af fordi de er pressede/desperate.
Hvem kan klandre dem for det?

Israel brød våbenhvilen først d.4 november, mens vi sad og spillede pik til det amerikanske valg.

Gaza er et af de tættest befolkede områder på kloden. De er i fængsel deinde. Hvad slags mennesker spærer andre inde og forventer at de bare makker ret? Uden at have rettigheder. Uden at kunne gøre hvad de vil?

Israel er et rent Nazi regime. Tænk at de ikke har lært noget fra anden verdenskrig. Er det virkelig dem vi har reddet? Se hvad de laver. Det er jo uhyggeligt. Det er en ren massakre.

Please lad være med at tro på alt det pis i ser i TV. Israel har startet alt det her.

Palæstinensere er jo ikke voldelige uden grund. De er vokset op med at få bank, så selvfølgelig bliver de selv voldelige. Hvem er det der har givet dem bank?

Hvor helvede skulle de bare sidde og glo mens de bliver beskudt, mens deres børn bliver dræbt for at kaste med sten?

De skyder med skarpt mod civile gang på gang på gang. De såkaldte gummikugler er rigtig ammunition beklædt med et tyndt lag gummi.

Der er ingen undskyldning for at holde med Israel. De har skabt det deres eget scenarie, uden tvists.

Der er ingen undskyldning for at sove godt om natten og samtidigt syntes at Israel gør nogt godt i denne situation. Ellers burde man virkelig få tjekket sin lever for fejl.

Kommentar
Fra : DanserMedGeder

Dato : 10-01-09 11:05

Det er det samme som det der skete der USA blev skabt. De udslettede også den lokale befolkning.
Er der nogen som helst undskyldning for det?
Kan man finde et lille sted i sit hjerte der 100% ærligt kan justificere den slags?

Nej ikke med mindre man er højreorienteret og har mindre til overs for nogle mennesker.

Læg mærke til at hver gang man kritiserer Israel, så bliver man stemplet som Antisemit. Især når Proisralere ikke har argumenter længere. Men helt ærligt, den luft er lukket ud af den balon. Den virker ikke mere. Man skal holde igen med sine standard "Jeg kan ikke finde flere argumenter ramser" og kun bruge dem når man virkelig er trængt op i en krog. Ellers mister de sin værdi, når de bliver misbrugt. Lidt ligesom at politi og ambulancer ikke må køre med udrykninng uden grund, for så vænner folk sig for meget til lyden og tager lettere på det.

Hvordan kan verden endnu engang blot se til mens folk bliver udrenset?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 11:15

Er du dum Haugaard...så er du undskyldt. Havde du forestillet dig, at Israel skulle bombe ude i Middelhavet for ikke at ramme civile palæstinensere?? Hvordan skal Israele så ramme hamaskøterne, og få stoppet deres raketskyderi ind over grænsen til Israel. Forklar lige det. Selv når Hamas bombes som nu, fortsætter de deres raketskyderi mod Israel.

Husk lige, at Israel gik ind i Gaza fordi Israel blev bombet af Hamas. Husk lige at Hamas fortsætter deres bombardering af Israel efter Israel rykkede ind i Gaza. Hvem forestiller sig, at Hamas standser deres terrorbombning af Israel fordi Israel trækker sig ud af gaza igen? Glem det!!!

Hamas erklærede mål er, at få Israel udraderet fra landkortet. Med den holdning har Israel reelt ikke mange kort at spille med, andet end at spille Esset, hvilket vil sige at eliminere Hamas. SEED

Når man samtidig tænker på Hamas mål om at slette israel fra landkortet må man ryste på hovedet. Hvordan i himlens helvede havde de realistisk forestillet sig at dette skulle ske? Tror Hamas at Libanon, Syrien. Iran han lokkes til med til et altknusende slag mod Israel. LOOOOOL

Tror de samme stater, samt Haugaard, at Israel vil tillade dette? Israel som kan bombe samtlige disse araberstater tilbage til stenalderen (hvilket jo tidsmæssigt ikke er så langt tilbage for disse stater) eller for den sags skyld bombe dem til atomer, hvis de føler sig nok truet.

Man kan diskutere op og ned ad stolper, om det som hændte i 1948, men det skete og i 2009 står det ikke til at ændre. Så skal der blive fred i Mellemøsten, må de forurettede (palæstinenserne) indse dette og indrette sig efter det. Det bliver med garanti aldrig lavet om.

Haugaard... kan du ikke bare lave noget snobrød, eller noget andet du kan finde ud af. Går det galt, kan du bare forsøge igen. Men hold snuden fra noget, som du ikke begriber en fløjtende fis af og åbenbart aldrig kommer til at fatte.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 11:21

Nogen glemmer helt at araberne og muslimerne også slås indbyrdes så blodet flyder.

Irak og Iran var i krig hvor Iran brugte børn som frontkrigere, Irak invaderede Kuwait og flåede nyfødte spædbørn ud af kuvøserne så de kunne tage apperaterne med hjem.
Modstandsgrupperne der bekæmper amerikanerne i Irak fik tilbudt hjælp af Al Quada og blev for nogens vedkommende infiltreret af samme, men de takkede nej da Al Quada var dem en tand for blodtørstige.
Og Talaban i Afghanistan myrder små piger der så meget som tænker på at gå i skole.

For at vende tilbage til Vestbredden og Gaza har der været overhængende fare for borgerkrig siden terroristerne blev valgt, godt nok er deres præsident ikke Hamas, men han er ved at skide i bukserne da han risikerer at få halsen skåret over.

Og Israelerne lader ikke deres børn stå i dagevis og kaste sten mod palæstinensiske grænsevagter.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 11:22

Gedesdanser

Citat
Hvordan kan verden endnu engang blot se til mens folk bliver udrenset?
FEDT LOOOOL skriv noget mere af dette crap, som er løgn fra ende til anden. Men så bliver det endnu tydligere hvilke argumenter hamasfolk benytter sig af.

