/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
DVD-brænder ikke
Fra : jeb3
Vist : 604 gange
100 point
Dato : 06-01-09 21:53

Jeg har en Samsung DVD-brænder.
Jeg har ikke rigtig prøvet at brænde før på den

Men kan ikke få det til at virke.

Jeg har nogle billeder jeg skal brænde, og noget musik.
På 2 forskellige skiver.

Jeg går ind fra stifinder, markerer det der kal brændes, og klikker: Send til D-drev (det hedder brænderen.
Men den vil bare ikke noget :/

Jeg gør det self. forkert, men hvad er den rigtige måde?

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:14

Citat
Jeg går ind fra stifinder, markerer det der kal brændes, og klikker: Send til D-drev (det hedder brænderen.
Men den vil bare ikke noget :/

D UMÅ HAVE VISTA ELLER BEDRE, SIDEN DU KAN GØRE DET.

Du skal have et brænder-program der kan håndtere din SAMSUNG
Og der der støøte på din Hardware, går du ind på ??? samsung og henter det ned

Ellers http://www.formatoz.com/

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:16

Citat
Ellers http://www.formatoz.com/

Kan ski ikke huske om den understøtter brænding af skiver,
men den HAR IKKE skuffet mig__ENDNU

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-01-09 22:16

Kan du så se dem på D-drevet?

Hvis ja, så har du formodentlig også en linie øverst med teksten "Filer, der er klar til at blive skrevet til CD'en". Så højre klikker du på teksten og du kan vælge "Skriv disse filer til cd".

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-01-09 22:31

IBM det har jeg skam prøvet.
Det er en xp-home edition

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:46
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:48

Vil anbefale ASHAMPOO, da det program er meget STOR forenkling af Nero
Og virker bare.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 06-01-09 22:49

Citat
Jeg har en Samsung DVD-brænder.

OG DU HAR SIKKERT LAGT EN CD_ I DREVET

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 06-01-09 23:45

Næ en dvd RW. Og jo... den skulle kunne klare RW

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-01-09 10:32

Prøver dit tip i aften Sokoban

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-09 13:28

Når du har sendt dine billeder til D drev, så kommer der et lille ikon nede ved uret, klik på den og ovre i venstre menu klikker du på Skriv disse filer til cd, du kan også åbne dit D drev fra Denne computer når du har fyldt billeder i den (det er samme vindue som hvis du klikker på den nede ved uret) hvis du ikke har en menu i venstre side, men en stifinder, så klikker du på Filer og på Skriv disse filer til cd, så starter brændingen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 07-01-09 13:32

Jeg vil også anbefale Ashampoo brænder program, den er nem, på dansk og gratis: http://www.download.com/Ashampoo-Burning-Studio-Free/3000-2646_4-10776287.html du skal måske registrere dig hos Ashampoo og får nogle mails før den er registreret, og senere igen får du opfordringer til at opgradere, dem kan du bagefter framelde uden problemer

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 19-01-09 13:42

Nu har jeg prøvet Nero.
Jeg fik den til at brænde på en almindelig CD, men jeg har jo netop købt en DVD-brænder, fordi der kan ligge så meget mere derpå. Ville være rart at sikre fx alle billeder, og al min musik.

Er der forskel på DVD-skiver? jeg har købt FUJI RW, og som nævnt, skulle den kunne brænde RW. Den åbner bare skuffe, og melder at jeg skal sætte en dvd i.

Annuller spørgsmålet
Fra : jeb3

Dato : 02-03-09 09:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål