/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Til bb1
Fra : centerpoint
Vist : 1907 gange
300 point
Dato : 08-01-09 15:54

Spørgsmål til dig bb1.

bb1 skrev;
Citat
Ham hjulskifteren centerpoint har slet ikke opdaget, at han har fået slettet indlæg.

Vil du, bb1, være sød at fortælle mig hvad indlæg jeg har fået slettet.

Samtidigt kan du lige oplyse flg;

- Hvad kronvildtgruppe sidder du i?
- Hvad årstal var du medredaktør på DLS bladet?
- Hvad årstal bliv du smidt ud af DLS - iøvrigt med stående applaus fra deltagende medlemmer?
- Står det i de etiske regler - eller er det sædvane, at jagtherren beholder hatten på under en vildtparade?
- Under hvilket hegn skød/aflivede du din muflon? Eller påstår du, det var under en jagt du skød muflonen?

Hvis du, bb1, svarer seriøst på alle spørgsmålene får du alle pointene.

Jeg tør æde min gamle jagthat på.......... vi ikke får et eneste svar fra b1.

-

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 08-01-09 15:59

B.t.i

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 17:13

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-01-09 17:22

Citat
Jeg tør æde min gamle jagthat på.......... vi ikke får et eneste svar fra b1.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-09 19:35

Håber du har noget at skylde efter med

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 20:08

Orh bb1 du er modig Tænk hvis han rammer

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-01-09 21:28

Nå, lad mig smide en lille ledetråd ud.....

Alle foreninger har en protokol......
I denne protokol ajourføres hvem der er formand, kasserer, bestyrelsesmedlem, altså i det hele taget hvem der varetager forskellige opgaver i foreningen.
Protokollen er ajourført lige fra foreningen start således at man til enhver tid kan se, hvem bestred de forskellige poster.

Mærkeligt nok - og dog, står der en masse om bb1's andre "gøremål", end lige hans redaktionelle post.
Protokollen skal selvfølgelig være 100 % ajourført - det manglede da bare.
Kunne du, bb1, ikke være sød at fortælle mig og andre, om hvornår det var du var redaktørmedhjælper, således at vi kan få det ajourført.

Det er vel et simpelt spørgsmål at besvare.
Og det har enddog meget relation til jagtsitet her, idet du, bb1, gentagne gange har påpeget at du var redaktørmedhjælper på bladet - og samtidigt påpegede du, at du var forfatter. (Hvilket jeg helst ikke vil kommentere på, idet det intet har med disse spørgsmål at gøre)

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 300 point
Dato : 08-01-09 21:45

Bb1 har aldrig haft redaktionsansvar - endsige haft status af at være "medredaktør". Hvis man kan kalde sig sådan - ved at smugkigge over redaktørens skulder, så kan det have sin gyldighed. Han sidder i en aller anden privat fidelihutgruppe, som holder øje med, om der kommer trækkende krondyr forbi på reviret han har lejet lidt af, mod tjenesteydelser naturligvis. Det kunne jo være, at ejeren af Løvenholdt skulle have en kompressor repareret. - eller måske skal have sin cykel pumpet.
Men bb1 skulle lige markedsføre sig med lånte fjer - i håbet om at ingen bemærkede det.
Sådan var det også med landets mange entreprenører efter krigen. Havde man en skovl og en trillebør - kunne man kalde sig entreprenør.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-09 22:01

Der er efterhånden kun en måde at svare Jer på og det gør jeg så:

DELETE......................................................

For lige for lige når venskab skal holdes - svar på det jeg har spurgt Jer om, så skal jeg nok svare Jer............................................................................

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-01-09 22:13

Dit spørgsmål var
Citat
Håber du har noget at skylde efter med

Ja jeg har....champagne.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-01-09 23:32

Det er squ mærkeligt det her. Man kan næsten ikke huske hvad det hele startede med. Nåh ja. Det var vistnok i forbindelse med at bb1 begyndte at nævne en lille forening med få medlemmer etc. . Han ville have svar på hvor mange medlemmer man havde, og bb1 blev fuldstændig kugleskør, når de 3 små bogstaver blev vist frem - altså DLS.
Sjovt nok er der ikke nogen fra Danmarks Jægerforbund som støtter bb1. De har i nærheden af 90.000 medlemmer - skriver man, og ikke en eneste er kommet til undsætning. Nu skal man ikke altid stole på, hvilke oplysninger der er sande, når de kommer fra DJ. Vi husker stadig skandalerne i forbundet, for et par år siden, hvor man svinede med medlemmernes penge - og opførte sig som var man både grever, baroner og montører. Uha, uha.
Ikke engang bb1 s nære slægtning - formanden Ole Roed - er kommet bb1 til undsætning. bb1 har ellers eller på en anden hjemmeside skrevet side op og side ned om hans nære slægtskab med formanden for Danmarks Jægerforbund. Det er bare ærgeligt, at Ole Roed ikke selv ved det. Kan du hilse familiemedlemmer - bb1 - når du ser ham næste gang.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 00:10

Åh ja, åh ja......Det husker jeg såmænd også godt.

Jeg husker i særdeleshed da bb1 proklamerede, at han var fætter til omtalte DJ formand.
Jeg husker såmænd også, at bb1 bejlede til en "lille plads i hundeudvalget"
Men æh.....tjae..... det gik jo som bekendt i vasken.
Han fik istedet en privat selvbestaltet plads i fidilihutudvalget for krondyr på afveje i måneskin.

Nå, men tilbage til spørgsmålene som jeg har stillet til Ingeniør......øhh Montør Knudsen.
Vil du svare på spørgsmålene, Knudsen??
Eller er det en gang, Montørens nye klæder.

Eller, sagt på en anden måde; Knudsen, hvis du kunne lave en fjerdragt ud ad alle dine lånte fjer,
ville din fjerdragt være større end indianerhøvdingen Sitting Bull.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 00:14

Pas nu gevaldigt på i to.

Jeg har A L D R I G påstået skrevet eller sagt, at jeg er i familie med DJ`s formand!!!!

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 00:19

Jeg vil godt møde dig på halvvejen, du har aldrig sagt det her på KANDU.

MEN, MEN, Hold nu tungen lige i munden Knudsen. På et andet forum har du skrevet det, HØJT OG TYDELIGT !!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 00:30

He, he - på Jagtformidlingen skrev han, "at Ole Roed var en nær slægtning" vistnok en fætter til ham. Men sådan er det, når man vikler sig ind i et netværk af løgne. Man glemmer squ sandheden.
Men det er da rart at få det afkræftet - altså at han er i familie med Ole Roed. Mest for Oles skyld. Det må væretungt at slæbe rundt på et sådant familieskab.
Jamen bb1, så mangler vi lige at få afkræftet alle de andre ting. Natten er ung.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 05:12

Ja, lad os nu endelig holde fast i en enkelt ting nemlig slægtskabet.
I er begge så gode til at finde alt muligt frem, men om i så får google til at gløde, så vil I ikke kunne finde et eneste sted hvor jeg har skrevet det i påstår - men hvad I lukker vel blot tråden, som i plejer når jorden begynder at brænde under Jer..

Nej,nej venner denne gang holder vi fast. Dette her er så let og overskueligt.

Hvor på jagtformidling har jeg skrevet det: --------------------------------------------------------------------------------
He, he - på Jagtformidlingen skrev han, "at Ole Roed var en nær slægtning" vistnok en fætter til ham.

Det ene øjeblik skriver I at jeg er udelukket fra at bruge jagformidlings forum. Det næste øjeblik henviser i til, at jeg bruger det - kan I virkelig ikke se, at I er til grin og har viklet jer ind i så mange løgne og usande påstande, så I ikke selv kan finde ud af dem - hvordan skulle jeg så kunne?

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 09-01-09 06:05

Efter at have læst et gammelt blad fra Jægerforbundet og ditto kursustilbud, mener jeg centerpoint mangler et væsentlig spørgsmål, og det er.
Hvorfor stoppede Ballegaard kurser, som ekstern udbyder for Jægerforbundet på.
HF

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 08:03

Ahaa.... det var virkeligt et godt spørgsmål HFranzen kom med der.
Knudsen, lad os lige høre nærmere om den sag.

Knudsen, nu er det din tur til at forske vedr. din påståede familie forbindelser til Roed. Du plejer jo selv at skrive;
Citat
DELETE......................................................

