/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
professor terning?
Fra : 0alfen0
Vist : 1942 gange
100 point
Dato : 06-01-09 22:18

hejsa her inde...

jeg har fået mig sådn en professor terning med tal og farver der skal passe sammen, i kender den sikkert allesammen... hehe...

mit spørsmål er om der findes en vejledning til hvordan man får den samlet så det hele passer sammen?

på forhånd tak.
alf

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-09 22:23
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:54

hAR FILMEN

mEN DET HJÆLPER SIKKERT IKKE 1 PIND.

Cuben kan ikke andre END dig løse, da der ALDRIG er det samme
på hver cube_

MEN; du kan ALTID skille den af, og samle igen.
Jeg gjorde DET og GEMTE den langt væk...
Åben bart/ og et stykke med BART.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:56

MEN_ han var fandme et geni, tænker på måden den er samlet på...
og kan rulles - MED
Og så vidt jeg ved, er der ikke taget patent på den.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-09 00:48

Skil den ad saml den rigtigt igen og der kun nogle få gange før du går tilbage igen sådan lærte jeg lidt engang ,men kan sku nok ikke i dag før genoptræning

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-09 00:50

og der = og derefter sku der stå

Kommentar
Fra : piratfizken86

Dato : 07-01-09 13:00

JEG kan samle den;)

Der findes en video på www.youtube.com der hedder "How to solwe the rubics cube"
Prføv at se den ad:)

Den er lang og besværlig - Og man skal trykke pause mange gange for at følge med. Desuden skal man være god til engelsk og nok se videoen 10-12 gange mens man sidder med terningen i hånden. men trods alt virker den og her 2 uger efter jul(Hvor jeg vandt terningen i pakkeleg) kan jeg nu samle den på under 2 min:)

Held og lykke:)

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 07-01-09 14:03

På denne interaktive side kan man tage det step by step

http://www.howtodothings.com/hobbies/how-to-solve-a-rubiks-cube