/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Står det så skidt til.
Fra : bb1
Vist : 853 gange
100 point
Dato : 08-01-09 01:06

Min mening er, at såfremt visse af dem der har deltaget i trådene i denne kategori gennem de seneste par uger virkelig er jægere, og at samme debattører kan ses som et generelt udsnit af den danske jægerstand , så står det meget, meget sløjt til med den danske jægerstands gennemsnitlige intelligenskvotient citat slut.

Ja, desværre hvis nogle går ind på en fremmed hjemmeside vælger et billede ud og begynder en gang personfnidder

Jeg er blot sikker på, at De Herr. ikke er jægere og heller aldrig bliver det

Af den simple grund, at de ikke aner hvad der er foregået netop omkring det billede

At de så tilmed selv ikke tør lægge et foto op af dem selv til sammenligning siger vel alt

Mit spørgsmål er: Skal vi blive ved med at finde os i det herinde?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-01-09 01:11

Vi er alle heldigvis forskellige og ordet er frit her på Kandu. Så længe der er personfnidder så må du leve med det. Bliver det snyd, som vi så for kort tid siden, så kan Kandu gribe ind.

Men vi er forskellige og har forskellig opfattelse, den enes lige så god som den andens. Sådan er det og så må du bare lade være med at deltage i de spørgsmål.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-09 02:55

Citat
Mit spørgsmål er: Skal vi blive ved med at finde os i det herinde?
du kan blackliste uønskede profiler, men ellers må du finde dig i hvad vi skriver, jeg har ikke selv valgt min intelligens, og må se at klare mig med det jeg har, om jeg er jæger? Ja men kun på egen grund

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 08-01-09 03:26

>>>>> Mit spørgsmål er: Skal vi blive ved med at finde os i det herinde? <<<<<<

hvis jeg svarer på dit spørgsmål,,,så svarer du osse på mine, ikke??

mine spørgsmål er:

a) Er du ingeniør eller montør??
b) hvordan går det med at få centerpoint dømt for mordtrusler??
c) hvilken kronvildtgruppe er du medlem af??

når du har svaret,så skal jeg nok svare på dit spørgsmål,,,,

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 100 point
Dato : 08-01-09 07:02

B.t.i.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 08-01-09 07:48

Jeg er bange for min intelligens ikke rækker så langt (ned) jeg kan bibringe yderligere til denne streg...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-09 07:58

Citat
Mit spørgsmål er: Skal vi blive ved med at finde os i det herinde?

- Ubesvarede 5
- Besvarede 13
- Annullerede 7
- Slettede 0
Ialt 25

Ja - "vi" skal finde "os" i en del

Men hvad med SELV at finde ud af reglerne i dette forum......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-09 08:36

Syntes nok jeg har fundet mig i min del - hvad ville I sige til at nogle sjoflede Jer eller Jeres venner til på samme måde.

Det tror jeg ikke en dyt på at I blot ville akseptere.

Problemet for mig er ikke, at der bliver stillet dumme spørgsmål. For det gør der altid af dumme mennesker. Problemet er: Når nogle personer på et forkert eller direkte løjnagtigt grundlag angriber en personligt uden at ville føre bevis for deres påstande.

Det er børnehave og skole opførdsel og det skulle man da formode en jæger med jagttegn var vokset fra.

Med hensyn til de tre spørgsmål, som knete nu pludselig graver frem igen:
1 Hvad kommer det tråden ved. Begrund spørgsmålet. Hvorfor vil du vide det?
2 Hjulskifteren Centerpoint behøver jeg ikke beskæftige mig det mindste med,det er der andre der gør.
3 Igen hvad har det med tråden at gøre?
Jeg har været og er medlem af en kronvildtgruppe siden den blev oprettet - bevis det modsatte!
Det er dig der fremsætter påstanden om, at jeg ikke er det!!!
Emnet har været oppe før alle har haft mulighed for at fremlægge beviser!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-01-09 10:35

Citat
Problemet for mig er ikke, at der bliver stillet dumme spørgsmål. For det gør der altid af dumme mennesker.

