/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Markøren klistrer..
Fra : lelit
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 03-01-09 10:22

Efter ganske få sekunder musemarkøren klistrer for at vække den skal jeg bare venstreklikke. Fejlen er et par dage gammel.
Kører XP og pentium 4. Er det indstilling eller hardware der fejler?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-01-09 10:25

Slå pauseskærm fra.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-09 10:37

Kør en oprydning hjælper det ikke så gå evt, herind www.malwarecheck.dk registrer dig og følg deres anvisninger

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-09 10:38

En anden mulighed er www,spywarefri.dkde vil også gerne hjælpe dig

Godt nytår

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-09 10:38
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-09 10:59

højrekliks problem måske - prøv at afinstallere og fjern musen - luk maskinen - sæt musen og evt software ind derefter og se om det retter problemet

jeg har haft det med en lasermus og ovenstående hjalp

Kommentar
Fra : lelit

Dato : 03-01-09 12:07

Har forgæves prøvet alle forslag så nu er jeg på vejen til en præst

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 03-01-09 12:09

Har du prøvet, at køre systemet tilbage?