Sammeligningen mellem USA og Israel LOOOOOL For satan du læser for mange tegneserier....Hvad der skete i USA og indianernerne imellem og Palæstinenserne og Israel har IKKE....LÆS IKKE en skid med hinanden at gøre. Lær det og KNYT

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-01-09 11:33

Dum er kun den der tror at man får mindre terror af at bombe civile.

Hvis Israel ønsker at gøre noget for at skabe terrorister så skal de da bare fortsætte det de er i gang med.

Det er lige slemt at slå civile palæstinensere og Israelere ihjel men der bliver slået 100 palæstinensere ihjel for hver Israeler så hvem er det der bør føle sig truet ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 11:48

LOOOL er du regnskabsmand eller sådan noget. 1 - 1 ville det være passende? Ja det ville være en fin løsning for Palæstinenserne. Så ville der af de skønnede 8.000.000 palæstinensere (1997 i og udenfor Israel) være 816.000 tilbage, når Israels befolkning på 7. 184.000 (2007) var elimineret efter 1 - 1 modellen.

LOOOL den model tror jeg ikke Israel køber, og det ville alt andet lige koste 7.184.000 palæstinensere knoppen. Så stop det urealistiske pis. I krig slår man modstanderen ned, så vedkommende ikke mere udgør en trussel. SEED Forstå det eller lad være...sådan er realiteterne

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 11:50

Så længe Hamas gemmer sig blandt civilister og ikke ifører sig uniformer og trækker sig væk fra deres egen befolkning så de kan slås "efter reglerne" vil det være en beskidt affære.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-09 12:55

Gededanser: Er du fuldkommen bims? Hvis jeg stiller op, er det Pro-israel. Bryder mig ganske simpeltjhen ikke om autonome idioter, terror-liderlige arabere, medløbere og andre ballademagere. Hamas er på terrorlisten. Palæstinensere har gentagne gange bevist overfor alt og alle at de kun er ude på ballade. Ligegyldigt hvor de befinder sig, er der bøvl. Selv i DK. Arabere fra den region er nogle af de mennesker der er absolut mindst brug for noget som helst sted. Kig i kriminalstastikken!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 14:25

Moddemonstrationer er som regel fyldt med uønskede elementer der har lidt abstinenser efter at der i længere tid ikke har været en tiltrækkende fodboldkamp eller en ny Nørrebro-ballade.

Mislykkes deres forehavende lader de det gå ud over sagesløse butiksruder.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-09 14:35

Luffe..... Det sædvanlige. Man skulle bare bruge en undskyldning for balladen. Netop denne holdning har altid imponeret mig hos arabere fra den region. Alle er racister (uanset at de selv er de største racister). Alle forfølger dem, uanet at de selv kaster sten efter alle. Ingen bryder sig særlig om dem, hvilket forekommer lidt sært, da de oftest optræder stærkt provokerende, har et middelalderligt kvindesyn, og mange af dem røver og stjæler med arme og ben. Jow jow. Palæstinenserne har sørme min respekt!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-09 16:08

http://ekstrabladet.dk/112/article1108177.ece

Sikke nogle flinke medløbere. Lader det på vanlig arabisk facon gå ud over en mor med barn samt nogle unge studerende der tilfældigvis er ansat på restaurant Den Gyldne Måge. Godt gået. Jeg har virkelig respekt for sådanne personager.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-01-09 16:49

En ting der undrer mig og derfor denne letfattelige spørgsmål.(Som selv arabere burde kunne forstå)
Hvorfor rejser i ikke bare hjem,for at hjælpe jeres landsmænd,imod denne onde magt.(Israel).
I er vældig "modige",her i København.Tør endda at smadre butiksruder,biler m.m.
(Hvor meget tror i det anfægter Israel).Nej,det er nok kontanthjælpen,her i landet,der holder jer tilbage.Fakta er at arabere,aldrig kommer til at nå Israelere til sokkeholderne.Jeg husker endnu,ganske tydeligt,1967 krigen.Israel,4 mill.mennesker,var i krig med de arabiske lande,100 mill.
Hvem vandt.Ja,rigtigt,Israel. Ved hjælp af kløgt og dygtighed.Det er nok verdens mest effektive folk.
Og de har min fulde sympati.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 17:32

Det er dælme svært, nærmest umuligt at tage palæstinenserne seriøst, når man ser deres tapre og heltemodige opførsel i DK jvf. 3773's link http://ekstrabladet.dk/112/article1108177.ece hvor de ikke risikerer at få en kugle i røven.

Men det er før set, og er åbenbart en naturlov, at når man hiver en stenaldermand/dame ud af sit naturlige miljø og forsøger at opgradere dem til det 21. århundredes normer, så kortslutter hele deres mentale system fuldkommen og de skøjter rundt i en glitterverden, i en forbrugerrus som ses på deres guldkæder så store som ankerkæder, mobiltlf., mærkevaretøj, gyldne og sølvfarvede Nike sko med fartstriber, musikanlæg, biler o.m.a. lort.

Men ord som opdragelse, pli, ansvarlighed, anstændighed, empati, retfærd og love er ikke integrerbare fremmedord men kulsort snak for dem.

Så min løsning vedr. Gazastriben og for den sags skyld osse Vestbredden er:

"Luk alle grænserne hermetisk til disse enklaver. Eliminer hver eneste militante Hamas, Hizbollah og al Fatah terrorist i disse enklaver og udenfor, hvor de end må træffes, og fjern alt fra slangebøsser og op efter i våben. Smider de med sten, så (jvf. deres egne metoder) kappes først den venstre hånd af,......fortsætter de, så ryger den anden hånd. Skulle de finde på at sparke, ja så er det samme opskrift. Dette vil nok kun ske en enkelt gang pr. person, da det er skide svært at sparke efter andre, når man kun har et ben. Forsøger nogen person eller gruppe gennem sin retorik at opildne til optøjer, så cuttes tungen. Det er enkle regler, som det jo skal være for at de fatter dem, men praktiske og lige efter deres egen bog.

