/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tror du på UFO'er
Fra : tararam
Vist : 649 gange
80 point
Dato : 07-01-09 21:34

Jeg er stadig af den opfattelse af ufoer ikke findes før jeg selv har set en.
Kiggede forleden på et dansk produceret program onkring ufoer.
Her fik man nærmest indtrykket at det hele var fis.
Men fik så nærmest kaffen i den gale hals da jeg igår så en TV2-blog hvor en læser på TV (NBC NEWS) hørte, at der på grund af pres fra bl.a. England og Mexicos regeringer er indrømmelser på vej fra USA omkring ufo og alliens.

bl.a. følgende indrømmelser skulle bliver belyst i programmet.

USA skød 1947 i Rosswell ikke een, men 3 ufoer ned. (V2-raketter fra White Sands)
Ligene herfra opbevares stadig.
At der siden 1941 har været 79 nedstyrtede ufoer verden over.
At USA har brugt millioner af dollars på at sløre sandheden.
Der har været fast kontakt med fremmede siden 1967.
Aliens er blandt os og arbejder endda sammen med os på få hemmelige steder, specielt omkring alternative energikilder og antigravity.
At de fremmede i samarbejde (tilladelse) med nogen her på jorden i al hemmelige har taget dna prøver på udvalgte dyr og mennesker.
At 86 personer på jorden har fået indoperet en ultra lille sporings meknisme, som flere af dem idag har fået fjernet af vores læger ( der dog ikke kan forstå hvordan de er anbragt, da der ikke er noget indgangshul/ar)
Jorden skulle besøges af flere typer ikke-jordiske væsener, hvoraf man kun har kontakt med 2 "typer"
At ufo aktiviteten er hyppigere end nogensinde før.
Så meget at man på radarstationer verden over nu uddanner folk i at skelne ufoers måde at bevæge sig på i forhold til alm. flytrafik.

Og så skulle grunden til at man ikke har ladet jordens befolkning få sandhenden, skyldes en aftale mellem USA og de ikke jordiske væsener.

Det vil jeg glæde mig til at se. For hvad skal vi snart tro på.?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-01-09 21:46

Ud fra en "logisk" tankegang,synes jeg det er utroligt om dette lille sandkorn i universet,vi kalder jordkloden,skulle være det eneste sted med levende væsener.

Man må sige vi har albuerum.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-01-09 22:08

Sådan set udefra, så skulle det være helt umuligt at vi var den eneste eksistent i hele universet.

Men at USA har skudt 3 ned

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-09 22:11

Citat
Jeg er stadig af den opfattelse af ufoer ikke findes

Selvfølgelig findes de.....

ALT hvad du ser flyve rundt i luften er ufoer - indtil du kan identificere det

Uidentificeret Flyvende Objekt

Men det kan da være det bare var en solsort

Ellers må jeg give Mosebaek ret.....

Det er ret usandsynligt at vi skulle være de eneste "levende" væsener i galaxen....

Omvendt er det ret usandsynligt at "de andre" skulle være noget/nogen på vores "stade"....

Det kan være DE har opdaget os for 1000 år siden..... Og nu render rundt som rotter her på jorden....

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-01-09 22:15

Jeg tror nok på at der er en form for liv andre steder i universet, men jeg tror ikke på at det er i en afstand som vi eller de kan tilbagelægge på realistisk tid.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-01-09 23:43

Selvfølgelig findes der "Aliens". Men dem der har set med egne øjne, folkene fra Roswell, jagerpiloter, astronauter og andre som man kan regne som nogen der kan komme med ægte beretninger og beviser er forsynet med en temmelig fastsiddende mundkurv.

