/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Betaversion af InDesign
Fra : mama78
Vist : 277 gange
50 point
Dato : 07-01-09 20:46

Jeg skal i gang med at opdatere et dokument, som er oprettet i InDesign 2.0. Jeg har i mellemtiden fået InDesign CS2, men får denne besked, når jeg forsøger at åbne mit "gamle" dokument: "Dokumentet er redigeret i en betaversion af InDesign"...

Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan jeg kan åbne mit gamle dokument i CS2, så jeg ikke slavisk skal genskabe mit gamle dokument ?!

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-09 22:19

En af fejlene ved at bruge Betaversioner.... De er sjældent som det færdige produkt....

Så måden eller filendelser er måske ændret....

Dermed er du lidt "lost" selvom du finder en anden beta på en anden maskine - kan den måske nok åbnes, men ikke bruges - da den så stadig bliver gemt forkert...

Så mon ikke den blot er kasserbar...

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 08-01-09 05:22

Prøv at ringe til Adobe support.
Som REFI skriver tror jeg heller ikke du kan arbejde videre på et dokument fra en bata udgave.

hawaii7

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 08-01-09 11:14

Har du stadig Betaversionen liggende, - kan du prøve at lukke filen op igen og eksportere den som en inx-fil. Det er et exportformat, som i mange tilfælde gør det muligt at lukke dokumentet op i en anden version.
Ammitz