/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Kan jeg vise mit skærmbillede?
Fra : o.v.n.
Vist : 672 gange
100 point
Dato : 03-01-09 11:00

Altså det jeg sidder og arbejde med på min computer, kan jeg vise de skærm billeder på de andre computere i mit hjemme netværk ?
Hvis ja, hvordan ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-01-09 11:19

Ja hvis de andre er indstillet til fjernsupport.
Prøv at åbne en af de andre, gå i hjælp og skriv fjernsupport.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 11:31

Jeg kan desværre ikke afprøve lige nu, mit netværk fungerer ikke fordi routeren er stået af, kan du forklare lidt mere, hvis nu sidder 3-5 brugere med hver deres bærbare computer, de er kommet på mit netværk og jeg vil vise dem funktionerne på en forenings hjemmeside, kan jeg så lade mit billede og det jeg, gør vises på deres skærme ? Altså sådan en slags undervisning

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 11:35

Jeg har lige set i Hjælp om fjernsupport, der kommer sikkert et par stykker som har Vista på computeren, er det på samme måde ? På mine computere er Windows Messenger smidt ud, kan det så ikke lade sig gøre ?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 03-01-09 11:54

Hvis det skal vises til flere, skal du havde et program der kan Screen Broadcasting
Prøv at lede på google.

http://www.nchsoftware.com/screen/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 11:57

Nu tror jeg vi er inde på noget som kan det jeg efterlyser ser mere på sagen længere hen på eftermiddagen, i må gerne komme med flere forslag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 12:00

Citat
Prøv at lede på google
dur ikke Google har ikke adgang til mine computere, siden kan ikke vises, står der når jeg prøver

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-01-09 12:04

http://www.fysiolink.dk/sogebaser/sogebase.htm
Hvis du har valgt at "banne" google.dk
ja så bruge yahoo.dk eller andre

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-01-09 14:26

opret en netværks møde kan gøres lokalt, behøver ikke køre over nettet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-01-09 14:33

Windows har et indbygget program "netmeeting" (nu kun til lokalnet) men jeg kan ikke huske om der kan være flere som kan kigge med.
Netmeeting er ikke med i Vista.

Teamviewer har jeg brugt en gang.
http://www.teamviewer.com/products/screenshots.aspx

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 15:43

Webnob - fortæl lidt mere om hvordan og så videre, hvordan opretter du et netværksmøde ?
Eyvind - jeg kender godt TeamViever, og har brugt den mellem 2 computere, men kan ikke se at den kan bruges til flere computere på en gang
Desværre er jeg nødt til at vente på min nye router, før jeg kan afprøve og vælge hvilken løsning som passer til mit behov, men den fra NCH software ser tiltalende ud

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-01-09 17:37
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 17:40

Det hjælper ikke mig Webnob prøv at se her: http://www.kandu.dk/spg130584.aspx#1490679

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-01-09 22:03

Tak for svaret pallebhansen. mit netværk er oppe igen, og jeg har lavet forsøg, lige hvad jeg kan bruge