/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Teknologi projekt?
Fra : MiaAnder
Vist : 239 gange
20 point
Dato : 05-01-09 20:32

Skal lave Teknologi projekt, med over emnet "TIDEN", men skal vælge et emne at lave en rapport og et produkt over... Så er problemet hvad skal jeg vælge?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-09 20:36

Enkelt, du skriver.

"Tiden forhindrer at alt sker på én gang"

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 06-01-09 16:24

Det vil være nemmere at give dig nogle ideer, hvis man kendte det faglige niveau og den faglige vinkling.

Det kunne være historie = "fra hjul til web" eller "manufakturperiodens england"

Eller teknisk skole = "Hvordan man bruger en hammer før og nu"