For lige for lige når venskab skal holdes - svar på det jeg har spurgt Jer om, så skal jeg nok svare Jer............................................................................

Se du bare at komme igang!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 10:49

Nøj, hvor bb1 tonser rundt. Hvor han end vender sig, så kikser det for ham. Vi blacklister dig ikke bb1. Vi glæder os til at "give dig fangst", så du for fremtiden holder dig laaaaangt væk fra hjemmesiderne - eller blot undlader at fortælle disse fantastiske historier om medlemskab af en krondyrsforvaltning under Skov og Naturstyrelsen etc. etc. .
Nu får jeg squ osse en sag på halsen, fordi jeg har skrevet "give dig fangst" til vores skræmte ven i Bottrup.
Når det kommer til stykket, er der vel bare en der har lovet bb1 et los i røven - og så kammer bb1 helt og aldeles over, fordi han altid har været et tudefjæs. Helt tilbage fra drengeårene, hvor han gik i skole.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 11:06

"He, he - på Jagtformidlingen skrev han, "at Ole Roed var en nær slægtning" vistnok en fætter til ham.

Det ene øjeblik skriver I at jeg er udelukket fra at bruge jagformidlings forum. Det næste øjeblik henviser i til, at jeg bruger det - kan I virkelig ikke se, at I er til grin og har viklet jer ind i så mange løgne og usande påstande, så I ikke selv kan finde ud af dem - hvordan skulle jeg så kunne?"

Det er denne slags bavl som gør det til en "Mission Impossible" at debattere med montøren og nattevagten i Bottrup/Løsning.
Naturligvis kan du ikke bruge Jagtformidlingen, idet du blev smidt ud vistnok i 2007 - og du kommer aldrig ind igen. I samme sekund man opdager dine ubehjælpsomme brokkerier, så er det ud - selv om du skriver i et af dine mange pseudonymer. Og du kan naturligvis stole på, at vi går tilbage til tiden lige før formandsvalget i DJ - for at hitte dit "stamtræ" frem. Selv er jeg ikke god til den slags, men vi har mange som gerne vil tildele dig endnu et svidende nederlag.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 11:14

--------------------------------------------------------------------------------
Efter at have læst et gammelt blad fra Jægerforbundet og ditto kursustilbud, mener jeg centerpoint mangler et væsentlig spørgsmål, og det er.
Hvorfor stoppede Ballegaard kurser, som ekstern udbyder for Jægerforbundet på.
HF

Jeg mener, at bb1 også her fik sparket, idet han uretmæssigt havde tilegnet sig noget brevpapir m/ enten Kalø`s eller DJ`s brevhovede, hvorefter han forsøgte at få DLS`s trykkeri til at opgive at arbejde for DLS. BBb1 skrev, at DLS ikke kunne betale deres regninger - men den hoppede RY-trykkeriet ikke på.
Han har været en Satan - ham bb1. Og så forstår han ikke, at vi stikker lidt til ham engang imellem.
Men sådan har han også været - helt fra barnsben. Ingen stolede på ham. Han var en som altid sladrede om andre. En rigtig fedterøv. Og så kunne han ikke spille fodbold.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 11:16

Jo Franzen.
Bb1 blev hældt ud.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 11:48

Tonganeseren skrev;
Citat
Jeg mener, at bb1 også her fik sparket, idet han uretmæssigt havde tilegnet sig noget brevpapir m/ enten Kalø`s eller DJ`s brevhovede, hvorefter han forsøgte at få DLS`s trykkeri til at opgive at arbejde for DLS. BBb1 skrev, at DLS ikke kunne betale deres regninger - men den hoppede RY-trykkeriet ikke på.

Jamen du godeste, det tangerer jo til bedrageri.......... Jeg er rystet!!!!

Kommentar
Fra : HFranzen

Dato : 09-01-09 11:59

Jo Franzen.
Bb1 blev hældt ud.

Tak for tippet, der er et ordsprog der siger, det er kun toppen af isbjerget der rager op.
FH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 12:11

Ja, han er en kedelig fætter - hele vejen igennem. Han har jo sejlet en del som maskinist og fandt sig en ung kone på Filipenserne. Det kan være, at det er derned han har lært unoderne. Han blacklister folk - og kan ikke forstå at han bliver blacklistet. Hvad kalder man dog den slags?
Men det kunne jo være at man skulle til at skrue bissen på, så han klapper i. Vi har meget mere i godteposen.
Som det ser ud nu, så er bb1 ved at ødelægge den sidste rest af jægernes renomme herhjemme, og man burde rejse en skamstøtte for ham - eventuelt foran rådhuset i Hedensted, hvor min hund så dagligt kan pisse på ham. I forvejen anser man ham kun for at være en særling, så måske er skaden ikke så stor endda.
Hvad kunne der stå på skamstøtten?
Måske:
Så fik Bent fred -
og det fik vi osse.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 13:04

To Klare spørgsmål og tips ingen respons fra De Herre på anden måde end endnu en beskidt løgn, hvis jeg havde stjålet noget som helst på Kalø eller sendt et brev til en bogtrykker i Ry, i DJ`s navn, så var det jo mig der var blevet anmeldt til politiet og det er det jo ikke - det er en af Jer.

Hvordan kan I dog blive ved med Jeres fantastiske historier der må være en Münchausen i blandt jeg eller en person med en meget livlig fantasi samt et par enkelte meget god troende, som alligevel ikke kunne blive et godt aktiv for den danske folkekirke.

Lad os holde os til familieskabet. Det er nemt og overskueligt. Frem med beviserne.Alt står stadig på jagtformidling ellers spørg John om han gider hjælpe Jer - hils fra mig.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 13:30

Mig bekendt blev der ikke foretaget politianmeldelse i den sag. Det var vel heller ikke nødvendigt. Du blev hældt ud - og finito med det. Og hvad angår det, at du har påstået, at Ole Roed og du er beslægtet, så har alle på Jagtformidlingen læst det, hvis de ikke automatisk skøjtede hen over din gylleudledning, så vi behøver såmænd ikke at lede efter beviset. Alle ved hvad du har skrevet. Der blev endda også skrevet til Ole, for at få hans udlægning. Et medlem fortalte mig sidenhen, at han havde fået et morsomt svar fra Ole, og heraf fremgik det bl.a., at han intet kendte til dig rent familiært. Men ser du, bb1, I min verden stoler vi mere på et ord end på en underskrift. Men vi vil naturligvis forsøge at hitte det frem, når vi får tid.
Nu vi er ved sagen, så har du måske en helt anden forklaring på hvorfor du blev smidt ud af forbundet som kursusholder????? For smidt ud - det blev du, ligesom alle foreninger har taget afstand fra dig og din måde at være på - og det lige fra de glade hundedage i Horsens, hvor du heller ikke kunne holde dig på stregen. Du er efterhånden uønsket overalt.
Hvad med at melde dig ind på et pedigrørhold på AOF i Vejle. Nej, for pokker da, så bliver der også ballade der.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 14:04

bb1, jeg har en gang før skrevet til dig, at du selv kan finde det indlæg frem, hvori du skriver du er fætter til Ole. Jeg gider ikke at linke det - for derefter at høre på en løgnagtig bortforklaring.
Find det selv - her er ledetråden.....Du skrev det i månederne op til formandsvalget, altså dengang KR. Raunkjær gik af og Ole blev valgt. Nu er det op til dig at finde det - eller få din "gode" ven, John til at finde det........høe....høe.....gode ven? Tror du han mener det samme om dig?
Evner du ikke at finde indlægget - jamen, så er jeg bedøvende ligeglad.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 14:16

Vi kunne jo udlicitere opgaven til andre. God fornøjelse. I får Jer garanteret nogle gode oplevelser.

Og det er rigtigt, Centerpoint! Uanset om man konfronterer bb1 med kendsgerninger, så lyver han hurtigere end en hest kan rende. Det må være en alvorlig brist i hans opdragelse, som nu kommer til udtryk. Eller også er det blot et tilfælde af demens. Jeg har tit spekuleret på om bb1 i virkeligheden selv tror på det han skriver. Eller måske har han glemt alt hvad der gik forud for d. 1. januar 2009. Det er squ uhyggeligt. Man kan ikke lyve så skamløst, hvis man vil bevare blot en lillebitte smule af troværdighed.
Men hæng nu på - bb1. Måske kommer der nye oplysninger. Du bliver ikke blacklistet fra denne tråd.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 14:30

Jep, god ide. Lad os udlicitere opgaven.

