/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Problemer med install. af prin
Fra : axelbjarne
Vist : 416 gange
200 point
Dato : 09-01-09 13:31

Jeg har problemer med at installere en HP psc 1217 all-in-one på Windows XP home - nu er det ikke min egen computer men en vens - har prøvet at slå firewall og antivirus program fra under installationen, men den vil ikke kendes ved printerprogrammet -????siger ikke noget om, at der er fundet ny hardware...????

mvh.
axelbjarne

Accepteret svar
Fra : vvdriver

Modtaget 210 point
Dato : 09-01-09 13:37

Citat
men den vil ikke kendes ved printerprogrammet

Har du instaleret driver dertil,sådan en cd fulgte sikkert med.
Driveren skal ins. inden du sætter printeren til.
vvdriver

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 09-01-09 13:40

Du bruger USB stik ikke os ?
Tag USB stikket ud af computern og installere driveren og software først.
Når programmet siger du skal sætte stikket i så sæt det i ellers så sæt det først i efter det hele er installeret.

Hvis du ikke har driver og software så gå ind på HP's hjemmeside og download det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-09 13:54

Der er sket en fejl, tag printeren fra og genstart computeren, når Windows er oppe at køre, så tænder du printeren og sætter usb kablet i og så starter installationen automatisk, det er en plug and play printer, så der er ikke så meget du kan gøre hvis ikke du kan få den til selv at gå i gang

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-01-09 13:56

Husk ingen software eller noget før computeren beder om det, og husk endelig at printeren ikke må sættes til før Windows er startet, slet de mislykkede forsøg og start forfra

Kommentar
Fra : PHanse

Dato : 09-01-09 15:16

Det lykkedes mig at finde fejlen....der manglede en driver i USB sammensat enhed, tror jeg nok det hed....nu sidder jeg ikke lige ved den computer...men tak for svarene....så point foregår ved lodtrækning....

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 09-01-09 15:18

Tak for svaret vvdriver.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 09-01-09 22:35

Håber det virker for dig.
Sidst jeg var heldig i lodtrækningvar i 1969,der vandt jeg en kasse med Stimerol ??.
vvdriver