/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mere politi til mig
Fra : Gasmanden2
Vist : 643 gange
300 point
Dato : 06-01-09 21:55

Kan det være rigtigt at det danske politikorps, som Jeg er med til at betale til over min skat, skal bruge deres ressourcer på at passe på utilpassede fodboldstilhængere. Der bliver brugt svimlende summer og mange mange af politiets mandetimer på at mandsopdække de ballademagere som kun tager til fodboldskampe for at slås og ødelægge andres ejendom. og det er ligemeget om ynglingsholdet taber eller vinder.
Det kan ikke være rigtigt at man som almindelig borger skal have den besked at politiet ikke kan komme fordi de "er til fodboldskamp".
Hvis fodboldstilhængerene ikke selv kan lære at beherske sig, så bør det i sidste ende være klubberne og stadionerne, som selv må sørge for ro og orden !
Det må være den enkelte fodboldsklub (læs virksomhed der tjener penge) der selv må stå for at holde styr på publikum. Om nødvendigt med private vagtværn.
Jeg er træt af at se i tv, at vi mangler politi på gaden, og i næste indslag se over 30 betjente være optaget p.g.a. at der er kamp i Parken.
Dem kunne vi bruge på gaden.
Flere ressourser og beføjelser til politiet der gør et fantastisk stykke arbejde !!!

Gasmanden2

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-01-09 21:57

Citat
Flere ressourser og beføjelser til politiet der gør et fantastisk stykke arbejde !!!

Der kommer 250 betjente mere på gaden fra i år

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:06

Håber SGU ærligt talt de snakker PÅ DEN LOKALE/ park
fremfor at pisse mig med fartbøder og andet---og andet DÅRLIG traffik/ kørsel
Citat
Der kommer 250 betjente mere på gaden fra i år

M/uden LOV til at stoppe andre_ tænkte på Poli-skolen.

BTW_ ikke mange der ved at jeg søgte derind og blev godkendt
MEN_
SOM Jeppe på et bjerg

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:10

Hvad er DER NU galt med FUSBALLLLLLLLLL
troede de smadrede biler / mennesker.

DER SKULLE DER SGU SÆTTES IND PÅ.

Ikke almendelig URO_

Hvor mange får deres HJEM raceret / ups ''racist''
UDEN at få noget / nogen bag tremmer_der kan JEG blive PIST

Intet andet _

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-01-09 22:13

Hvad med at oprette et "Sports Værn"?

Det må være billigere hvis de kun skal arbejde om Søndagen og andre sportsdage...

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 06-01-09 22:18

Skriv pænt OG PÅ DANSK, vi fatter nada......

(over 30 år, ok så 40... )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 22:20

Citat
Kan det være rigtigt at det danske politikorps, som Jeg er med til at betale til over min skat, skal bruge deres ressourcer på at passe på utilpassede fodboldstilhængere

JA...

Det hører med til deres opgaver - men man kunne lade klubberne spytte i budgettet for den "gratis" arbejdskraft....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-01-09 22:23

Citat
Hvad med at oprette et "Sports Værn

Giv jobbet til HA og et par invandrerbander

Så er den ballade hurtigt væk - og de behøver ikke et register over Hooligans - de er godt gemt i jorden....

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-01-09 22:41

Tilhængerne kunne jo opføre jer ordentligt og holde styr på jeres modstandere, så var der ikke brug for politi, men det kan i jo ikke, i kan ikke forholdre at de kommer op at slås. Og så forlanger vi ordentlige borgere at politiet skal holde ro og orden. Og det forsøger de.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 06-01-09 23:00

Jeg passende sige det samme om diverse top-møder og miljø-møder.

Faktum er at det er en samfunds opgave, man kan ikke bede folk om bare at blive hjemme eller passe sig selv fordi man ikke gider deltage.

I en perfekt verden ville folk kunne gøre disse ting uden politi, men når vi ved at det kan de ikke må samfundet søger for at folk ikke skader sig selv samt til en passende grad overholder loven.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-01-09 00:39

Jeg går ind for som flere at klubberne skal ryste op når der bliver ballade, det er jo meget store beløb der er i tale ved en vigtig kamp som man ved vil tiltrække ballademagere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-09 00:44

Drop puplikum til fodboldskampe Send lortet i fjerneren så kan de der hårdtslående narhoveder jo tæve skærmen eller have en boksepude at sparke på i nærheden

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 07-01-09 09:39

Hvis du ikke er tilfreds med den service du får så lad være med at betale.

Kommentar
Fra : Gasmanden2

Dato : 08-01-09 18:06

Citat
Jeg passende sige det samme om diverse top-møder og miljø-møder.

Faktum er at det er en samfunds opgave, man kan ikke bede folk om bare at blive hjemme eller passe sig selv fordi man ikke gider deltage.

Foreskellen er at, disse møder er til gavn for os alle, og de tjener ikke nogle penge på dem.

Fodboldskampe er for de få fremmødte OG de tjener penge.

Gasmanden2

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-01-09 00:32

Ja, fodboldskampe tjener penge.

Derfor var det måske også på sin plads at måske 10 % af billetindtægterne samt et bidrag fra banespillerne som tjener minimum 10.000 for at pisse rundt i halvanden time og sparke til en læderkugle gik til ordensmagten fordi at fodboldkampe tiltrækker vold.

Man burde nok forbyde fodboldkampe i en 10-års periode så gløderne kunne blive helt slukket.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 26-01-09 21:11

Håber sgu de
herind, her er ALT.