Vi kan ikke garantere for det saglige i bb1's indlæg...... men vi kan garantere jer for, når i læser indlæggene, at jeres ansigter vil ligne denne smiley

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 16:49

bb1, jeg har en gang før skrevet til dig, at du selv kan finde det indlæg frem, hvori du skriver du er fætter til Ole. Jeg gider ikke at linke det - for derefter at høre på en løgnagtig bortforklaring.
Find det selv - her er ledetråden.....Du skrev det i månederne op til formandsvalget, altså dengang KR. Raunkjær gik af og Ole blev valgt. Nu er det op til dig at finde det - eller få din "gode" ven, John til at finde det........høe....høe.....gode ven? Tror du han mener det samme om dig?
Evner du ikke at finde indlægget - jamen, så er jeg bedøvende ligeglad. Citat slut.

Ja, for løgnen er jo spredt ud....................................................................................

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 17:18

Hej, fætter bb1.
Næh du. Tænker du slet ikke på hvad de mange hundrede læsere på Jagtformidlingen nu tænker om dig. Uha.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 17:46

På jagt efter sandheden. Se nu her, bb1. Her er et indlæg fra en på Jagtformidlingen. Han skriver bl.a. om dit påståede slægtskab med Ole Roed, idet du forud selv havde skrevet, at Ole var et af dine familiemedlemmer. Snuppet igen i en løgn - hva´Bent??? Vi fortsætter søgningen, men for Pokker hvor det tager tid. Men nu har vi en ca. dato at arbejde med.

Lagt på d. 18-02-2007 09:02

Kære Balladedreng du mener:

Det går ufattelig godt. Det er rart, at I ikke er de eneste meningsdannere.

Det mente dit kære parti også ledet af schlüter i fordoms tid, der var ikke fejet noget ind under gulvtæppet og bla bla bla bla bla.
Men da rengøringskonen havd været der med gulvmobben raslede der forskellige effekter ud af skabe (også køleskabe) kummefrysere skibskister og anløbne gulvtæpper og der er ikke blevet ryddet en pind op i djf efter Ole Roed er kommet til, vi kan godt sige det roder efter Roed Da lille Raunkjær var leder af tagselvforeningen leflede du for ham med dine indlæg, nu lefler du for Roed det kunne være at dit familiemedlem (langt ude) kunne give dig et ben af gnave af hvis der skulle ansættes eksterne undervisere. Du ser helt sikkert en mulighed da Nils Søndergaard og Kanstrup ikke er der mere, for var det ikke Nils S der førte krumsablen da du blev sat uden for porten som ekstern rådgiver (ham er du også sur på) ret komisk egentlig djf plaserede dig også i skammekrogen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 17:49

Tilmeldt: 05.01.07 Lagt på d. 18-02-2007 08:39
Og for at du ikke nu skal påstå, at det er mig - Tonganeseren der har skrevet indlægget, så se lige her - fra Piraten i 2007.

Hvor er I dog gode til at gætte - gør som vi andre deltag selv i møderne eller vent til beretningen forreligger. I er jo helt til grin med Jeres gætterier - ligesom om det var en KFUM tombola.
Det går ufattelig godt. Det er rart, at I ikke er de eneste meningsdannere.

Forfatter RE: Den konservative
piraten
Indlæg nr: 6
Brugere

Antal indlæg: 123
Tilmeldt: 05.01.07 Lagt på d. 18-02-2007 09:02

Kære Balladedreng du mener:

Det går ufattelig godt. Det er rart, at I ikke er de eneste meningsdannere.

Det mente dit kære parti også ledet af schlüter i fordoms tid, der var ikke fejet noget ind under gulvtæppet og bla bla bla bla bla.
Men da rengøringskonen havd været der med gulvmobben raslede der forskellige effekter ud af skabe (også køleskabe) kummefrysere skibskister og anløbne gulvtæpper og der er ikke blevet ryddet en pind op i djf efter Ole Roed er kommet til, vi kan godt sige det roder efter Roed Da lille Raunkjær var leder af tagselvforeningen leflede du for ham med dine indlæg, nu lefler du for Roed det kunne være at dit familiemedlem (langt ude) kunne give dig et ben af gnave af hvis der skulle ansættes eksterne undervisere. Du ser helt sikkert en mulighed da Nils Søndergaard og Kanstrup ikke er der mere, for var det ikke Nils S der førte krumsablen da du blev sat uden for porten som ekstern rådgiver (ham er du også sur på) ret komisk egentlig djf plaserede dig også i skammekrogen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 18:20

Her er en til:
Lagt på d. 21-01-2007 14:35

BB1 skrev:
Selvfølgelig kan Markus da rejse en hvilken som helst debat, hvorfor henviser du lige til ham?
Debatten begyndte i et andet fora og straks var det de samme personer, som på alle debat siderne vejrede. At her var der noget, at kritisere noget at slå plat på. Det var simpelthen som om der var sendt en mail rundt.At du ikke forstår hvorfor man ikke kan udlevere andres navne,det er dit problem.
Og hvor finder du eder og forbandelser i mine indlæg Tænk hellere over hvad du selv skriver- Tak

Jeg takker hermed BB1 for, at du giver mig lov til, at rejse hvilket som helt debat - jeg havde nok gjort det alligevel.
Mener du, at din fætter Roed, har gjort et svendestykke ved at afskaffe duejagten i september + et nej til forlængelse af sneppejagten????
Og tilsidst, jeg fatter overhovedet ikke at du kan rode DLS ind i det her. Det er kun DJs eget makærk - helt og holdent. At du så samtidigt forsvarer det.....ja det er en gåde.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-01-09 18:37

Ja ja lille Knudsen

Et lille citat fra Knudsens hjørne
To Klare spørgsmål og tips ingen respons fra De Herre på anden måde end endnu en beskidt løgn, hvis jeg havde stjålet noget som helst på Kalø eller sendt et brev til en bogtrykker i Ry, i DJ`s navn, så var det jo mig der var blevet anmeldt til politiet og det er det jo ikke
Nej hvorfor melde det til politiet, for man vidste fra DLS side at straffen for at blive frataget din lille forretning med DJ, var en langt hårde straf, ikke mindst promoveringen af titlenekstern kursusudbyder

Hvordan kan I dog blive ved med Jeres fantastiske historier der må være en Münchausen i blandt jeg eller en person med en meget livlig fantasi
Jeg tror Münchausen har fundet sin overmand
SHV

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 20:56

Føj for den lede med den hetz i kører på en enkelt brugere.
I er ikke et hak bedre end den i kritiserer.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 21:06

Indlæg på jagtformidlingen fra bb1
Citat
Forfatter RE: Nu er den helt galt med safari Jensen.
BB1
Indlæg nr: 3
Brugere

Antal indlæg: 270
Bopæl: Østjylland
Tilmeldt: 05.01.07 Lagt på d. 22-03-2007 17:34

Det gør det da ikke lovligt - det burde du da af alle vide.

Men du har ret jeg er pave stolt og måske får jeg nu solgt restoplaget af min bog.

N.B. Lille Jensen skriver: Jagten fandt sted i 1997.
Det er også løgn. Den fandt sted d. 18-01-2005 det sidste år E.V.P. ejede Emmedsboskov.

Der har aldrig været fritlevende mufloner på Emmedsbo - aldrig!!!!!!!!!!

Fortæl fortæl bb1........ vi venter stadig....

Ps. fik du solgt restlageret af din bog ???..... Nej vel!!

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-01-09 21:21

Til granner01.

Du har ret, det er en led hetz.
Men nu har vi sat os for at rydde op så Kandu kan komme tilbage til det Kandu er beregnet til, nemlig en videnbank, hvor folk kan blive klogere uden at blive svinet til.

Endvidere er jeg, igennem den senere tid, blevet udsat for en del svinagtigheder, løgn og bedrag fra omtalte Balladedreng - nu er det slut!!!!
Nu skal bb1 engang for alle afsløres. Nu rulles der op for hans bedrag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 22:11

Kan i ikke bare klage til Kandu, de plejer at være flinke til at rydde op.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 22:28

Det er ikke et spørgsmål om, at ryde op. Det er jo de samme,der skriver alle indlægene !!!!