- det har vi fået øje på. Spørgsmålet er, hvornår du stopper?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-09 15:13

Føler du dig særlig truffet stounberg

Det er da slet ingen kunst for mig at stoppe....................................

Men hvorfor skulle jeg lade et par fjolser fra en lille jagtforening, som hænger i telefonen til hinanden og aftaler: Nu skriver du blå, så skriver jeg gul - bestemme over hvad jeg skriver eller spørger om herinde?

Hvis alle blot ville være med til at tråden bliver holdt, så var vi nået langt.

Ham hjulskifteren centerpoint har slet ikke opdaget, at han har fået slettet indlæg.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 08-01-09 17:22

bb1 Nu har vi de sidste stykke tid hørt dig klage over du bliver udsat for personfnidder m.m, har du nogensinde overvejet din egen debatstil, synes du ikke det er personfnidder hvis nogen nævner at de ved mere om et emne end den anden fordi personen er medlem af en gruppe som man så senere ikke vil fortælle hvad hedder, havde det været en anden debatør havde du hakket på den person for ikke at være mand til at stå ved det, men nu mit spørsmål, synes du selv at du er hævet over andre debatører, for det virker i hvert fald sådan udefra, fej for egen dør før man fejer for andres.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-09 17:25

http://www.kandu.dk/spg130874.aspx

Du kan jo starte med at svare i de spørgsmål der er lavet SPECIELT til dig

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-09 19:38

Er gjort - så er det din tur. Du har måske også en gammelhat du vil æde velbekomme

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 08-01-09 21:02

bb1 Det er sjovt nok, du har ladet så at sige alle mine indlæg gå ukommenteret hen, kunne det tænkes at det måske var fordi at jeg havde fat i noget?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-01-09 21:20

Det må du sandelig meget undskylde simon-ms, men jeg har lidt problemer med min mail pt.
Nu så jeg dit indlæg og læste det og du har ganske ret. Jeg er ikke selv fejl fri, men hvem er det - er du selv måske?

Nu er forholdet nu engang sådan, at det er andre der påstår, at jeg ikke er medlem af en"GRUPPE"
derfor er det altså dem, der må bevise deres påstand og ikke mig.

Jeg har lagt en hel hjemmeside op med navn og det hele, som fortæller en masse om mig.

Hvad har dem du forsvare gjort? Skjult sig bag anonymitet fordi de er nogle kujoner - tænk lidt over det. Inden du beskylder mig for noget - sådan blot for en ordens skyld

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-09 21:32

Citat
centerpoint har slet ikke opdaget, at han har fået slettet indlæg

I hvilket/hvilke spørgsmål her på kandu er de indlæg blevet slettet ????????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-01-09 05:23

ans

Medlemsdato : 01-06-2003
Seneste login : 08-01-2009

Hvad fortæller dette?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-09 09:10

At vedkommende indmeldte sig den 1-6-2003

Og var logget på i går (det ændrer sig hver dag fremover)

Medlemsskab = 5½ år

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-09 10:42

Citat
ans

Medlemsdato : 01-06-2003
Seneste login : 08-01-2009

Hvad fortæller dette?

At du ikke kan svare på spørgsmålet

"I hvilket/hvilke spørgsmål her på kandu er de indlæg blevet slettet ????????"

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 09-01-09 18:23

bb1 Når du vælger at sige at du ved mere end en anden debatør, så skal man også nævne hvilken gruppe man er medlem af, vil man ikke det, så skal man lade være med at nævne det, og kan du ikke lide at man kan være anonym her, kan jeg ikke forstå at du ikke nøjes med at debatere et sted hvor man ikke har den mulighed.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-01-09 15:45

Kære simon.
Jeg har forlængst her i debatten nævnt, at jeg er medlem af en af de kronvildt grupper, som blev nedsat af S.N. for flere år siden. Så jeg har ikke noget at bevise, det er dem der på står det modsatte, der har bevis byrden.

Ligesom jeg syntes, at de skulle fortælle om. Da en fra deres egen midte blev smidt ud fra en anden kronvildt gruppe p.g.a. samarbejdsvanskeligheder og rabiate meninger.

Jeg debattere skam flere steder, hvor man ikke kan være annonym og mærkelig nok bliver jeg aldrig svinet til der, som her og det er i grunden mærkeligt syntes du ikke?

