/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Advarsel mod bet365
Fra : Luke2000
Vist : 1902 gange
50 point
Dato : 04-01-09 21:19

Jeg ligger lige en advarsel ind mod bet365 - Mener det er vigtig at folk får det at vide så andre ikke bliver snydt.

Jeg havde ved Bet365 et væddemål på Colts (Kampen Colts-Chargers Lørdag nat), til at vinde med +1. Kampen endte 17-17 så med de +1 burde colts stå som vinder med 18-17.

Stor var min overraskelse da mit vædemål tabt, jeg ringede ind til den engelske kundeservice, som forklarede at det var med overtid de +1.

Jeg har følgende problem med det.

1) Det stod der intet om da jeg indgik vædemålet.
1.a. Det er umuligt at vinde kampen med +1 hvis overtid er med, Den kan simbelthen ikke ende med så det vædemål giver nogen mening hvis det er med overtid. Eks. De tabte med 1 i fuldtid med så går den ikke i overtid = Tabt, når først den er i overtid kan den på ingen måde ende uafgjordt da der skal findes en vinder, så +1 giver igen ingen mening. Sidste eks. De vinder +1 giver ingen mening da det bare giver dem en større sejr hvilken er ligegyldig for vædemålet.

Hvorfor jeg mener det er mere end rimligt at gå ud fra at det vædemål er ved fuldtid (Dvs. før overtid), vædemålet gad 1.83, at Colts skulle vinde rent gav mere (igen det vædemål giver ikke nogen mening da det er det samme vædemål som en ren sejr med overtid) Så her kan jeg faktisk ikke se det på andre måder at Bet365 prøver at snyde folk til at miste penge.

Vædemålet blev indgået på "forsiden" så der stod Colts 1.xx (For ren sejr) og Colts +1 1.xx for sejr med +1, Det tog jeg som en garant for en uafgjordt hvilken var grunden til at jeg tog den.

Så pas på Bet365, de prøver bevist at snyde deres kunder.

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 60 point
Dato : 04-01-09 21:34

Bet 365 er medlem af IBAS og de retter sig efter IBAS s afgørelser. Så jeg ville klage dit hvis jeg var dig.
Hvis du gør det, vil jeg gerne vide hvordan det gik, så ikke aksepter svar heri kandu før du har fået svar fra IBAS.
alimak

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-01-09 00:37

Øhhh måske jeg misforstår dig, men hvordan kan du mene at et vædemål om at Colts vil vinde med 1 mål er det samme som uafgjort?

men ville da mene at du burde have vundet, colts 18 - chargers 17 , colts vandt da med 1 mål

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-01-09 00:52

Nåeh, du opgav ikke den rigtige stilling, colts tabte - STORT
23-17

og du spillede jo på at colts skulle have vundet med et mål

Godkendelse af svar
Fra : Luke2000

Dato : 07-03-09 20:00

Tak for svaret alimak.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 07-03-09 20:04

Tak selv
alimak