Det er et spørgsmål om, at D.L.S. prøver at overtage debat siden, fordi foreningen ingen selv har og flere af medlemmerne er totalt udelukket fra, at deltage på flere andre fora.

Hvis Kandu`s amin tillader det - så behøver de ikke gribe ind.

Mange vil nok kunne give mig ret i en enkelt ting: Der var ingen problemer overhovedet før lige før Jul da de Herre begyndte

Der er ingen problemer i hunde debatten hvor de herre ikke deltager.

Jeg har altid været vandtil at svare for mig selv og det klare jeg såmænd nok, men jeg advare blot:

Dette her er ikke noget nyt for de debatfora, hvor man kan være annonym. Netnatur forandrede deres log ind, jagtformidling ansatte moderatorer og jægerforbundet lavede om på deres log ind.

Hvorfor ? Ikke for min skyld Jeg kan skrive alle stederne, men nogle af debatørene her er udelukket eller har udelukket sig selv

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 22:30

Granner01.
Også herfra er der enighed med dine synspunkter. Men som Centerpopint skirver, så er også jeg blevet træt af de lede private mails der ankommer i sammenhæng med debatten. I det hele taget er alle blevet træt af bb1`s enerverende måde at ødelægge enhver saglig debat på. Men jeg tror vi har gjort tingene helt klart for bb1 - og derfor kan vi så småt vende tilbage til normale tilstande. Desværre tror jeg også, at bb1 intet har lært. I morgen er han garanteret tilbage med endnu flere modbydeligheder.
Jeg kunne godt indsætte de rasende reaktioner fra f.eks. det gamle NETNATUR, hvorfra bb1 blev smidt ud med fynd og klem. Går man tilbage til 2006 - 2007, kan man også læse om hvordan deltagerne efterhånden blev trætte af bb1 - og fik ham møvet ud. Selv på Danmarks Jægerforbunds hjemmeside beder man ofte redaktionen lukke for bb1`s adgang til debatsiden.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 09-01-09 22:37

En ting vil jeg give bb1 ret i, han har været her på kandu i flere år og der har aldrig været problemer i det år jeg har været her. Ikke før nu.

Og jeg kender ikke de sider i refererer til. Så jeg kan kun anke over jeres opførsel her. Og den mener jeg ikke har været pæn.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 22:40

Det er sådanne bemærkninger - der ødelægger debatten her inde intet andet!!!!

Citat fra det sidste indlæg: Selv på Danmarks Jægerforbunds hjemmeside beder man ofte redaktionen lukke for bb1`s adgang til debatsiden.

Jeg er aldrig blevet udelukket fra DJ forum. Gå ind og se jeg er der i nu.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 22:42

Citat fra det sidste indlæg: Selv på Danmarks Jægerforbunds hjemmeside beder man ofte redaktionen lukke for bb1`s adgang til debatsiden.

Nej, og hvis du eller kunne læse, så er det heller ikke det der står.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 22:53

Forfatter: Testnig
Indsendt: 17. jun. 2006 - 20:26
Emne: Ballegård

Det er så synd for dig Ballegård - det er åbenbart dig imod hele verden!

Det er bare pudsigt, at [u:9c4f17319f][b:9c4f17319f]HVER ENESTE FORPULEDE GANG[/b:9c4f17319f][/u:9c4f17319f] dit navn dukker op i en debat, så følger der ballade og personfnidder direkte i kølvandet...

eks. fra Netnatur:
Jeg bød dig velkommen tilbage, men jeg har allerede fortrudt, for det eneste det medfører, er at samtlige tråde før eller siden kommer til at dreje sig om din person, din hund, dine træningsmetoder eller din fejde med DLS.

Det er helt tydeligt, at mange blot venter på at komme i infight med dig og der er da også enorm underholdningsværdi i dette cirkus, men det ødelægger blot al seriøsitet og skræmmer mange debattører væk. Da du valgte at smække med døren sidst opstod der et lille tomrum, fordi alle lige skulle finde tonen igen, men der blev alligevel hurtigt stablet en kreds af seriøse debattører på benene igen.

Gør os nu den tjeneste Ballegård at fise af - den eneste grund til at du kom tilbage var jo, at Berthelsen ikke gad dit pis længere andetsteds... Gå Bent og smæk gerne lidt med døren på vej ud...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 22:56

Jeg læser skam godt nok. Hvis DJ´s ledelse havde ment, at det var nødvendigt at lukke for mig, så havde de nok gjort det for længst. Hvis de havde fået en begrundet og fornuftig klage.

Forstår du det nu ? Det du skriver kan da ikke opfattes anderledes

Her i Kandu advare jeg blot jeg forlanger ingen andre udelukket - hvis ikke jeg selv vil debatere med den. Kan jeg jo heldigvis selv lukke dem ude.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 22:59

[i:2774e596e3]Kære Michael Guldmann Petersen,[/i:2774e596e3]

Helt enig i Dit indlæg, og jeg vil kun tilføje at jagtlovgivningen i Sydafrika ikke sætter nogen minimumsalder for aktive jægere, og det gør vi heller ikke i firmaet, forudsat at en sådan gut har lært at skyde. Faktisk har vi haft en lille jæger på 5 år der nedlagde vildt i Sydafrika hos os, og en søn eller datter deltager sågar gratis på en jagtsafari (uanset alder) - vi skal jo have gang i næste generation af safari jægere, da vor kundebase ellers uddør!

A propos det du så høfligt kalder "debatten", så sendte jeg i dag denne e-mail til Webmaster på DJ's debatside, en mail som jeg dog ikke forventer svar på:

[b:2774e596e3][size=18:2774e596e3]Det intellektuelle niveau på DJ's debatside[/size:2774e596e3][/b:2774e596e3]

Bent Ballegaard fra Løsning har i løbet af weekenden forfattet yderligere en snes hovedløse indlæg med stærke angreb på mig personligt, klart i strid med debatsidens egne regler. Jeg er klar over at det må være dejligt for Jer at et enkelt medlem forsvarer alt hvad DJ hitter på at foretage sig, men spørgsmålet er hvornår I i lighed med www.netnatur.dk og www.jagtformidling.dk mister tålmodigheden med denne mand?

Jeg agter ikke at besvare indlæggene, og der er jo efterhånden heldigvis heller ikke mange som gider læse dem, men Jeres accept af tonen og indholdet giver jo reelt os der ønsker en debat om visse af DJ's dispositioner mere vind i sejlene, og skræmmer seriøse debatindlæg væk fra siden.

[i:2774e596e3]Med venlig hilsen,[/i:2774e596e3]
[b:2774e596e3]JENSEN SAFARIS,[/b:2774e596e3]

Holger Jensen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 23:01

Og sådan kunne man blive ved . . . i hundredevis af klager over bb1`s mere eller mindre ondskabsfulde og vanvittige angreb på andre.
Men rolig - bb1. Nu kommer finalen snart.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 23:03

Og så har du rekorden for slettede indlæg på DJ-siden.
Grunden til at de ikke sletter dig helt er, at du er betalende medlem. Ellers havde du for længst fået sparket.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 23:04

Nu er denne tråd hvis gået i selvsving
Og det enda uden min medvirken andet end med indlæg, som er flere år gamle og skrevet i en helt anden sammenhæng, men hvad har man ikke affald af eget fakrikat, at kaste med, så kan man jo altid finde noget fra andre, som man mener kan bruges

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 23:54

Og så har du rekorden for slettede indlæg på DJ-siden.
Grunden til at de ikke sletter dig helt er, at du er betalende medlem. Ellers havde du for længst fået sparket. Citat slut.
Hvor har du dog din store viden fra - er du i familie med nogen, der er ansat i DJ ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-01-09 23:57

Familiemæssige relationer i DJ? Dert lader vi dig om at have.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 10-01-09 00:15

Vi ser det igen og igen, ligeså snart bb1 kan mærke, at nu er der nogen der har medliden med ham, ja så starter han igen op med flabethederne og løgnehistorierne.

bb1, svar på alle de spørgsmål der er stillet til dig.

Politianmeldelse imod mig?
Muflonen?
Kronvildtgruppen?
Fætteren?
Redaktørposten?
Alle de steder du er smidt ud fra, jagtformidlingen, netnatur, DLS?
Benyttelse af andres brevpapir med logo?
Ja, jeg kunne blive ved...