Jeg vil godt væde en god flaske med dig på, at flyttede jeg blot debatten over på en af de sider, så fulgte de Herre ikke med - det er set før. Ingen af dem optræder eksempelvis på DJ`s debat side og hvorfor mon. Fordi her får de slettet deres indlæg ligeså snart de bliver beskidte eller personlige
( Her burde Kandu måske snart skride ind)

Går du ind på jagtformidling kan du finde et indlæg, som hvis det var skrevet her havde fået dem i kog, men på jagtformidling er det slet ikke kommenteret - hvorfor mon. Fordi de ikke ved hvem der har skrevet det!!!!!!!!

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 10-01-09 18:44

bb1 Jeg synes du ser debatten nærmere som en retsag end som en debat, Der blev spurgt i sin tid til hvilken gruppe du var medlem af fordi det er relevant i forhold til bestands størrelse i det område, det er et simpelt spørsmål der var meget relevant i den debat har da overhovedet ikke noget som helst at gøre med at bevise noget, men jeg forstår stadig ikke du gider debatere her, når du kritisere anonym debat sådan, find et andet sted eller ti stille med det, jeg synes ikke det er god stil overfor kandu at opfordre folk på deres debat til at debatere et andet sted.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-09 19:02

Problemet for bb1 er, at han ikke er medlem af en forvaltningsgruppe - nedsat af Skov- opg Naturstyrelsen. Som et forkælet barn bliver han ved med at stille krav om at vi beviser, at han er en løgnhals. Derfor er det omsonst at debattere med ham. Han vil ikke ud med sproget - og trækker den så længe han kan.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 10-01-09 19:10

Tonganerseren Nu har jeg forsøgt at forholde mig neutral i dette "debat", men jeg synes godt nok der kommer (mindst) lige så meget "personfnidder fra bb1 som "de andre" og at det er lidt irriterende at høre at den ene part indtager ofre rollen når han ikke er et hak bedre selv.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-01-09 19:29

Hej Simon-ms.
Jeg indrømmer, at det kan være svært at holde "snot" og "skæg" for sig i denne debat. Men hvad pokker skal vi andre gøre? Vi udsættes konstant for bb1`s løgne og fantasier - og jeg mener helt bestemt, at vi har krav på genmæle. Tag nu nedenstående citat fra bb1.:

"Ligesom jeg syntes, at de skulle fortælle om. Da en fra deres egen midte blev smidt ud fra en anden kronvildt gruppe p.g.a. samarbejdsvanskeligheder og rabiate meninger".

Her har bb1 haft mareridt - eller har hørt et eller andet løst rygte fra en eller anden ubekendt størrelse.
Hvem er blevet smidt ud fra en kronvildtgruppe? - altså en fra DLS? Der er ingen fra DLS der er blevet smidt ud fra en sådan gruppe, og vi vil squ ikke finde os i bb1`s løgne længere.
Derfor beder jeg bb1 fortælle os om hvem det skulle være. Men det kan bb1 ikke. Han forsøger blot endnu engang at så tvivl om vores lille fine forening, og så må han affinde sig med at få tilbage af samme skuffe.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-01-09 04:03

Tonganeseren

Hvem er blevet smidt ud fra en kronvildtgruppe? - altså en fra DLS? Der er ingen fra DLS der er blevet smidt ud fra en sådan gruppe, og vi vil squ ikke finde os i bb1`s løgne længere.
Derfor beder jeg bb1 fortælle os om hvem det skulle være. Men det kan bb1 ikke. Han forsøger blot endnu engang at så tvivl om vores lille fine forening, og så må han affinde sig med at få tilbage af samme skuffe citat slut.

Du ber selv om det: Den person fra D.L.S. som blev smidt ud fra en kronvildt gruppe var:

Ejeren af Bitsch jagtrejser.

Husk nu den store finale om min stamtavle - jeg venter i spænding

At beskylde alle andre for at være fulde af løjn kan en hver, men sandheden kan ingen løbe fra

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 12:03

He, he - din gamle gavtyv. Han var medlem af Jysk Jægerfora og ikke en kronvildtforvaltning. Det er jo mange år siden, men jeg kan stadig huske at vi ekskluderede ham, fordi han lavede rav i den borgerlige. Egentlig burde du være på hans side, idet I så er 2 der er blevet ekskluderet.