Til gengæld skal de forsynes med alt, hvad de har brug for af fornødenheder, så som fødevarer, bopæl, vand, brændstof, medicin, hospitaler, lægehjælp, skoler mv.

Når et par har fået 2 børn, skal de begge tvangssteriliseres, idet deres kvote må anses som opbrugt. Dette kan dog løbende reguleres, så indbyggerantallet holde nogenlunde konstant.

Når de gennem 1 generation (25 år) - måske 1½ - utvetydigt har vist, at de er i stand til at gebærde sig tidssvarende i det 21. århundrede, kan grebet om dem langsomt løsnes.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-01-09 17:46

Klumme

Lyder lidt middelalderlig, men umiddelbart er det nok nærmest det eneste sprog der tilnærmelsesvis fattes. Retfærdigvis er man nok nødt til at anføre at en god del af ballademagerne nævnt i EB er danskere (såkaldt autonome og lignende venstreorienterede grupperinger).

Men de (araberne) er da ellers berigende for samfundet, ikk'? Chancen for at "snuppe" en palænstinenser der har fast arbejde, har blank straffeattest står på linie med at vinde i lotto.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 10-01-09 17:48

Hvor er du bare klog klumme........................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 17:54

Citat
Hvor er du bare klog klumme........................
Hvorfor skriver du det....det ved jeg da godt. Ud til snobrødene med dig igen haugaard. Du forstår alligevel ikke dette.

Skrev du middelalderligt 3773...måske, men så er det jo der, hvor de burde kunne fatte at det er alvor og at vi ikke gider deres pis mere.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 18:22

Selvfølgelig ville dialog og forhandling være det optimale, men der er lige det faktum, som Haugaard og ligesindede åbenbart ikke fatter, at man siden den 14 juni 1948.....knap 61 år ENOGTRES ÅR.....omkring 22.000 dage har haft alle muligheder for at forhandle hvad som helst på plads, men hvad er der sket????????????????????NADA..... Ikke en skid. Hvad får nogen til at tro at man af forhandlingens vej når nogen steder? eller vil man bruge yderligere 61 år med kævl ævl, drab og ulykke i Mellemøsten. Det mest vidunderlige sted i Verden, hvis det ikke lige var for disse hjernedøde stridigheder.

Hvis palæstinenserne kunne løsrive sig fra drømmen, livsløgnen om, at Israel udslettes fra landkortet og de selv kan bebo hele området, ville de alle kunne leve som stinkende rige. Regionen er jo vejrmæssigt, historisk, religiøst, kulturelt, kulinarisk, rekreativt et område, der næsten ikke kender sin lige. (jeg har været der)

Kunne de finde ud af at te sig ordentligt, så kunne de så let som at klø sig i nakken give Spanien m.fl baghjul, og snapse alle deres turister. Men de vil hellere skyde hjemmelavede raketter ind over grænsen til Israel og ad den vej "udslette" israel fra verdenskortet LOOOOOOL

For satan, hvor dum har man lov at være. men okay... lad dem kagle videre om ingenting de næste 61 år, men please, bliv væk fra DK når lokummet brænder....... Vi gider jer ikke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 10-01-09 19:35

HVAD sagde jeg.....

Moddemonstranterne hvoraf nogle bare var snotunger fes direkte ud på Nørrebro og ødelagde biler

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-09 19:38

Ja det er uhyggeligt som du kan spå LOOL, men okay det var forudsigeligt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-01-09 22:15

Jammmen, de lever jo middelalderen, så det passer ganske glimrende.

Prøv at spørge så'en snotunge om, hvad han kæmper for, og hvorfor lige netop dénne bil skulle smadres...........................

Jeg synes, det er SÅ ærgerligt for de, der gerne vil og kan integreres!!! De, som ikke lever i middelalderen...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-01-09 23:06

75 anholdt efter at have udøvet hærværk og vold i en antivold demonstration - Hvor meget effekt mon den lige har?

Retorikken er simpelthen bare så umådelig dum - der er krig. KRIG!
Hvad fa´en forestiller man sig der foregår?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-09 03:47

Vi må hermed konkludere at DanserMedGeder har opfordret mindreårige I Danmark til vold og at udføre hærværk på biler.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-09 03:52

Nåå Nå..."Vi må hermed konkludere " Store ord på godset traktorernes orden er ligegyldig.

Luffemand.... du snakker lige for dig selv ik??

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-01-09 04:25

Hvad laver traktorer nu lige i den her tråd, Klumme ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-09 04:27

Hvad laver du på denne tid af natten...Ka du så skruppe i køjen LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-09 04:28

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-09 17:37

Hvaøhhhh Dansermedidioter, blev du også knaldet og røg i futtog sammen med resten af psykopaterne? Håber stærkt at de slæbte jer i kælderen og gav jer bank! Hvis ikke er det sørgeligt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-09 17:39

Dansermedgeder. Er det ikke at læne sig op af insest? (altså hvis man lever op til navnet)? Dansermedidioeter gør det ikke meget bedre!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-09 18:13

Incest...3773, du må mene sodomi...en såkaldt gedeknepper

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-09 18:21

nårhhhja. Men idioten er vel fængslet, siden han ikke deltager. Mage til idioter. Godt stridserne for en gnags skyld havde kort lunte. Håber fandeme de har haft nogle af idioterne med i kælderen!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-09 18:24

Med i kælderen hæhæhæhæhæ Du er vist en værre een

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-09 18:37

..i kælderen plejer at være klø! Hvilket antagelig er det eneste der virker på idioter af den kaliber.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-01-09 18:40

<<det undrer lidt at der ingen radikale indlæg er, hvor man giver herr Møller og Coca Cola skylden (for at palæstinesere generelt bare opfører sig af helvede til - det må jo klart være nogle andres skyld - og slet ikke deres egen dysfunktionerende adfærd)!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-01-09 19:32

