/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Freelance oversætter.
Fra : Musiclover
Vist : 618 gange
200 point
Dato : 25-03-03 14:57

Hej!

Er der nogen der kender til et sted hvor man kan komme til at oversætte en bog, film, noveller eller lignende uden man er uddannet til det? Selvfølgelig på prøvebasis så man kun bliver betalt, hvis det man laver kan bruges til noget. Det skal være engelsk/dansk.

Med venlig hilsen

Musiclover.

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 200 point
Dato : 25-03-03 22:02

Hej Musiclover

Prøv evt. kontakt til dette link. Jeg ved at en af mine kammerater har fået "job" her.

http://www.danskforfatterforening.dk/oversaetter.html

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 30-03-03 17:30

Tak for tippet Franksp :)

Der står at man skal have ophavsret til to oversatte værker... ved du eventuelt hvordan din ven har fået det?

Hilsen

Musiclover.

Godkendelse af svar
Fra : Musiclover

Dato : 30-03-03 17:32

Tak for svaret Franksp :)

Der står at man skal have ophavsret til 2 oversatte værker. Ved du eventuelt hvordan din ven har fået det?

Venlig hilsen

Musiclover.