/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
display nokia 6500c
Fra : soren3329
Vist : 480 gange
10 point
Dato : 04-01-09 11:52

hej
nogen som ved hvor man kan finde en brugsanvisning over hvordan man skifter displayet ud i nokia 6500c
er ved og være træt af og sende den ind til rep så nu vil jeg prøve selv
gerne billiede og forklaring over hva man skal gøre på for hånd tak

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-01-09 12:05

Mon der er nogen der gider beskæftige sig med spørgsmålet med den statistik?

- Ubesvarede 2
- Besvarede 2
- Annullerede 11

Kommentar
Fra : soren3329

Dato : 04-01-09 12:09

du kan jo svare eller passe dig selv

Kommentar
Fra : iah

Dato : 04-01-09 13:24

jeg valgte at svare som du ser!

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 04-01-09 14:05

Er der ikke et marked eller lign i nærheden hvor du bor, eller et andet sted hvor de sælger kopi covers, for de skifter normalt display, covers for dig mens du venter. Så skal man ikke selv rode med det.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 04-01-09 14:20

http://www.sparepart.dk/product.asp?product=2572

Jeg ved ikke om der følger manual med.

Har Du overvejet hvorledes Du skal undgå at skifte display ?
Undgå kast, at bære i en lomme uden nøgler og mønter, at købe et etui, lad ikke andre bruge den.

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 04-01-09 16:12

displayet er temlig svært at skifte på denne model

du skal have krom krans og glas af til cam først og derefter toppen på mobilen

når det er gjordt kan cover trækkes af og skal udskiftes med nyt da det knækker

så skal du have rammen omkring displayet af men den sidder rigtigt godt fast og er meget svære at tage af hvis man ikke har spicial værktøj til det

der efter skal de skruer der holder tastertur bordet af og bordet vippes forsigtigt op i den ende op mod displayet og derefter kan display udskiftes med nyt

VIGTIGT tag ikke tastertur bordet helt af for så ender du med en mobil der ikke kan lade meder og sker det skal den ind til rep for at kunne laves igen

eller kan jeg lave det for 550 kr inkl montering og retur forsendelse

send mig en pm hvis det er

held og lykke med det

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 04-01-09 17:24

jeg vil IKKE anbefale du selv gør det, lige precist den telefon er møgbesværlig at skifte display på, og du får højst sansynligt ødelagt højtaleren og det flex den sidder på når du skiller den ad...

så mit råd er at du skal la vær...

vh
D9N

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 04-01-09 23:50

Jeg er enig med D9N,men hvis du bor i Århus eller i nærheden ,kan hjælp dig med det

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-01-09 01:04

www.mytrendyphone.dk har til en masse af Nokias modeller, bare ikke lige til den, nok grundet besværet.