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Kommentar
Fra : majagierringe

Dato : 12-01-09 15:21

Hold da helt op hvor er det utroligt at læse de indlæg der er kommet her. Især Klumme føler sig rigtig på hjemmebane. Det er helt forfærdeligt at læse de ting der bliver skrevet. Hvordan kan I få jer selv til det? Og hvad sker der for tonen? I er da ikke en skid bedre selv, I synes at folk der sympatiserer med palestinænserne skal have bank for at være med i demonstrationerne? Jamen, bank er da klart den eneste rigtig vej:/ Og så begynder flere at sympatisere med Israelserne? Jamen de gør da intet forkert nej. Der er en grund til at den krig ikke er slut, og det er at begge parter har terrorister til at styre, og det er problemet. De er fandme lige gode om at være snotdumme i form af at bombe hinanden, og uskyldige mennesker. Men det retfærdiggør ikke det faktum at nogler herinde taler så dårligt om palæstinenserne, hvordan kan man i et demokratisk og velfungerende land som Danmark være så generaliserende? Der er mange palæstinensere der laver ballade, og man hører tit om arabernes ugerninger, men derfor betyder det absolut ikke at det gælder dem alle. Desuden er det klart mange er nødt til at flygte, når de konstant bliver bombet. Og ingen der ikke selv har prøvet hvad de har været ude for, kan sætte sig ind i hvor svært det er at være i en land som har så mange racister, og prøve at integrere sig. Derfor kan det være svært at holde sig fra at lave ballade. Dermed ikke sagt at de er undskyldt, men man må altså se på hver enkelt tilfælde og straffe dem i følge dansk lovgivning, som heldigvis har et bedre menneskesyn end visse andre herinde. Det er forfærdeligt når nogen generaliserer på den måde.
Desuden, hvorfor skal der så pludselig foregå en tilsvining af dansermedgede? Man har lov til at ytre sig i Danmark. Det er dejligt at I andre kommer med input, og modargumenterer, det skal der være plads til, og debat er en god ting. Men ligefrem at komme med nedladene ord er da helt i skoven.

I debatten om hvorvidt det er Israel eller Palæstina der er synderen, så er der nok ikke noget svar, for så ville der jo ikke stadig være krig. De er begge syndere og forbrydere i form af at have dræbt masser af uskyldige. Nogen mener at Israel har taget alt hvad der tilhørte palæstinenserne, og stadig mener at grænserne bør indskrænkes så de får mere land. Israel er et langt mere rigt land, og er derfor ikke nødvendigvis klogere overhovedet, de har bare flere midler til at bekæmpe palæstinenserne med. Derfor er palæstinenserne nødt til at svare igen med hjemmelavede bomber, der halvdelen af gangene ikke rammer noget, fordi de er dårligt lavet. Og samtidig har de svært ved at ramme specifikke mål af samme grund. Hver gang der bliver indgået våbenhvile bryder en af parterne den. Og de er vitterligt begge lige gode om det. Det er ærgeligt at der ikke kan opnås fred, men hvis det skal ske skal det være på en demokratisk måde, og er sikker på at FN er nødt til at komme ind over. Men problemet er at mange, inkl Danmark med den nuværende regering har det med at støtte Israel. Ingen af parterne skal støttes. Det er freden der skal støttes, intet andet.

Jeg synes helt sikkert at alt hvad dansermedgeder skriver, tyder på at vedkommende har sat sig ind i sagen, og dermed ytrer sig. Jeg synes det er en rigtig underlig måde hvorpå I:
3773, LuffeA, Kklumme
ytrer jer på, og flere ting tyder på at nogle af jer ikke overhovedet selv aner hvad I taler om. Men håber da I kan tage lidt af det jeg har skrevet til efterretning. Og prøv helt ærligt at holde jer til ting I ved noget om, i stedet for at køre helt i selvsving og ud af et sidespor med jeres hån mod arabere. De er mennesker som alle andre, og alle skal behandles lige. Det er kun diktatorer mv. der anvender sig af racisme samt generalisation!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-09 15:52

Læs nu lig hvad der bliver skrevet Maja. Dansermedgeder kaster den første sten og dømmer israelerne BØRNEMORDERE!

Hvaøhh har Hamas ikke en fortid af en eller anden slags?

Jeg sympatiserer langt fra med Hamas og alt hvad de står for. Ejheller deres opfattelse af omverdenen.

Faktuelt er netop palæstinenserne desværre groft overrepræsenteret hver gang der er en eller anden form for ballade herhjemme. Beklageligt. Men læs hvem der står i dommervagten qva hvor mange de er i DK.

Jeg dukker hovedet og undskylder generaliseringen, men har belært af desværre alt for megen erfaring ikke den store tillid til dette folkeslag.

Iøvrigt viser den såkaldte mod-demonstration at være netop hvad man kunne frygte. Optøjer og ballade, hvor en mor med barn blev rykket ud af sin bil. Og som vanligt skulle man liiige genere de unge mennesker der arbejder hos McD. Jamen det giver da sympati, synes du ikke??? Hos må jeg med beklagelse sige at jeg desværre ikke kommer til at holde mere af dem der laver sådan et stunt.

...og du mener altså at en slunken pengekasse hos Palæstinenserne retfærdiggør terrorvirksomhed? Gør den også det hos El Quaida? Eller hvad med sørøverne?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-01-09 17:10

Ingen jøder terroriserede den halve verden mens de var fordrevet, de havde deres handel og gode stillinger i det økonomiske liv og passede sig selv med velopdragne børn, hvad mange var misundelige over, derved opstod antisemitismen som nedgjorde jøderne i det meste af verden og på det nærmeste endte med at Adolf myrdede flere millioner på 7 år.

