/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Real Player download.
Fra : boy150
Vist : 1160 gange
119 point
Dato : 08-01-09 11:25

Jeg har netop gen-downloaded RealPlayer free version.
Funktionen "Download this video" virker ikke.
Jeg har sikret mig, at funktionen er slået til og skal blive aktiv, når jeg peger på videoclippet med musen - men det virker bare ikke.
Denne funktion fungerede for en dags tid siden, men jeg har i mellemtiden af andre grunde sat min pc'er tilbage til fabrikstilstand, og siden har Real Player ikke virket tilfredsstillende.
Hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-01-09 11:38

- hent RealPlayer igen...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 17:23

Når du vender tilbage til en tidligere dag hvor din pc virkede, så sker der ting og sager i maskinen med nyinstallerede programmer.

Så hent den igen og lav en nyinstallation. Hvis den er på maskinen så skal den slettes og der skal genstartes inden du installerer igen.

Kommentar
Fra : boy150

Dato : 09-01-09 12:03

granner01
Jeg har forsøgt at fjerne PRealPlayer via kontrolpanel,fjern program. Programmet står således ikke længere på listen i kontrolpanelet, men findes stadig i maskinen og kan afspille gamle videofiler.
Hvordan får jeg det fjernet fra maskinen, så jeg kan reinstallere det?

boy150

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 59 point
Dato : 10-01-09 00:39

Du er nødt til at installere det for at afinstallere, lyder det meget dumt?
Men du skal installere det og så slette det, genstarte. Og så installerer du programmet igen.

Kommentar
Fra : boy150

Dato : 10-01-09 14:13

Til granner01
Nu har jeg gjort, som du anbefalede. RealPlayer kører fint, men den funktion, hvor man kan downloade, mens man ser et clip på internettet, fungerer altså ikke.

Iøvrigt tak for din ulejlighed med en amatør som mig.

boy150

Godkendelse af svar
Fra : boy150

Dato : 16-02-09 16:48

Tak for svaret granner01.
Det viste sig, at Windows Vista ikke automatisk accepterer denne funktion hos RealPlayer, men nu har jeg fundet ud af hvordan.
boy 150

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-02-09 18:12

Godt at jeg kunne hjælpe dig.