/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
rumdrag kostume
Fra : katfm
Vist : 664 gange
200 point
Dato : 09-01-09 22:42

Hej
min ven og jeg har tænkt på at male byen rød i rumdragter men vi vil ikke bruge mange penge på det.
Spørgsmålet er om man kan finde et kostume (gerne et der minder om det her http://www.humorbutikken.dk/Productdetail.asp?ProductID=1061 da det er for dyrt) eller om man kan lave et nemt og billigt

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 09-01-09 22:47

Jeg kunne ikke lige finde et rumvæsen i linket..... men der findes hvide heldragter, prøv at spørge i din malerforretning, det er sådan nogle plastic nogle som også bruges hvor der skal være sterilt

Go' fest

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-01-09 22:48

PS.... de der hvide dragter, kan der males på, kender en der var dalmatiner

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 22:48

Det er ikke så svært at sy, men det er ikke billigt at købe stoffet. Kan i ikke leje dragterne, det må være billigere.

http://www.festtema.dk/shop/udklaedning-voksen-52c1.html?gclid=COa17tO-gpgCFR-kXgodtkqmCQ

http://www.historicum.dk/galla_tema_dragter/leje_betingelser/

Kommentar
Fra : katfm

Dato : 09-01-09 22:55

sender lige et nyt link http://www.humorbutikken.dk/productdetail.asp?ProductID=1486

og skal lige huske at sige at vi er voksne mennesker

Nordsted1 jeg takker for idéen, har du andre idéer til f.eks hjelmen?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 23:06

De dragter nordsted skriver om kan også fås i fliseline (det er stof). Og de kan indfarves. Jeg er bare ikke helt sikker på hvor man får dem. Men det kan man vel finde ud af.

Hjælmen kan i lave af en plasticspand, de fås hvide og så skal de bare beklædes med stof og der kan skæres i dem. Det kan være en spand der har været brugt til legetøj. Der er mange muligheder.
I kan bruge gaffatape til at samle plasticen med og så lime stof på bagefter.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 17:21

Er rumvæsnerne taget afsted, siden vi ikke har hørt mere

Godkendelse af svar
Fra : katfm

Dato : 22-01-09 18:05

Tak for svaret Nordsted1.