/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Radoen x600 pro
Fra : neonfisk155
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 07-01-09 18:55

Hej skal have nyt grafikkort til min computer men hved ikke vilket grafikkort der passer til min computer mit nuværende grafikkort er et radeon x600 pro vis det er til nogen hjælp?
grafikkortet skal kunne klare de fleste af de spil man kan få men det skal heller ikke være for dyrt håber der er nogen med lidt mere forstand på det end mig der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 07-01-09 19:47

Det er et ATI kort, det er sokkeltypen på dit bundkort, der bestemmer.

Kommentar
Fra : neonfisk155

Dato : 08-01-09 14:13

Hvordan finder man så ud af sokkeltypen

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 08-01-09 15:03

Fortælle mig navn og type på dit bundkort.

Kommentar
Fra : WAR10Ck

Dato : 21-01-09 15:28

For at finde sockettypen på dit bundkort, skal vi som peet49 understreget, bruge typen af motherboardet (navn og type).

Evt. hent dette program, for at finde ud af de forskellige ting om dit system, hvad det indeholder o.s.v

http://majorgeeks.com/ASTRA32_-_Advanced_System_Information_Tool_d4052.html

Det er programmet Astra32, som bruges i dette tilfælde. Kør dette og venligst meld tilbage hvilket bundkort det er som du har.

Kommentar
Fra : neonfisk155

Dato : 24-01-09 14:14

ASUST eK Computer INC. Puffer 2

Er ikke helt sikker på om det er disse oplysninger i skal bruge
(prøv at beskrive hvor jeg skal se efter i programmet)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-01-09 09:23

Du skal se efter mainboard.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-01-09 09:25

Det vises også i alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemoplysninger.

Kommentar
Fra : neonfisk155

Dato : 25-01-09 13:10

Kan du beskrive hvor henne i systemoplysningerne jeg skal se

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-01-09 15:53

Dit bundkort er fra ASUS, så der skal noget om det.

Kommentar
Fra : WAR10Ck

Dato : 25-01-09 17:06

Hvis du kigger inde under systemoplysninger, så skal du kigge ved den der hedder system model, det står lige nedenunder producent (jeg har en engelsk version, og derfor står der ved min system manufacturer, og det nærmeste må næsten være system producent).. Der skulle meget gerne stå hvilken model det er.