/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gordon Ramsays køkkenmareridt
Fra : Trine08
Vist : 599 gange
50 point
Dato : 04-01-09 17:19

Er det bare mig, eller siger han fuck heletiden ?

Ikke fordi jeg er snerpet... for jeg har ikke et særligt pænt sprog selv, men det der er da helt i overkanten ?

Det er hver eneste sætning !

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 04-01-09 17:23

Jaa det gør han, men det jo fordi det er hans brand ting( altså det der gør ham "kendt") Han er jo ikke kun kendt pga. han er kok, han er jo kendt som en hård og modbydelig kok, som er hård psykisk og fysisk i sproget. Det er derfor at han siger fuck, det er et slags kendemærke :) Svar nok ?:D

MVH M.K

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 04-01-09 17:25

Er det bare mig, eller siger han fuck heletiden ?

Nej det gør han ikke, han siger det ca hver 10-15 ord vil jeg tror. Så det er meget men ikke hele tiden.

Ikke fordi jeg er snerpet... for jeg har ikke et særligt pænt sprog selv, men det der er da helt i overkanten ?

ja, jeg syndes også det er lige for meget, men det er nok en del af han images.

Jeg vil mener at du er snerpet, da du har givet dig tid til ikke bare at oprette en tråd om et andet menneske, hvor du tydligvis mener at du har en bedre måde at gøre/snakke på.

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 04-01-09 17:27

Ja, kan godt være det er hans kende mærke... men stadigvæk.. det er alt alt for meget.
Han kunne lyde ti gange kloger hvis han holdt op med det banderi.,
Det er til at dø af og høre på.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-01-09 17:27

Det krydrer maden, derfor.

Kommentar
Fra : MuGG3K

Dato : 04-01-09 17:27

Det er jo en slags smags sag :D folk der ikke kan lide ham kan vel bare se jamie oliver ?:)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 04-01-09 18:07

hold da op - hvor sart kan man være - det er jo en del af hans image og det der holder seertallet oppe

jamie oliver ???? naboens dreng

helle for hells kitchen

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 04-01-09 20:22

Citat
Det krydrer maden, derfor.

Med hvad ?

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 04-01-09 22:13

Jow, han siger det tit...

til gengæld bruger han ikke ret mange andre bandeord

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-01-09 10:13

Citat
men det der er da helt i overkanten ?

Vil gi' dig 100% ret trine.