/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
ingen lyd
Fra : bifpeter
Vist : 518 gange
200 point
Dato : 06-01-09 11:15

hejsa jeg har et problem når jeg spiller dvd flim er der ikke noget lyd på der er ik noget problem når jeg spiller cd.er håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-01-09 11:18

Du skal nok i i menuen på dvd afspilleren.
Der kan man vælge hvilken udgang man ønsker. Hvis den f.eks er sat til digital udgang SPDIF og du ikke bruge det så kan det være derfor.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 210 point
Dato : 06-01-09 11:59

Ellers hent http://www.pcworld.dk/download/56/1434 Vlc player den klarer alt, for det er muligvis codec der mangler

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-01-09 12:46

VLC Player har codec indbygget, men du kan selv hente dem du mangler hvis du hellere vil bruge en anden player, her en fin pakke til Windows XP: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-01-09 16:43

Er det en stand alone dvd player ligesom dem der sidder under tv'et eller er det en som er indbygget i computeren ?

Kommentar
Fra : bifpeter

Dato : 06-01-09 21:51

i computeren

Godkendelse af svar
Fra : bifpeter

Dato : 26-02-09 15:11

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 26-02-09 16:02

Takker og Bukker