/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Hjælp til et lille simpelt sys
Fra : dr0zie
Vist : 484 gange
245 point
Dato : 09-01-09 10:03

Hej eksperter, håber I kan hjælpe mig og min arbejdsplads.

Vi skal til at have lavet en enkelt system, men ingen af os kan finde ud af det.

Jeg har oprettet en bruger på frac.dk hvor vi hoster vores kommende system.

Det vi faktisk skal have lavet er meget simpelt, så håber en har 10 minutter til at lave dette.

Det skal være sådan når man går ind på www.teleworksdata.frac.dk så skal man indtaste en adgangskode for at få adgang til siden.

Når man så har tastet koden, kommer man ind på siden.
Hvor man så kan udfylde nogle felter, som skal være:
Navn, Adresse, Post nr, By, Mail, Telefonnummer, Cpr, Produkt, Sælger.

Når man så har udfyldt alle disse felter skal der være en knap der hedder udskriv, som udskriver dette på et a4 ark, så det står nogenlunde på papiret overskueligt.

Samtidig skal der være en knap der skal hedde gem, som så gemmer disse oplysninger i et Excel dokument med den pågældende dato. Dvs. er der 20 sælger der opretter ordren derinde fx den 9. januar, skal der være 20 ordre i Excel dokumentet og sådan et skal der bare oprettes for hver dag automatisk. Og så skal vi kunne hente det på en eller anden måde fra nettet.

Håber I kan lave sådan et lille nemt og simpelt system til os..
Ville vi sætte stor pris på

Mange venlige hilsner
Patrick

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 09-01-09 13:28

tror sku ik der nogen der kan gøre det på 10 minutter.
Men prøv og sæt dig ind i PHP så kan du lade det lige som du vil have det.

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 09-01-09 13:53

Mmm n kan nok ikke selv lave det :)