/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
discount øl
Fra : pukker
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 08-01-09 11:43

hej herinde!

Mit spørgsmål vedrører ikke direkte madlavning, men kategorien er det nærmeste, jeg kan komme det.
Carlsberg brygger en discountøl, som før kunne købes i Fakta - en rigtig god øl, efter min mening. Af en eller anden grund sælger Fakta den ikke længere , men Harboe øl i stedet.
Er der nogen herinde, som ved, om salget af Carlsberg Discountøl er røget over til en anden butikskæde og i så fald hvilken?

mvh
pukker

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 08-01-09 12:04

Det ved jeg ikke, men jeg ved at den kan købes uden navnet Kronepilsner i mindre supermarkeder

http://login.dknet.dk/~mortenf/wasab/prodlst.html

Kommentar
Fra : the1best