Det er den person du har medlidenhed med, granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-01-09 00:26

Jeg har ikke medlidenhed eller sympati med nogen af jer, jeg synes tonen i tråden går ud over hvad der er almindelig anstændighed.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-09 01:13

Ja, sådan plejer det at gå - Centerpoint. Men OK - tonen er rå, men på et eller andet tidspunkt må der tales (skrives) forståeligt dansk. Nu har bb1 i årevis forsynet læserne her med forkerte oplysninger - om jagt, teknik og ikke mindst en aldeles usaglig kritik af DLS (Dansk Land og Strandjagt). At det så er hans egen fortjeneste at det er kommet så vidt, trænger ikke ind i skallen på ham. Jeg kan godt forstå, at andre læsere føler det en smule overvældende med alle disse skriverier, men jeg tror, at de efterhånden kan skelne. Det bliver rart når bb1 smutter ud af siden her. Det bliver han nok nødt til, når næste kapitel skrives.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 10-01-09 18:41

Citat
Kære simon.
Jeg har forlængst her i debatten nævnt, at jeg er medlem af en af de kronvildt grupper, som blev nedsat af S.N. for flere år siden. Så jeg har ikke noget at bevise, det er dem der på står det modsatte, der har bevis byrden.

Pis og papir bb1, du har ikke nævnt een eneste gruppe!.
Den gruppe du er medlem af er en fidilihutgruppe.

Citat
Ligesom jeg syntes, at de skulle fortælle om. Da en fra deres egen midte blev smidt ud fra en anden kronvildt gruppe p.g.a. samarbejdsvanskeligheder og rabiate meninger.
bb1 ER smidt ud af jagtformidlingen, netnatur og DJ, etc...etc....kort sagt ALLE forum - undtagen Kandu

Citat
Jeg debattere skam flere steder, hvor man ikke kan være annonym og mærkelig nok bliver jeg aldrig svinet til der, som her og det er i grunden mærkeligt syntes du ikke?

Du gør dig bemærket med dit nonsens........ alle steder.

Citat
Jeg vil godt væde en god flaske med dig på, at flyttede jeg blot debatten over på en af de sider, så fulgte de Herre ikke med - det er set før. Ingen af dem optræder eksempelvis på DJ`s debat side og hvorfor mon. Fordi her får de slettet deres indlæg ligeså snart de bliver beskidte eller personlige
( Her burde Kandu måske snart skride ind)

Ja, det håber jeg så sandelig også. Enten smider KANDU dig ad helvede til - eller gør de mig.
For plads til os begge er der ikke.

Citat
Går du ind på jagtformidling kan du finde et indlæg, som hvis det var skrevet her havde fået dem i kog, men på jagtformidling er det slet ikke kommenteret - hvorfor mon. Fordi de ikke ved hvem der har skrevet det!!!!!!!!

Ja, gå endelig ind på jagtformidlingen og læs div. indlæg fra bb1. Jeg garanterer dig, mage til vrøvl findes ikke.
Hvis min dansklærer i 2. anden klasse havde set mage til usammenhængende vrøvl.....tjae så havde hun grædt sine modige tårer.
OG!! bb1 kalder sin forfatter!!!! HUIIIIIII Det eneste positive man kan sige....Ja fantasien har han da med sig

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-09 18:52

Rolig - Centerpoint. Den seneste tids mange udgivelser af politisk karakter skyldes jo ikke, at "forfatteren" selv har skrevet bogen. "Forfatteren" leverer en bunke ulæseligt bras - hvorefter forlagskonsulenten finder en der kan skrive læseligt - altså udfra "ideen" med oplægget. Ikke særligt troværdigt - men sådan fungerer den slags bare.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 10-01-09 19:53

Ja, det tør siges.

Du kan da heller ikke sammenfatte 2 ord, uden det ene er forkert..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-09 20:05

What??????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-01-09 23:00

Så er denne tråd da virkelig gået i selvsving nu skændes Dækmontøren og Tonganeseren indbyrdes.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 10-01-09 23:14

Det sidste ord!

Nå Balledreng, nu får du fred til dine halvkvædet viser vedr. dine løgne om modtagne mordtrusler, kronvildtgrupper, medredaktør og så videre og så videre.... ja du ved selv hvor meget løgn og bedrag du har udbredt her på KANDU.
Jeg har besluttet mig for, jeg gider ikke at bruge mere tid på dig i denne omgang. Nu må andre tage over - hvis de gider......
Projektet landsbytossen, er nogenlunde som at slå vand på en gås.........Eller sagt på en anden måde; Mod dumhed kæmper selv guder forgæves.

Til granner01 og andre der har taget fjolset under deres beskyttende vinger..... bare vent, i skal nok få jeres besyv med landsbytossen fra Løsning. Bare vent til han slår sine enfoldige vinger ud og beskylder jer - snart for det ene - og snart for det andet....... god fornøjelse siger jeg bare!!!

Til slut vil jeg spørge jer brugere; Hvordan kunne I lade landsbytossen slippe så let henover sin påståede modtagne mordtrusler??????? Samtidigt oplyser fjolset mit navn - det kunne lige så let havde været en af jeres!!!!! I fik da beviset på, det hele var ynk og atter ynk....rent landsbytosse-strategi......OG I HOPPEDE SGU PÅ LANDSBYTOSSENS LØGN.....

Hvis landsbytossen skal rådgive herpå sitet fremover, er der kun 3 ord tilbage

GUD BEVARE DANMARK

FARVEL OG GOODBYE!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-01-09 23:26

Til slut vil jeg spørge jer brugere; Hvordan kunne I lade landsbytossen slippe så let henover sin påståede modtagne mordtrusler??????? Samtidigt oplyser fjolset mit navn - det kunne lige så let havde været en af jeres!!!!! I fik da beviset på, det hele var ynk og atter ynk....rent landsbytosse-strategi......OG I HOPPEDE SGU PÅ LANDSBYTOSSENS LØGN.....

Hvis landsbytossen skal rådgive herpå sitet fremover, er der kun 3 ord tilbage

GUD BEVARE DANMARK

FARVEL OG GOODBYE

Inden du nu helt forlader os og forøvrigt T A K for det - så oplys lige hvor jeg har skrevet dit navn??
Centerpoint er ikke dit navn,men måske det firma du arbejder for? Hvis jeg kendte dit navn, havde det jo ikke været nødvendigt, at gå til politiet
Jeg håber virkelig for dig, at du forlader os, fordi du er blevet klogere, men jeg tvivler godt nok

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 00:01

Rolig - bb1, jeg forlader dig ikke, og Centerpoint er blot færdig med denne tråd, fordi det ikke nytter at spilde mere tid på dig.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 11-01-09 00:02

Lge til allersidst.

Bent, du har ikke modtaget nogen mordtrusler - løgn og bedrag.

Jeg ved jo hvor du bor, og henvendte mig til politistationen og forespurgte om sagen.
Ved du hvad politiet sagde?......Jeg gengiver ordret, idet jeg har det på bånd.

Bent Ballegaard Knudsen???!!!! Ha,Ha,Ha,..... Jo...HA, HA..... han kom op til stationen med et eller andet uforståeligt brev.....HA,HA,HA,HA..... sikkert et han selv havde flikket sammen .
Ja, undskyld jeg siger det......HA, HA, Ha...... Bent Ballegaard Knudsen, og så den lokale tosseanstalt, der modtager vi tit sådanne henvendelser. De sidder jo mange gange, ensom med højre hånd i bukserne, foran computereren, som har fanget en eller anden pornoside. Når så forløsningen ikke rigtig vil indfinde......tja.... så sammenfatter de sådanne breve. Nogen skal jo ha' skylden for deres......æhhhh......mislykkedes orgasmeforsøg......Nårh, var det dig denne gang???
Jeg kan fortælle dig..... HA,HA,HA,HA..... sidste gang vi havde en anmeldelse fra...HA HA, HA, Bent Ballegaard Knudsen var det en.......hmmmmm, jeg mener det var en advokat..........hmmmmm....... arh.....jeg kan sku'tte rigtig huske det????!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 00:43

Ja, de kender ham grundigt. Du var selv inde på en væsentlig faktor, da Bent Ballegaard flæbende oplyste dig om politianmeldelsen.

Bent Ballegaard skriver: "Inden du nu helt forlader os og forøvrigt T A K for det - så oplys lige hvor jeg har skrevet dit navn??
Centerpoint er ikke dit navn,men måske det firma du arbejder for? Hvis jeg kendte dit navn, havde det jo ikke været nødvendigt, at gå til politiet."