Hamas, Hizbollah, Al Quada o.a. har det som åbent mål at udrydde jøderne, en stor del andre muslimer ser tavst til, muslimer uden for de områder hvor de stammer fra har absolut ikke velopdragne børn hvad der ses hver dag i DK.

Jødiske familier trækker pt deres børn ud af blandede skoler da de frygter repressalier..........blødsødne danske politikere kalder det integration.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-09 18:04

Citat
flere ting tyder på at nogle af jer ikke overhovedet selv aner hvad I taler om
Desværre maja...denne sætning returneres til dig, som qua dit indlæg tydeligvis ikke aner hvad du taler om. Der har med krigsmæssige afbrydelser i området været snakket i 60 år.
Hvad får dig til at tro, at de næste 60 års snak skulle bringe noget nyt frem under solen. Så længe nogen antisemitisk gruppe ønsker Israel udslettet fra verdenskortet, så længe vil der være blodsudgydelser. Kan du finde andre brugbare, vedvarende og realistiske løsninger på dette problem end at udrydde den ene gruppe?? Kan du, så bliver du mere end verdensberømt!!

Med hensyn til araberes adfærd og min m.fl. deraf følgende antipati, så er det jo bare at tælle. Når antallet af kriminelle handlinger foruden alm. bølleoptøjer er stort nok, så får jeg den holdning, at nu må de gerne fise hjem. Hvis Danmarks beskyttelse af dem, ved at give dem et tilflugtssted langt fra krig og ufred samt forsørger dem i hoved og røv, ikke kan få dem til at opføre sig ordentligt, så kan de for min skyld kalde mig hvad de vil, men de kan hyppe og skide, og jeg ser hellere deres ryg end deres fjæs, og det kan kun gå for langsomt.

Hvordan klarer man så det problem, så længe vi har elementer som søde forstående maja, politiske partier på v. fløjen og andre fodformede lobbyister, der efter 60 års kaglen og bavlen stadigvæk mener, at dialog, samtale og kammeratlig thedrikning i rundkreds vedr. Israel / Palæstina konflikten i yderligere 60 år, skulle kunne bringe noget nyt frem?

Det gør man ved konsekvent og med sikker hånd først at afskaffe det latterlige begreb som hedder "tålt ophold". Derefter kyles alle kriminelle arabiske/tyrkiske/ pakistanske m.fl. elementer ud af Danmark, uanset hvad de risikerer i deres hjemlande. Personligt er jeg fløjtende ligeglad, om de ved en udvisning fra DK render ind i 50 piskeslag, tortur eller stening. Det kunne og skulle de have ladet indgå i deres overvejelser, inden de besluttede sig til at opføre sig som mørkemænd fra stenalderen og dermed forulempede deres vært (DK) med deres primitive, uanstændige og uacceptable opførsel.

Believe it or not Maja, Hamas, Hizbollah, al Qaeda m.fl.....Israel er kommet for at blive, så al snak skal udgå fra dette uomtvistlige og indiskutable faktum, hvis nogen våbenhvile/forhandling skal være realistisk og holdbar.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-01-09 18:55

Logikken er altså at fordi nogle unge laver hærværk i Kokkedal så er det en fin ting med drab af kvinder og børn i Gaza.

At lade folk undgælde for andres påståede misgerninger er den samme logik der drev nazisterne til at slå jøder ihjel under anden verdenskrig.

Det er et fint indlæg du har lavet majagierringe.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-01-09 19:10

Ja, jeg venter såmænd "bare" på "mønsterbryderen" blandt de krigsgale, som fører deres egen galskab videre til deres børn.
De ønsker ikke demokrati!
De vil kun høre sig selv.
Har selv stået foran en 10 års knægt, hvor jeg ikke kunne få ét ord indført.
Han lød garanteret ligesom sin far, som tydeligvis har indoktrineret sønnen.

Hvordan skal vi så komme videre???

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-09 19:12

Åhhhh lille småtkørende Thomas.Haugaard. Hvem havde forventet, at du kunne holde disse ting adskilt.... Men at begynde at hjælpe dig til en forståelse for, hvad problemerne reelt er, vil være totalt spild af tid, så det dropper jeg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-09 19:15

Citat
Hvordan skal vi så komme videre
Spørgsmålet er naturligt, men svaret er desværre nok uhyggeligt og tragisk, så længe arabermasserne lader sig lede af disse krigsgale fantaster

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-09 19:19

Hanne...
Citat
hvor jeg ikke kunne få ét ord indført
det var hulens LOOL

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-01-09 19:21

Haugaard, Du glemmer Nørrebro, Odense, Århus og flere andre steder.

Det er sgu samme middelalderlige mentalitet, prøv f.eks at banke på hos en familie der har en gifteklar datter som er hjemme, Du kommer IKKE indenfor medmindre et ældre mandligt familiemedlem er lige i hælene på Dig.

Her i Farum har vi en hel boligblok hvor svalegangene gennem et år er blevet invaderet af fremmede udefra, alder 13-22 år. Nogle af de danskere der har boet i blokken i 20 år bliver terroriseret foran deres dør, nogle flytter grædende. En beboer prøvede virkelig at forstå de fremmede og ville bygge bro til alles fordel, resultatet blev en afbrændt entrè.
Politiet vil intet gøre før de har set beviser fra overvågningskameraer, almindelige anmeldelser om episoder medfører at de skider i bukserne bare ved tanken om at skulle besøge pågældende steder.

Du bor vel sagtens i en sovende nedlagt stationsby med ligusterhæk og vovse, måske Du ville se anderledes på de fremmede hvis ovennævnte også breder sig til disse områder.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 12-01-09 19:55

nu kan der vist snart ikke koges mere suppe på de ben .

jævn gasa med jorden ,før er man ikke af med hamas,,,og befolkningen,pyt med dem de er hamas tilhængere,,eller bliver det....

så alt støtte til israel.....

og stop så det klynkeri om de små "uskyldige"børn,,og få år står de og peger på dig med en maskinpistol "så ka,du lære det"

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-01-09 20:45

@Luffe

Nu har jeg tilfældigvis boet 12 år i en blok 100 meter fra den du nævner og ved derfor også at flere af ungerne er pæredanske.