Den store finale kommer ikke til at dreje sig om din stamtavle - selv om det er det du ønsker. Næ, næ, nu skal der boller i suppen - du.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-01-09 17:17

Blev han eskluderet U-ha-Uha Uha og er vi så to ? Jeg må hellere kontakte ham, så jeg kan få hans historie med.

Nej min gode ven hold dig til sandheden: Der er 4 der er blevet ekskluderet.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ved godt at de to første skulle havde været skjult og det var derfor jeg og flere andre ikke kunne få tale ret på det landsmøde og derfor også forlod det....................

Forklar mig lige: Hvad jægerfora er og hvilket jægerfora det drejede sig om var det et der senere blev til et kronvildt udvalg eller omvendt? Eller var det måske kun begyndelsen til kronvildt gruppernes opståen?

Hold dig til sandheden ellers kommer du i klemme.

Jeg har samlet hele historien fra den gang og det har jeg haft følgende gode grunde til:

Den uretfærdighed, der blev begået ved at kuppe og ekskludere de to, hvis livsværk D.L.S.var!!!
Den svinske behandling jeg selv og andre var udsat for,men løgn på løgn, fordi man ville dække over det.
Det faktum, at jeg ville skrive en bog om det. ( den ide er bestemt ikke opgivet i nu )
Det faktum at man fortsat kun kan forsøge og mistænkelig gøre min person.

Så kom blot frem med flere løgne - jo mere stof får jeg til bogen og jo større lyst til, at skrive den
selvom jeg nok vil indrømme, at det er en Dansk Safariehøvding i Syd afrika, der har været den største inspirations kilde ind til nu, så er du altså ved, at få D.L.S. ind i billedet igen.

Jeg syntes du med dit bagland skal få afklaret om det er det D.L.S. ønsker????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 17:37

Wauv - nu er du helt fra snøvsen - Bent. Ramte jeg noget ømt? Det tager nok lidt tid at gennemlæse dit indlæg. Det er lidt kringlet og forvirret - men jeg prøver.
Du må jo lide i alvorlig grad af storhedsvanvid, hvis du tror, at nogen frygter dit bavl i bogform. Kom med det - og indkasser de sædvanlige 13,67 kr. årligt fra bibliotekspengene. Vi er aldeles ligeglade med dine kugleskøre meninger om alt og ingenting.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-01-09 23:22

Fint Fint,men husk så lige I blev advaret og en ting til sæt dig ind i biblioteksloven. Der udbetales ikke efter hvor meget ens bog eller bøger udlånes, men efter helt andre regler.

Regler som mange mange mennesker er meget utilfredse med - derfor siden " Snydt igen ".

Du ramte intet ømt hos mig, men helt sikkert hos nogle i D.L.S.`s ledelse, men gider du ikke tage hensyn til dem er det da mig lige meget

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 11-01-09 23:30

Tak for svaret dabj.

Til syneladende,så finder et flertal det ok,at anonyme kan fortsætte deres historier herinde og så må jeg jo bøje mig for flertallet og det!

Så er der jo kun tilbage at håbe på, at andre også vil bøje sig ellers er vi jo alle lige hvidt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-01-09 23:42

Nå, men nu holder jeg en pause i en uges tid. Jagten skal jo passes og det er vigtigere end at skændes med dig. Vi skrives ved.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-01-09 23:51

Kan du hilse derovre i Sverige gamle?

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-01-09 00:05

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-01-09 00:23

Du kan også spare dig at sende mail ! De fanges i spam bakken, men gå nu til køjs så du er frisk til den lange køretur den går jo ikke med:

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 15-02-09 01:17

a) Er du ingeniør eller montør??
b) hvordan går det med at få centerpoint dømt for mordtrusler??
c) hvilken kronvildtgruppe er du medlem af??

Svar på spørgsmålene. De burde ikke give dig kvaler, med mindre det er fordi du VED at svarene vil gøre dig mere til grin end du er i forvejen.