/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Database query error
Fra : mariam2000
Vist : 417 gange
62 point
Dato : 29-12-08 14:46

Venligst hjælp! Jeg har fået denne fejl:

You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE page='index'' at line 1"

Kildekoden på denne side indeholder:

$result=mysql_query("SELECT * title,meta_d,meta_k,text FROM settings WHERE page ='index'",$db)or die(mysql_error());
$myrow=mysql_fetch_array($result)or die(mysql_error());

Jeg ved ikke, hvordan man kan løse dette problem. Hvis nogen kender, så lad mig det vide hvordan.

På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : ajuul

Modtaget 62 point
Dato : 29-12-08 16:05

Fjern stjernen efter SELECT eller indsæt et komma efter stjernen.
Du skal nok bruge første mulighed.

/ajuul

Godkendelse af svar
Fra : mariam2000

Dato : 29-12-08 16:58

Mange tak for svaret ajuul.

jeg har fjernet stjernen og det virker.

tak