Men i øvrigt så ligegyldigt hvilken nationalitet de har så retfærdiggøre hærværk i Farum ikke mord på kvinder og børn i Gaza.

I øvrigt er de fleste invandrede i Farum fra Tyrkiet og blev først et problem efter kommunen gik bankerot efter snyd og bedrag.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-01-09 20:59

Nåh, ja, Haugaard....som bekendt skal man ude i den vide verden for at møde sin nabo

Jeg har såmænd heller ikke noget imod vores nye købmand, han er bare alt for dyr

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-01-09 21:03

Jeg skal være en af de første til at begræde situationen i Gaza. Det et en middelsvær katastrofe. Men derfra og så til entydigt at kalde israelerne barnemordere og frikende palæstinenserne for skyld er der temmelig langt. Araberne har en sjældent grim tendens til at rende uklar med alt og alle. Måske ville en anelse opdragelse af ungerne og lidt ordentlig opførsel klæde dem grusomt.

Måske skulle de prøve noget nyt! Dette kunne måske hjælpe lidt på sympatien. Lige nu er den 0 fra min side. Jeg er simpelthen træt af at høre om kriminelle libanesere og se samme type kyle med sten, bomber og fyre raketter af der hvor de oprindelig kommer fra.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 12-01-09 22:10

@3773

Jeg er absolut ikke pro Hamas eller andre terror bevægelser men en krigsindsats hvor der snart er slået 1000 ihjel for at hævne de 20 israelere der er slået ihjel af angreb fra Gaza i løbet af de sidste 10 år. ja det hænger bare ikke sammen.

Det der hænger allermindst sammen er at der er nogle idioter der tror at konflikten i mellemøsten kan løses med vold.

At nogen så vælger at vurdere situationen i mellemøsten ud fra at arabiske unge laver mere ballade i danmark end andre unge er en pærer og bananer sammenblanding der ikke giver mere mening end hvis man sagde at Robert Mugabe er en slyngel men han er også sort så derfor må vi hellere skyde Barak Obama for han er jo også sort.

Ren Erasmus Montanus logik.

2000 års erfaring siger det modsatte.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-01-09 23:02

Haugaard stop nu dit fokudfjernende ævl om bøllerne i Kokkedal.......så har du et begrænset håb om ikke at blive set af flere. Du er jo håbløst forstyrret og fatter ikke en skid.

Hvorfor fortæller du ikke bare herinde hvordan konflikten skal løses, i stedet for at blive ved med at fortælle hvordan den IKKE skal løses. Kom så....fortæl fortæl

Hvis der nu opnås en våbenhvile en af dagene...er Palæstina så bedre eller dårligere stillet end før den israelske offensiv?? Kunne Hamas ikke have givet den palæstinenske befolkning de samme vilkår ved at stoppe deres enerverende raketskyderi ind over grænsen til israel??? Jo det kunne de....Ups, så kunne Hamas altså have sparet palæstinenserne for 800 dræbte.

Og lad mig belære dig om, at der IKKE er tale om en regneopgave i konflikten, hvor diverse dræbte israelere - af dig angivet til 20 - og palæstinensere lige skal modregnes i forholdet 1 / 50, men et spørgsmål om at Israel VIL stoppe dette raketskyderi ind over grænsen een gang for alle, da det gør Israel "ubrugeligt" i en afstand fra grænsen på 30 km, og denne afstand er stigende efterhånden som Hamas' venner i Iran supporter dem med bedre våben.

Skal lige mind dig om....FORTÆL HVORDAN KONFLIKTEN SKAL LØSES

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 13-01-09 00:10

Der var rigtigt mange i Gaza der var rigtigt trætte af Hamas og organisationen var også ved at splittes internt men nu har de været så heldige at Israel har iværksat en kampagne der betyder at Palæstinenserne igen samles omkring Hamas. Dermed er det hele også blevet en sejr for Hamas sponsor Iran.

Jo flere tæv palæstinenserne får jo mere populære bliver Hamas og dermed Iran som også er på vej med en atombombe.

Jeg siger ikke Israel skal vende den anden kind til men deres aktion har ingen problemer løst, tværtinod.

Jeg tror ikke konflikten kan løses af de nuværende parter, det bekræfter 2000 års historie også.

En løsning kunne være at en multinational styrke blev indsat og garanterede alles sikkerhed og samtidigt afvæbnede alle og gjorde Jerusalem, Bethlehem og andre religiøse steder til åbne steder med adgang for alle.

Realistisk nej men jeg tror ikke på at hverken Jøder eller arabere er i stand til at løse konflikten.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-09 01:18

Citat
jeg tror ikke på at hverken Jøder eller arabere er i stand til at løse konflikten
Jo Jøderne kan, det kan jeg garantere dig for.

Mener du, at resten af verden i al evighed skal bekoste en international hær, som skal sættes ind mellem arabere og jøder, fordi araberne ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt og fordi de ikke kan få ind i knoppen, at landet blev "foræret" til jøderne, som i 1948 oprettede den suveræne stat Israel?

Jeg gider ikke tæske langhalm på det rimelige og måske uretfærdige i denne statsdannelse, for den står ikke til at ændre. Med dette i baghovedet burde araberne få det bedst mulige ud af det, som de nu engang har tilbage i Gaza og Vestbredden, og ikke lade sig fordreje og tyrannisere af krigsgale hamasidioter ,som stereotypt bræger at Israel skal fjernes fra Verdenskortet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-09 01:27

Jeg kom efterfølgende til at læse dette, eller rettere forstå hvad du mente
Citat
og gjorde Jerusalem, Bethlehem og andre religiøse steder til åbne steder med adgang for alle.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO fed demonstration af, hvor stanghamrende naiv og total uden forbindelse med det virkelige liv i den reelle verden du er.

