/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
check/rep af mc
Fra : sweetblue2839
Vist : 515 gange
100 point
Dato : 07-01-09 16:17

hejsa.

tænkte på om der er en privat person, som ved rimelig meget om mc og som har interesse i at lave en check og skift af dæk på min ???

grunden til at jeg ikke vælger en forhandler, er at jeg flere gange er blevet snydt og at når den har været hos dem at den ikke er blevet checket for det den egentlig skulle være checket for, og det hos honda forhandlere også.

desværre ser det ud til for mig. at hos langt de fleste forhandlere er det mere penge man ser på end egenlig kvalitet og at man ser kunden gå væk, med glæde. desværre.

så er der en der kan hjælpe mig ???

og jeg kommer fra midtjylland, nærmere herning området.

takker.

vh / sweetblue.
hugblue@hotmail.com

PS : send en mail, så snakker vi sammen om det.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-01-09 16:55

det pisse irriterende sådan noget, nu ved jeg ik præcis hvad du har oplevet, men jeg har en scooter jeg har købt fra ny af som havde et problem med at den dryppede olie, og det sted hvor jeg købte den var også super dårlige til at lave min scooter igen og jeg måtte op til dem mange gange og mindre dem om at de skulle bestille dele og mekanikeren løg direkte til og hvad han havde skiftet.
Jeg fatter ik hvorfor en butik/forhandler/værksted gøre sådan... de må da have en interesse i at lave tingene rigtigt så kunden kommer igen og køber reservedele osv.

Hvad er præcist du gerne vil have checket ?
og hvilken motorcykel er det ?

det nok rart at vide for den som skal lave den hvis det kræver noget special værktøj.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-09 17:07

Lad nu være med at male alle værksteder over EEN kam...

De FLESTE udfører et udmærket stykke arbejde - de vil jo gerne beholde kunderne....

Der er INGEN værksteder der kan leve af utilfredse kunder - ret længe...

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 07-01-09 17:32

hejsa scootergrisen.

ups. sorry. griner.damn.
men ok. er en honda 400 four supersport, årgang 1976.
og det der skal kigges på den er :
nye dæk, muligvis for og bag +
standard forårs check = olie, kæde, o.s.v.

hej refi.

hmmmmm. nej du har ret. også aligevel. desværre har jeg endnu ikke mødt en mekaniker, som jeg med 100% kan sige god for.

når jeg har min mc på værksted, forventer jeg en service som jeg med min kærlighed til min mc ville give den, trods alt koster det ret mange penge for dem bare at kigge på den og bagefter kommer delene.

og når de nu aligevel har den inde på værkstedet, så hvorfor ikke bare gøre et super stykke arbejde. helt ærligt. jeg forstår ikke mennesker idag og deres trang til at tage røven på andre.

og ang. om de kan køre videre på dårlig service. hmmmmm. så tror jeg der er nok alm. mennesker til at de virkelig kan køre dårlig service i meget lang tid før det rører dem.

og ikke for at lave den helt store diskussion, men se bare på :
forsikringer,
ejendomsmæglere,
bilforhandlere.

tv programmet :
kontant og i den stil, fortæller jo også en hel del.

så desværre må jeg ikke give dig ret og må sige at du er ret naiv, hvis du vil at jeg virkelig skal stole på dem og også mekanikere.

og tænk nu også på. at jeg har haft min mc til rep flere gange og endnu ikke prøvet at have en ordentlig behandling, uden at der er kommet en skjult merpris eller noget ikke er ordentlig checket igennem eller at noget helt tredje var i vejen.

så desværre, jeg kan desværre ikke give dig ret eller medhold.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 07-01-09 19:57

hej sweetblue2839 -- nu er det ikke nemt at anbefale en mekaniker når man ikke konkret ved i hvilken lansdel du bor, men på fyn har jeg hørt at www.ridebikesforever.dk er en habil mekaniker

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 07-01-09 20:02

hejsa anuarak.

i min start tråd her skrev jeg :

og jeg kommer fra midtjylland, nærmere herning området.

så ved ikke helt hvad du mener eller refererer til.
men tak for tippet.

Ps : altså må det jo være herning området jeg kommer fra, i midtjylland.

Kommentar
Fra : sweetblue2839

Dato : 07-01-09 20:04

og til de som ikke læser hele teksten igennem.

så søger jeg ikke en autoriseret. men en dygtig, gør det selv person. som tager hans / hendes interesse for mc meget seriøst og elsker sin hobby.

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 07-01-09 21:29

tha jeg mente jeg jeg læste hele tråden igennem -- beklager -- men mange "forhandlere" er også seriøse mc folk med kærlighed for deres -og andres - naskiner -- håber du finder det -/ den- /du søger og ikke bliver skuffet. -- anuarak

Kommentar
Fra : mogens6

Dato : 23-01-09 19:22

Jeg tror pro bike i Lystrup, lidt udenfor Århus har et ret godt omdømme, de er specialister i Honda. Prøv at gå på deres hjemmeside. http://www.probike.dk/169-velkommen.htm

vh Mogens