Retsligt set eer der en der kender din identitet - Centerpoint, og det er i sig selv nok. Det er nemlig indehaveren af hjemmesiden.

Problemet er blot, at myndighederne kender Bent Ballegaard - og er vant til at modtage anmeldelser fra ham. De tager ham ikke højtideligt, og derfor vil man ikke gøre noget ved anmeldelser fra hans side.
Deriomod kan vi frit anvende hans navn, fordi han i tide og utide henviser til sin lille hjemmeside, i håbet om, at der er nogen der gider læse den.

Men vent nu lidt - Centerpoint. Vi mangler stadig den store finale.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-01-09 01:27

Det er nu ikke kun EN "syg" person som ikke bryder sig om DLS og deres handlegang. Desuden Er du ikke selv spor bedre, når du omtaler folk som "syge".
Jeg kender intet til DLS og synes egentlig at BB1 har været ganske sober her i debatten i forhold til hvad han tilsyneladende er oppe imod. Hvis der er røg, er der som regel også brand ikke sandt?!

Og NEJ, jeg er ikke BB1, selv om nogle gerne vil gøre alle negative udsagn om DLS til hans værk. Dette er første gang jeg deltager i denne noget anderledes diskussion.

Er det det Tonganeseren leder efter

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 11:57

En åbenbart skizofren person har bemægtiget sig bb1`s computer. Måske med en 12/70 i nakken - taget som gidsel, inden han/hun leverer varen. Fandme uhyggeligt det her.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 11-01-09 13:11

Her er dagens nyheder

http://www.landsbytossen.dk/index.htm

God weekend

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 17:31

bb1 og BB1! Det er ved at blive indviklet.
Men hvad er en handlegang???? Er det et sted hvor man kan handle?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 11-01-09 18:36

Nu er det ikke fordi jeg vil ødelægge den gode stemning her på Knudsens blog, men ordet ekskluderet. bliver brugt meget i Knudsens egne indlæg, jeg ville selvfølgelig gerne svare der, men fordi jeg er blevet blacklistet - ekskluderet kan jeg selvfølgelig ikke svare eller stille spørsmål
Knudsen du interesserer dig utrolig meget for hvad de forskellige DLS-medlemmer går og laver, nu vil jeg så interesserer mig for hvad du går og bedriver tiden med
DMK har vist et avlsudvalg som afgør om medlemmernes hunde må indgå i avl, såvel hanner som tæver.
Hvad sker der hvis medlemmerne ikke følger klubbens anvisninger
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 18:44

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-01-09 23:37

bb1 og BB1! Det er ved at blive indviklet.
Men hvad er en handlegang???? Er det et sted hvor man kan handle? citat slut.

Det skal du ikke spørge mig om. Det er jo ikke noget jeg har skrevet,men hvad det er vel også for meget at forlange, at du skulle kunne forstå det udfra teksten. Det første krav er at man kan læse. Det andet er, at man kan forstå

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 23:47

Det ville helt klart være en fordel at lade en "sekretær" skrive for dig. Undertiden er det komplet uforståeligt, hvad du skriver.
Men ordet "handlegang" findes altså ikke i Nudansk ordbog - og derfor tillader jeg mig at spørge til den dybere mening med anvendelsen af ordet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 23:49

Men var der ikke lige et spørgsmål du skulle forholde dig til - fra "Sandhedsvidnet" - eller er hænderne begyndt at ryste på dig? Nu må du skynde dig - for ellers skal jeg vente 5 dage på at læse dit uforståelige svar.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-01-09 00:04

Tænk ikke på det hav en god tur, men jeg vil altså ikke svare dig på noget,som jeg ikke selv har skrevet.
Kan du ikke fatte det,så tænk over det, når du sidder og venter på din trebenede stol.

Sandhedsvidnet han kan da svare og skrive hvad han vil i denne tråd. Den er jo ikke oprettet af mig!
Så det må være et andet navn han er blacklistet under

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-09 00:07

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 12-01-09 00:44

Handlegang.???!!!!!!.... ifølge Wikipedia, den frie encyklopædi..... Det betyder ordet (eller den lokale dialekt) slet og ret;
Der er regler for hvordan man skal handle gang for gang. Det ritual man bruger i et lille samfund, kan være anderledes i et andet. Hvis man ikke har handlet ...
Tjae.... jeg var slet ikke i tvivl om at Gallegaard kom fra 4. kartoffelrække.

Men bb1, Sandhedsvidnet spurgte dig om noget....
Nu er det efterhånden 10 simple spørgsmål vi mangler svar på!!
Kan du ikke svare på spørgsmålene - eller vil du ikke svare på spørgsmålene ????

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 12-01-09 06:49

Knusen skriver

Citat
Så det må være et andet navn han er blacklistet under

Ja hos dig

bb1 (Superbruger)
Medlemsnummer : 103463
Superpoint : 2462
Medlemsdato : 29-08-2003
Seneste login : 12-01-2009

--------------------------------------------------------------------------------
Skriv til bb1 Blacklist bruger Favorit bruger

Profil Historik Blackliste
Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------

4 Sandhedsvidnet

Jeg stiller spørgsmålet igen, det kunne være du har glemt det

Citat
DMK har vist et avlsudvalg som afgør om medlemmernes hunde må indgå i avl, såvel hanner som tæver.
Hvad sker der hvis medlemmerne ikke følger klubbens anvisninger

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-01-09 13:28

Hvis ikke du kan finde det her: http://www.dmk-online.dk/klubben.html så må du kontakte Dansk Münsterländer Klub Har de sådanne regler og du har brug for dem oplyser de dig da sikkert gerne, hvordan reglerne er

Hvor svært kan det være Eller hvor besværligt har man lov til at gøre tingene?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-09 13:35

Er du blevet ekskluderet - bb1??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-09 13:36

Jeg mener - er du blevet ekskluderet i den forening - bb1??

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-09 13:39

Årh - for pokker da. Der skulle stå: Er du ogsåblevet ekskluderet i den forening - bb1.

Man bliver squ gammel med alderen. Har du også bemærket det. Et godt råd til alle gamme idioter: Drik rødvin til maden. Det styrker hukommelsen.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-01-09 13:48

Ville de ikke have dig med til Sverige?
Er det derfor du har drukket for meget rødvin?
Noget må være gået helt galt for dig her til morgen, var sengen blevet våd?

Læs her gamle dreng: http://www.dmk-online.dk/guest.html

Dansk Land og strandjagt forening er stadig den eneste jagtforening i hele Danmark,der har ekskluderet medlemmer og nu på det sidste er tallet kommet helt op på fire - til sidst sidder der nok kun formanden tilbage og vifter med foreningens flag.
Du kunne måske hjælpe ham lidt ved at sidde og puste så det blafre lidt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-09 13:57

Der står ikke at du er medlem - kun at du også ævler på deres hjemmeside. Hvornår varf det du blev ekskluderet - og var du ikke en af de sidste - engang i det forrige århundrede?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-01-09 14:04

Tonganeser hvor tungnem må man være?

Hvis man er ekskluderet i en forening, skriver man da ikke på deres hjemmeside - jeg gider ikke forsøge på at føre en debat med folk, som dig så spar dine løgne historier!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-01-09 06:38

Det er med en stille undren over Knudsen ikke får svar på hans spørgsmål på Danmarks Jægerforbunds debatside for kun som sædvanlig at have svaret på et af sine egen indlæg

http://www.jaegerforbundet.dk/page853.aspx?doshow853=1&filtercontrol8531=553

http://www.jaegerforbundet.dk/page853.aspx?doshow853=1&filtercontrol8531=552

Knudsen hvad har Safari Jensen gjort dig på det sidste, siden du begynder med at hetze ham på Jægerforbundets hjemmeside? og til din orientering skylder du mig stadig et svar på
Citat
DMK har vist et avlsudvalg som afgør om medlemmernes hunde må indgå i avl, såvel hanner som tæver.
Hvad sker der hvis medlemmerne ikke følger klubbens anvisninger

SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-01-09 14:32

Det er du da nød til at spørge D.M.K. om det er da dem der har fast sat reglerne.
Jeg har givet dig linket.

http://www.dmk-online.dk/guest.html

Tak fordi du henviser til debatten på DJ`s hjemme side. Du er velkommen til at deltager der,men det er du jo ikke mandfolk nok til

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-01-09 15:33

Knudsen jeg kan godt debattere på DJ`s hjemmeside og har også gjort det efter de fik det nye look. men der skal være noget relevant at debattere.
Du er blevet helt dygtig til at kommentere dine egne indlæg, det skal du have stor ros for, men nu er jeg kommet til at tænke på om du også sender mails til dig selv, for at du kan føle dig betydningsfuld og helt ærlig tror jeg ikke det er centerpoint der har sendt dig den før omtalte Fatwa pr. brev, jeg tror det er dig selv der har sendt brevet, men du har glemt det, lidt lige som Mr. Bean, han sender også julekort til sig selv
Jeg kan se du har svært ved at besvare mit spørgsmål og du som ellers har svar på alt, men jeg har måske formuleret mig forkert, så derfor spørger jeg dig igen

Hvilke sanktioner har DMK over for medlermmer der ikke retter sig efter de avlskreterier som klubben har vedtaget.
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-01-09 19:40

Det må du da for pokker spørge D.M.K. om det er deres love.