Fandme utroligt ,at nogen kan fostre en så virkelighedsfjern drømmeverden og endvidere få sig selv til at gøre tankerne tilgængelige for andre. Holy shit

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-09 01:41

Send ballademagerne ud på en større øde ø ligesom, da straffefanger blev deporteret til australien - enten, slår de hinanden ihjel eller også finder de ud af at danne deres eget land...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-09 03:40

Send ballademagerne ud på en større øde ø mener du palæstinenserne Hviklet land tror du vil lægge ø til?? Den skal dog have en vis størrelse, for at kunne huse ca. 8 mio personer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-01-09 03:57

At palæstinenserne ved et angreb slutter om om en regering de ikke er glade for er nu ikke særegent for dem, det er forgået overalt i historien så sent som 2. verdenskrig hvor både Hitler og Stalin fik folk til at kæmpe trods at de samtidig slagtede deres egne.

Forskellen er at arabere aldrig holder med at slås trods at de får eftertrykkeligt tæsk, vi så det i 67` hvor 3-4 lande ville erobre Israel, i løbet af en uge havde Israel snuppet områder fra alle angriberne, Syrien havde en stor hær og masser af russiske våben, men de havde ikke forstand på at bruge dem, og grundet et eller andet der står i Koranen smed de ægyptiske soldater deres støvler da de flygtede over hals og hoved.

Jerusalem er rent faktisk et af de fredeligste steder, det ligger i at tre religiøse højborge ligger klos op af hinanden, der er samarbejde mellem de lokale myndigheder om at bevare og konservere de historiske steder, selv om en jøde aldrig gåe ind i en moské går han ture i bazaren uden at blive antastet.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 13-01-09 18:13

Klumme - mon ikke, der findes en afsidesliggende ø, som nogen med glæde vil give til formålet?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-09 18:22

Jooo hvis ikke det var fordi, der er så fantastisk smukt og at det ville være synd for grønlænderne, så ville Grønland lidt nord for Thule være et passende sted. Stik bare af LOOL... der er 3.000 km ned over indlandsisen og mod Canada, tjaeee der sulter isbjørnene. Og de er ikke kræsne.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 13-01-09 18:25

spiser de terorister ????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-01-09 18:52

Isbjørnene... yes. De er vilde med dem

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-01-09 19:31

Især hvis de bliver serveret levende.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-09 22:53

Citat
Jeg er absolut ikke pro Hamas eller andre terror bevægelser men en krigsindsats hvor der snart er slået 1000 ihjel for at hævne de 20 israelere der er slået ihjel af angreb fra Gaza i løbet af de sidste 10 år. ja det hænger bare ikke sammen.

Helt ærligt, hvilken planet har du opholdt dig på - 20 døde israelere på 10 år?!

Værsgo’ - Her har du mere end 250 dræbte israelere til dit syge og stupide regnskab.
.
• The 1 June 2001 suicide bombing of a Tel Aviv discotheque, in which21 people were murderedand 120 were wounded;

• The 9 August 2001 suicide bombing of a Jerusalem restaurant, in which 15 people were murdered and 130 were wounded;

• The 1 December 2001 double suicide bombing on the Ben Yehuda Street pedestrian mall in Jerusalem, in which 11 people were murdered and 188 were wounded;

• The 2 December 2001 suicide bombing of a #16 bus in Haifa, in which 15 people were murdered and 40 were wounded;

• The 9 March 2002 suicide bombing of a Jerusalem cafe, in which 11 people were murdered and 54 were wounded;

• The 27 March 2002 suicide bombing of a Netanya hotel on the first night of Passover, in which30 people were murdered and 140 were wounded;

• The 18 June 2002 suicide bombing of a #32A bus in Jerusalem, in which 19 people were murdered and 74 were wounded;

• The 4 August 2002 suicide bombing of #361 bus at Meron junction, in which nine people were murdered and 50 were wounded;

• The 21 November 2002 suicide bombing of a #20 bus in Jerusalem, in which 11 people were murdered and 50 were wounded;

• The 5 March 2003 suicide bombing of a #37 bus in Haifa, in which 17 people were murdered and 53 were wounded;

• The 17 May 2003 suicide bombing in Hebron, in which two people were murdered;

• The 18 May 2003 suicide bombing of a #6 bus in Jerusalem, in which seven people were murdered and 20 wounded;

• The 11 June 2003 suicide bombing of #14A bus in Jerusalem, in which 11 people were murdered and over 100 were wounded;

• The 19 August 2003 suicide bombing of a #2 bus in Jerusalem, in which 23 people were murdered and over 130 were wounded;

• The 9 September 2003 suicide bombing of a hitchhiking post near the IDF base at Tzrifin, in which nine soldiers were murdered and 10 were wounded;

• The 9 September 2003 suicide bombing of a Jerusalem cafe, in which seven people were murdered and 70 were wounded;

• The 29 January 2004 suicide bombing of a #19 bus in Jerusalem, in which 11 people were murdered and 44 were wounded;

• The 14 March 2004 double suicide bombing at Ashdod port, in which 10 people were murdered and 16 were wounded

• On Aug 31, 2004 16 people were killed and 100 wounded in two suicide bombings within minutes of each other on two Beersheba city buses, on route nos. 6 and 12.

http://www.mfa.gov.il/MFA/Terrorism-+Obstacle+to+Peace/Terror+Groups/Hamas+terror+attacks+22-Mar-2004.htm

Ovenstående er hvad Hamas hjernevaskede selvmordsbombere har bedrevet fra 2001-2004. Dertil kan du lægge drabene for andre palæstinensers organisationer oveni, samt drab medført af 8 års raket/morter-angreb.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-01-09 22:59

Og så er det i øvrigt flot, at Maja sidder og hylder DanserMedGeder, der stupidt kalder Israel for et Nazi regime...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 14-01-09 01:08

Citat
palæstinenserne nødt til at svare igen med hjemmelavede bomber, der halvdelen af gangene ikke rammer noget, fordi de er dårligt lavet. Og samtidig har de svært ved at ramme specifikke mål af samme grund.

