/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Broadcom 802.11g Netværkskort
Fra : bangern
Vist : 2629 gange
94 point
Dato : 04-01-09 13:34

Hej.

Jeg mangler en driver til mit Broadcom 802.11g Netværkskort. Jeg har prøvet at downloade driveren på Acer's hjemmeside, da det er til en Acer Travelmate, men der er ikke nogen installationsfil i mappen. De tre filer der er i mappen hedder (b57win32.cat, b57win32.inf og b57xp32.sys).

Tak for hjælpen.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 104 point
Dato : 04-01-09 13:37

højreklik på denen computer.

Vælg egenskaber

Endhedshåndtering

Højreklik på dit netværkskort og opdater driver

Vælg gennemse..... og find mappen hvori din inf fil ligger.

vh ben

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-09 14:48

Du behøver såmænd ikke at lede efter noget...

Bare pak den ud og dobbeltklik på .inf-filen - så kører det....

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 04-01-09 15:27

Benjamin: Det virker ikke. Heller ikke når jeg vælger mappens korrekte placering.

Refi: Hvis jeg dobbeltklikker på inf-filen åbner den bare en notesblok fil.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-01-09 15:33
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-09 16:09

Hvis ikke det virker når du gør som Benjamin.Hansen skriver i sit første indlæg, så er det en forkert driver som ikke passer på din maskine

Godkendelse af svar
Fra : bangern

Dato : 04-01-09 16:34

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 04-01-09 16:36

Det var de forkerte drivere - fandt de rigtige.

Nu mangler jeg bare at finde ud af hvad PCI-Flash Hukommelse er?

Nogle der kan svare på det?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-01-09 16:46

Nu er jeg ikke helt med

Er det fordi du er i enhedshåndteringen og den viser der er fejl?

Så kan du slette / fjerne den og lade Windows søge hardvare ændringer...

Flas hukommense er bare ram hukommelse, men vis det er plceret i en PCI port, er der forment lige en leverandør oplysning vi mangler

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 04-01-09 17:08

Måske det er en kortlæser du har i der mangler driver til

Kommentar
Fra : bangern

Dato : 04-01-09 19:41

Benjamin: Jeg fandt som sagt ud af, at man godt kunne gøre hvad du sagde, bare ikke med det forkerte software til driveren

Du skriver "Flas hukommense er bare ram hukommelse, men vis det er plceret i en PCI port, er der forment lige en leverandør oplysning vi mangler" - ja, det er sikkert placeret i en PCI port - siden der står PCI til at starte med.

Hvordan finder jeg drivere til den? Og hvad gør den?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-01-09 19:49

Muligvis har du en driver CD med til din PC... Dette er den lette løsning...

En anden mulighed er at finde ud hvad der er sat i af hardware i din PC og så den vej finde ud af hvad dyeret består af.

En anden mulighed hvis du ikke kan finde ud af dimsen er at gå ind på Motherboard, leverandørsiden og se om der liller informationer der.