Selvom jeg er medlem af D.M.K. er jeg da hverken i avlsudvalg eller bestyrelse så spørg der, hvor du kan få et svar!

Hvis du da skal til at avle efter det regelsæt, som D.M.K. anvender.

Hvor svært kan det egentlig være. Åbenbart meget svært for dig

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-01-09 09:40

[CITAT][Det må du da for pokker spørge D.M.K. om det er deres love.

Selvom jeg er medlem af D.M.K. er jeg da hverken i avlsudvalg eller bestyrelse så spørg der, hvor du kan få et svar!
/CITAT]
Utrolig Knudsen slet ikke ved hvilke regler der gælder for DMK medlemmer, når de træder ved siden af, f.eks ved avl på en ikke godkendt tæve.
Knudsen hvad skyldes dit pludselige hukommelsestab, er det måske for lange ophold under sydens sol og palmer, for megen julegløg eller måske stress i forbindelse med alt det overarbejde der har været i forbindelse med serviceringen af de mange raketter der skulle fyres af under nytåret
SHV

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-01-09 09:56

Knudsen der er en som skiver til dig på Jægerforbundets hjemmeside, han har også gjort sig visse tanker om den manglende debat som du efterlyser på selvsamme side.
Hvor har han ret.
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-09 22:22

Mjah! Jeg synes også det lugter lidt af fortrængning fra bb1`s side. Var der ikke noget med en ekslusion, da bb1 - iflg. visse rygter indgik i en lidt tvivlsom parring. Altså ikke ham selv - men hans hund. Mjoh - jeg er næsten helt sikker, men det kan bb1 nok bedst fortælle om. Er der kun medlemskabet af DJ tilbage. Men der kan man bruge revl og krat for fortsat at have råd til skøjteriet på de bonede gulve.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-01-09 23:12

Der er grænser for hvad man har pligt til at debattere

Jeres løgne kan sagtens stå allene - Delete

mit medlemsnummer af D.R.K. er:1990075

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-01-09 23:44

Citat
mit medlemsnummer af D.R.K. er:1990075

Nu må du snart beslutte dig Knudsen hvilken specialklub du er medlem af, jeg troede det var DMK men det ser ud til det er Dansk Retriever Klub eller Dansk Ruhårs Klub
shv

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-01-09 23:55

Der fangede du mig for en gang skyld i en slå fejl- undskyld.

Der skulle naturligvis havde stået: D. M. K. Jeg var dog en gang for meget længe siden medlem af
D.R.K. men da havde jeg naturligvis en ruhår. - men alt det står på min hjemmeside, som du jo er
så god til at snuse i.
Adressen er: www.bb-jagt.dk ( hunden)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-01-09 01:25

Jamen så tillykke da, bb1, med at du er blevet taget til nåde igen. Ellers en interessant udmelding fra et medlem af Danmarks Jægerforbund - altså om bb1`s nærmest orkanagtige fremfærd på DJ hjemmesiden.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 19-01-09 01:34

Hvis ikke du kan lade være med dit vrøvl - så gider jeg ikke svare dig.

Hvorfor skulle jeg være taget til nåde igen? Den eneste jagtforening i hele Danmark der nogensinde har ekskluderet medlemmer er jo din forening D. L. S. Det er måske grunden til, at du elsker det ord.
Havde du forresten en god tur til Sverige KJR ?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-01-09 01:52

DMK=Danske mandlige kværulanter.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-01-09 11:36

. . OG JO, MIN TUR TIL SVERIGE GIK FINT. jEG FIK DET TOPNØGLESÆT JEG ØNSKEDE MIG + ET FLOT SÆT STEMMEJERN - TIL NÆSTE GANG VI SKAL TIL FOLKETINGSVALG.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 20-01-09 13:07

bb1 skrev;

Citat
Ham hjulskifteren centerpoint har slet ikke opdaget, at han har fået slettet indlæg.

Vil du, bb1, SNART være sød at fortælle mig hvad indlæg jeg har fået slettet.

Samtidigt kan du lige oplyse flg;

- Hvad kronvildtgruppe sidder du i?
- Hvad årstal var du medredaktør på DLS bladet?
- Hvad årstal bliv du smidt ud af DLS - iøvrigt med stående applaus fra deltagende medlemmer?
- Står det i de etiske regler - eller er det sædvane, at jagtherren beholder hatten på under en vildtparade?
- Under hvilket hegn skød/aflivede du din muflon? Eller påstår du, det var under en jagt du skød muflonen?

- Hvornår får jeg besøg af politiet vedr. de mordtrusler du påstod så hårdnakket jeg havde sendt til dig???

Eller........fik du lige pludselig en nedtur og manglede lidt medynk fra omverden?....Og lige et, måtte du synke en ekstra gang da du i køkkenskabet fik øje på djævlen - djævlen i flasken - med etiketten "MADSHERRY" Efter et par hurtige småhuggerter mærkede du de små horn i panden, som langsomt men sikkert skød frem....hæ, hæ, hæ, ......
Mærkede du den ondskabsfulde gnækken efter den første huggert.... "hæ, hæ, hæ".....Nu skal ham Centerpoint satme komme ned med nakken, det svin..Og mærkede du selvsikkerheden kom frem i brystet efter den sidste huggert? Da savlet sammen med resterne af sherryen sivede langsomt ud af mundvigerne på dig for tilsidst at lande dryppende på den fedtede undertrøje.....??

Var det sådan det gik for sig bb1?

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 26-01-09 10:00

Ha, Ha, og atter HA!!!! Vores "gode ven" Knudsen, har verdenrekorden i blacklistning af folk

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-01-09 12:50

He, he - bb1 har nok ikke mange rekorder at prale med, når det kommer til stykket. Men dem han har, er ikke noget at skrive hjem om. Der indsniger sig for mange trykfejl - som bb1 klader den slags.
Nu skriver han, i en anden tråd, at jeg sammenligner ham med Hitler. Igen et klokkerent eksempel på at bb1 hverken kan læse eller forstå. Han er squ så dum og enfoldig, at han kan fare vild i en telefonboks, når han forsøger at ringe til sit påståede famliemedlem - Ole Roed, som er formand for Danmarks Jægerforbund.
Gå ind på DJ siden, hvor lammehalen bb1 sender i stribevis af billedlinks fra yolutube - alle med mere eller mindre forfærdelige videoklip. Han er jo fuldstændig vanvittig efter at se sagesløse dyr springe og hoppe rund med kugler i alle ender og kanter.
Andre læsere af DJ hjemmesiden har bedt redaktionen om at stoppe bb1, og jeg tror snart det lykkes. Han er jo farlig for sine omgivelser.
Men, men, men. Bb1 vil ikke svare på om hvad der sker, hvis man ikke overholder reglerne i DMK. Og det forstår jeg godt. Han blev nemlig engang sparket ud, på samme måde, som han er blevet smidt ud fra alle jagthjemmesider og foreninger. Kun fordi han betaler kontingent, er han ikke blevet smidt ud af DJ - men måske sker det også en dag. Bb1 ødelægger jagtsagen herhjemme, med sine frygtelige videoklip.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-01-09 13:09