Forskere udenfor "de lukkede afdelinger" samt journalister har ikke adgang til at snage, og får det ikke de næste par hundrede år.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-01-09 01:33

Konspirationsteorier er der mange af - det der beskrives i spørgsmålet er en af mange

Finder du det ikke selv underligt at det kun skulle være USA der var stødt på disse væsner, og ingen andre

Noget andet er om der er liv i Universet foruden os selv. Der findes milliarder af galaxer med milliarder af stjerne i hver, så mon ikke muligheden for liv andre steder er stor.

Andromedagalaxen der ligger mere en 2 millioner lysår væk - som er en af vores nærmeste naboer, her vil afstanden alene forhindre kontakt med andet liv.

Kig her engang http://www.atlasoftheuniverse.com/localgr.html zoom selv ud og ind - så ses det tydeligt hvor ubetydelig denne lille planet der kaldes "Jorden" er !

Så jeg tror der findes liv andre steder, men kontakt kan ikke opnåes p.g.a. afstandene.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-01-09 02:08

Nu vil jeg ikke begynde at fantasere om Warp-speed 12.0 som i Star Trek, men hvis de kan nå jorden kan vi også nå dem...............om 500 år, så man kan roligt vente med at booke en billet.

Og hvem siger at vi skal helt til Andromeda ? Andet liv kan udmærket ligge i vores egen galakse hvad den såkaldte Mælkevej jo kun er en del af.

USA har ikke nogen aftale da der ikke har været nogen kommunikation, de observerer os kun udefra og siger vel så som når vi andre taler om Afrika........vi vender sgu tilbage når de er blevet mere civilicerede

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 80 point
Dato : 08-01-09 02:55

Citat
Og hvem siger at vi skal helt til Andromeda
Var nu bare et eksempel, men lad os blive i vor egen galaxe med mere end 100 milliarder stjerne - hvor vi (solen med planeter) er beliggende 25-30000 lysår fra galaxens centrum - her forhindres ligeledes kontakt med "andre" alene p.g.a. afstandene og den teknik vi besidder.

Også om 500 år men måske er der smutveje gennem ormehuller http://universer.dk/thorne.htm
så kontakt kan opnås på den måde.

Kommentar
Fra : motek

Dato : 08-01-09 10:34

Selvfølgelig findes der udenjordiske eksistenser, men at de skulle være istand til og have interesse
i at besøge os, antager jeg for værende mere end usansynligt.

At en statsmagt skulle være istand til at hemligholde undenjordisk kontakt m.m., er endnu mere
usansynligt... og da ihvertfald ikke den amerikanske

Aliens er blandt os og arbejder endda sammen med os på få hemmelige steder, specielt omkring alternative energikilder og antigravity.
Det burde da være som et knips med fingrene for ET´s da de jo allerede benytter sig af ovenstående

Det er også tankevækkende at det altid er USA der er den store "UFO-nation" eller.....?
Det generelle Amerikanske intelligensniveau, anser jeg for at være noget under middel....
Jeg har været "over there" og det er dollars og ikke objektiv tankegang der er den fremherskende
drivkraft i den amerikanske befolkning og kultur.

Tro ikke at det er amerikanske genier (hvis de overhovedet findes), der står for de teknologiske
og medicinske fremskridt som verden har fostret.... de har blot de Dollars der skal til!

Så jeg tror grundlæggende ikke på en skid, der kommer derfra....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-09 00:18

Amerikanerne ER i stand til at holde på hemmeligheder, og de gør det.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 09-01-09 00:46
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-09 10:15

Citat
Tror du på UFO'er Fra : tararam

Nej. Dem tror jeg ikke på !

..ej heller på; Gud eller Fanden, Jesus og Den Hellige Jomfru Maria, Allah, Muhammed, Numerologer, Stjerne- og Drømmetydere, Nisser og Julemænd,

..eller; kvindfolk ..for den sags skyld

..men derfor ka' det da godt vær' de findes?

http://www.skeptica.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-09 10:21

Citat
ASTROLOGI

Finanskrisen:

Det er Plutos skyld!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 07-02-09 22:21

Tak for svaret bentjuul.