/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Stor familie
Fra : Hasmark1
Vist : 324 gange
20 point
Dato : 01-01-09 19:04

Jeg har problemer med at finde et feriested, hvor vi kan bo sammen 5 personer. Vi vil gerne rejse om vinteren (dec-feb) og der må gerne være min, 25 grader, så det skal nok være thailand-agtigt men vi kan ikke finde nogle steder hvor vi kan bo sammen på et værelse/lejlighed?!
Vi ville gerne prøve at rejse all inklusive, men det synes umuligt eller hvad?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-01-09 19:17

Citat
men vi kan ikke finde nogle steder hvor vi kan bo sammen på et værelse/lejlighed?!

Du kan også få lelligheder i Thailand

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-01-09 19:18

Hmmm lejligheder

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-01-09 19:49

Prøv at søg hos Startour. Jeg kan ikke lige søge, når jeg ikke kender afrejsedatoen eller lufthavn

Dem har vi 5 rejst med nogle gange, et par gange i en lejlighed med en ekstra opredning, og en gang havde vi en mega stor lejlighed, til 6 personer, med en stue, tre værelser to badeværelser og to gårdhaver

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 01-01-09 22:37

prøv med samme spørgsmål på

http://www.dansk-thai.dk/news.php

der burde være nogle der kan hjælpe - til en mindre pris. Og måske et hus nær strand.

Kommentar
Fra : Shadowflip

Dato : 22-02-09 18:51

www.novasol.dk :)

Feriehuse