Ham bette bb1 har sit hyr med at finde ud af hvem jeg er. Nu har han snart forsøgt sig med alle medlemmerne af DLS, men bette bb1 - hvad med Ole Roed? Det kunne teoretisk være ham. Han har i fuld offentlighed rystet på hovedet af dig - og hvad med den trinde Damgaard? Eller hvad med dine gamle "venner" fra snotklatten Kalø? De fik dig sparket ud som kursusleder, fordi du ikke kunne holde grabberne for dig selv.. Du har egenhændigt skabt dig fjender overalt. Udfra mit kendskab til forskellige hovedbestyrelsesmedlemmer kan jeg sige, at du må være den mest upopulære person med relation til jægerkredse i Danmark - for en rigtig jæger er du ikke. Pluthønseopdrætter - det er hvad du er.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 26-01-09 14:02

Rettelse!
Bb1 skriver i en anden tråd, at jeg åbenbart har skrevet, at han er i familie med Hitler. Hvor har jeg skrevet det? Endnu engang er bb1 fuld af løgn og tumler rundt i selvmodsigelser og meget andet.
Næh du gamle. Jeg har tidligere skrevet, at du på Jagtformidlingen skrev, at du var i familie med Ole Roed. Og hvad skulle der være fint i det? Manden er jo en ganske almindelig medborger - kommende fra en ganske almindelig familie og er gift med en ganske almindelig dansk kone. Men du har et problem - bb1. Du kommer selv fra små kår - og du har åbenbart et selvværdsproblem af de store. Fandens oss at du ikke er uægte bastard af Grev von Schlappenskid. Det ville have passet dig - hva`?

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 26-01-09 14:37

Ja den gode bb von Einstein, læser og for forstår det skrevne ord næsten ligeså godt som de blinde slås. Roder rundt i snart den ene og snart den anden selvmodsigelse.

Efter sigende skulle hans fætter Roed snart være, for at sige det mildt, røv træt af bb von Einsteins vrøvl.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-01-09 09:40

Tonganeser du har også skrevet, at du ville finde det indlæg hvor jeg angiveligt selv skulle have udtalt mig om min famile - hvor bgliver det af???????????????????????????

Jeg kan jo også her skrive, at din onkel er saren af Rusland ingen kan jo bevise det modsatte - du har skam selv sagt det - hvor? Det var hvis nok til ekstrabladet i 1923

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-09 11:13

Jeg er sådan set bedøvende ligeglad med, hvad du forlanger. Dine brovtende ord blev skrevet på Jagtformidlingssiden - og det er jo Danmarks mest besøgte hjemmeside, og jeg gider ikke bruge min kostbare tid på at gennemrode arkivet.
Tænker du ikke på, hvor meget du latterliggør dig selv, når du benægter fakta. Det er derfor ingen jægere tror dig over en dørtærskel. Du er ganske enkelt så fuld af løgn, at selv en spædekalv ville ligne en streg i luften.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 31-01-09 15:54

Helt det samme gælder for dig - når du ikke kan/viol bevise det du på står .

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 31-01-09 16:37

Jeg tror helt bestemt at Ole er mere end glad for at du nu afsværger dit påståede familieskab med ham. Da jeg forholdt ham om din person, rystede han så kraftigt på hovedet, at det var lige ved at falde af.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-02-09 15:55
Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-02-09 15:59
Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-09 18:12

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-09 19:26

Jeg synes helt bestemt, at bb1 skal anbefales som "Landsbytosse anno 2009". Det må vi til at arbejde for.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 08-02-09 19:32

Ja, bb1 er årets landsbytosse.
Selv så langt væk som afrika, er han kåret som året landsbytosse

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-09 21:01

- den blå vogn er på vej til jer begge to.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 08-02-09 21:46

Dette lille afsnit er meget rammende

Citat
Tossetitlen er tilfaldet ildsjæle på alle niveauer, men fælles for dem alle er, at de har været med til at gøre en forskel, også selvom de for nogens vedkommende ikke har været kendt i det ganske land.

ordvalget ildsjæle på alle niveauer
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-02-09 21:51

vognen skal nok nå frem trods snevejret......

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 08-02-09 22:11

Kan bb1 ikke få god omtale, så går han konsekvent efter dårlig omtale. Han skal pinedød markere sig - uanset at han er det mest utroværdige væsen i jægerkredse.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-02-09 11:47

Ovenstående står allene for Tonganeserens egen regning.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-02-09 14:08

Nej..... De synes alle af de ca. 190.000 danske jægere der er i dk.
ARRRHHH.....minus Robert Bæ....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-02-09 14:15

Hæ hæ hæ hæ hæ: du mener måske -D

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-02-09 15:58

Hoved personen var desværre ikke til stede, men overrækkelsen af tossegaven skete til en stand-in, der tog gaven med hjem til Niels Aage. Der var andre Landsbytosser til stede og talen blev holdt af en tidligere tosse.
Hvad kunne være en god tossegave til Knudsen? der hvor det vil blive svært var nok og finde en som ville eller kunne holde talen
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-02-09 16:01

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-02-09 16:23

Politikens Hvem Hvad Hvor fra 1942 - 1952 ville være en god gave. Så var der måske en mulighed for at Bent kunne nå at blive opdateret. Men ikke nyere udgaver. Så tilter han da helt.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 09-02-09 16:35

Hvad med en Hirschfenger, nu hvor Knudsen har besluttet at alt kronvildt skal bortskydes, især hinder.
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-02-09 17:04

Eller et maskingevær. Har hørt at de er til at komme i nærheden af i disse dage. bb1 skyder jo på alt hvad han ser.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-02-09 18:04

Pas nu på politiet ikke læser med Tonganeser..............

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-02-09 18:37

Næh du. Jeg har et skidefint forhold til politiet. Situationen er nok lidt anderledes for dig. De gider de ikke engang læse dine anmeldelser. De prioriterer jo.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-02-09 18:40

He, he. Jeg spurgte engang en af vore fælles bekendte om hvordan man så på din person. Politibtjenten spyttede cerutten ud med et hyl, mens han nærmest slog en baglæns saltomortale af ren og skær grin. "Manden er jo bindegal" hylede han begejstret.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 09-02-09 19:44

For at opgradere knudsens hjerne, kræves det at Knudsen skulle være i besiddelse af en sådan.

Da Knudsen ikke er i besiddelse af en hjerne, er projektet "opgradering af Knudsens hjerne" på forhånd dødsdømt.

Jeg påstår hermed, at en høne af racen, hvid italiener, har laaaaaaangt mere hjerne end Knudsen.

Er der nogen der siger mig imod??

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-02-09 00:58

Da ingen andre end Jer selv indbyrdes gider deltage i denne tråd.....................

Tilslutter jeg mig flertallet....................For i et demokrati er det jo flertallet der gælder.....

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 10-02-09 06:42

Citat
Da ingen andre end Jer selv indbyrdes gider deltage i denne tråd.....................
+ dig selv. Er det nu først gået op for dig???????????
E.Montanus

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-02-09 07:51

Jeg giver altid folk en chance

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-02-09 15:13

Du Knudsen kan man godt inviterer sig selv på jagt, er det god etik inden for jagtens uskrevne regler
SHV

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-02-09 16:39

SDS-R

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-02-09 17:07

He heh. Ballehyleren er altså en stor barnerøv. Det er som med en lille dreng, der får et kick af at stikke hovedet ud af skolens dør - og råbe: Førstelæreren er et røvhul.
Men vi andre kan da også være med:
"B.E.D" - tihi, hvor er jeg dog fræk.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-02-09 17:38

DEVALD.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-02-09 18:32

Siden Knudsen svare i kodesprog må jeg gå ud fra at han invitere sig selv på jagt andre steder, fordi så kommer han grand-giveligt ikke andre steder en propritærgården Løvenholt.
Siden Knudsen er begyndt at kode sine indlæg, er det spændende hvad forums deltagere kan komme frem til, men Knudsen er som bekendt gammel hjemmeværnsmand og hans speciale er signalopperatør, derfor bliver det nok svært at få et helt klart og tydeligt billede af hvad han mener
SHV

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-02-09 19:32

Ballehyleren forsøgte bare at stave til Dewalt. Det mislykkedes også.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-02-09 20:10

IRBD

Godkendelse af svar
Fra : centerpoint

Dato : 19-02-09 20:50

Tak for svaret Tonganeseren.

Da Bent ikke ville - og kan heller ikke nu - svare på spørgsmålet pgr.a blacklistning. Har jeg besluttet at lukke spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-02-09 21:09

MjanahNjah, han er ikke meget for at svare i et sprog man kan forstå.