Maja, sidder du i ramme alvor og advokerer for, at fordi Hamas raketterne ikke dræber særlig mange, så skal man som stat ikke gøre noget, men sidde med hænderne i skødet og håbe på at raketregnen en dag går over? ... Hvis det er dét du gør, så vil jeg bede dig lade være med at være så naiv og anskue raketangreb som noget der er ikke er slemt. INGEN stat på denne jord skal finde sig i raketangreb (som er en krigshandling) på dets indbyggere. Om der dør 10, 20 eller 100 ved disse angreb er sagen komplet uvedkommende. Ligesom det er komplet ligegyldigt, at du mener Hamas raketter er at betragte som nytårsskyts. Hvad tror du egentligt der ville ske, hvis vi gav os til at "hyggebeskyde" Flensborg ?

Enhver Stats primære opgave før alt andet kommer på tale er, at garantere deres indbyggere sikkerhed og statens territorium. Forestil dig et øjeblik - blot et enkelt øjebliks klarsyn - hvordan Danmark ville reagere om Sverige lod raketter (jeg staver det lige for dig, R-a-k-e-t-t-e-r) regne ned over København og omegn fra Malmø dag ud og dag ind i årevis. Kan du forestille dig, hvordan det er at leve i evig angst, som indbyggerne i israeliske grænsebyer de gør?!

I byen Sderots er børnehaver og skolebørn raketmål. Her er det hverdagskost, at børn, gamle og almindelige mennesker DAG efter DAG, uge efter UGE, måned efter måned skal løbe ned i beskyttelsesrum 3-4 gange i døgnet. Hver dag er der Rød Alarm, som betyder at man har 15-40 sekunder til at finde beskyttelse. Når du indser at hvis du skulle leve under disse vilkår, så ville du med al sandsynlighed forvente at DIN regering gjorde noget for at få stoppet vanviddet, så fortæl mig venligst hvad Israel skal gøre når de bliver angrebet? .....Fredsaftaler bliver ikke overholdt, at man har trukket sig ud har ikke hjulpet, internationale styker må ikke komme ind, forhandlinger er umuligt da Hamas ikke vil anerkender Israel. Har du en løsning, noget en stat rent faktisk kan bruge til at forsvare sine borgere, eller rettere kan vise sine indbyggere at den tager sine indbyggeres sikkerhed alvorligt?! ...Du må gerne sige dialog nu, men jeg tillader mig at afvise den mulighed på forhånd som en blindgyde i sikkerhedsmæssigt perspektiv.

ps. Det er i øvrigt paradoksalt, at du evner at kan formulere hvor svært araberne der er kommet her til landet har det med integrationen, fordi de kommer fra lande med krig, og fordi vi efter dit udsagn ikke behandler dem ordentligt. Kan du ikke selv høre hvor hult det lyder, set i lyset af at du i samme åndedrag (mellem linjerne) formaster dig til at ytre, at raketregnen ind over Israel ikke er noget særligt, og noget de bare må finde sig i. Sikke en menneskelig indsigt du er i besiddelse af. Det er synd for araberne - men jøderne? - tja det er åbenbart noget andet! .....Hvordan var det nu?...Nå jo, du hyldede ham med geden, som mener Israel er et NAZI regime... Det næste blir' vel, at I benægter holocaust.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-01-09 01:16

Var der dog bare flere, som havde samme klarsyn som Creamy, så ville verden dælme se anderledes ud. Kors hvor kan eksempelvis en model som maja og denne imbecile naivist haugaard foruden mange flere forplumre virkeligheden.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 14-01-09 05:28

Sidste nyt er at Hamas har opsøgt Fatah-folk i Gaza og likvideret dem, selv dem der var indlagt på sygehuse.
For eller imod Israel, de kan sgu heller ikke finde fælles fodslaw. Israel kommer nu heller aldrig til at elske Fatah selv om det var dem de indgik en fredsaftale med.....håndtryk af Yassir Arafat.

Og så var der igen ballade med de unge i København, hvorfor skrubber de ikke bare hjem og slås for deres land ?
Nåh nej, hvis de bliver taget til fange eller såret vil den danske regering gøre alt for at få dem hjem da de er blevet "danske statsborgere" og skal behandles ordentligt så de kan vende tilbage til Nørrebro og lave kriminalitet.

Vi er vel mange der husker den danske Guentamare-fange man hentede i privat militærfly hvad der kostede skattyderne mindst en halv million, to dage efter at han var landet udtalte han sig stadig til fordel for terroristerne.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-01-09 14:16

Die dumme dänen..... vi har altid været for flinke - og det straffer sig nu....

Mere konsekvens giver mere respekt...

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 17-01-09 14:35

Citat
Please lad være med at tro på alt det pis i ser i TV

Bare rolig det er vi skam mange der heller ikke gør. Der er set for meget mediemanipulation,,,,Hizbollywood og Pallywood-produktioner til at man kan tage de forskellige set ups alvorligt,,,,,

Wellcome to Pallywood

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 04-02-09 11:59

Det er faktisk uhyggeligt at opleve, at en fejl i biblen, kan medvirke til så meget dumhed blandt mennesker, så de gør alt for at ødelægge sig selv og alt liv andet på Jorden.

Jeg mener det ville være rart, hvis menneskene fik øjnene op for hvordan man kan skabe Paradisiske tilstande" på Jorden, i stedet for denne selvudslettese. For det er det eneste resultat,
da resten af livet på Jorden vil genoprette sig selv, når vi er væk.

Sådan er naturen i henhold til: NATURLOVEN!

MVH.

dKWm327

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-02-09 19:17

Hverken Biblen eller Koranen har mange fejl, det er dem der fejlfortolker teksterne der fejler.....helt bevidst.