/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Peberspray
Fra : Olemanu6666
Vist : 43255 gange
200 point
Dato : 25-03-03 11:31

Hej!

Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en peberspray????

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-03-03 11:35

Hej Olemanu6666
Prøv her
http://www.beskytdigselv.dk/dansk.html
Mvh Brian

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 25-03-03 12:02

Hej Brian

Tak for oplysningen om siden. Det er dog endnu ikke muligt at købe der endnu.
Kender du andre hjemmesider eller forretninger??

Eller er der andre der gør??

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-03-03 12:13

du kan købe det i tyskland.
det er stadig ulovligt i danmark da det anses for at våben

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-03-03 12:13

Hej igen
Jeg kender desværre ikke andre steder,der er jo ingen steder de vil sælge den,da den jo på nuværende tidspunkt er ulovlig at bruge,så mon ikke du skulle vente,til den måske bliver lovlig,så hvis du skriver dig op på overstående links,vil de sende dig en ligeså snart den bliver lovlig.
Det var desværre alt den hjælp jeg kunne give dig.
Mvh og en forsat god tirsdag
Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-03-03 12:20

Hej igen
Den kan købes på dette links
http://www.xs4all.nl/~respub/peper/
Brian

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 25-03-03 12:28

Hej Solgaard!

Jeg ved godt det kan købes i Tyskland, men hvor???

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 25-03-03 12:42

det kan du online lige her: http://www.pfefferspray-hundeabwehr.de/

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : TheDane

Dato : 27-03-03 11:54

Frankonia sælger det. Jeg ved ikke om Kvistgarrd der er importør tager det hejm!
For ca. 5 år siden var jeg i tyskland og da kunne CS og peber sprays løbes i de fleste sportsforretninger og cyleksmede.

Henrik

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 28-03-03 08:19

Til TheDane

Hvad er Frankonia og hvordan kan man komme i kontakt med dem?

Hilsen Ole

Kommentar
Fra : TheDane

Dato : 28-03-03 15:00

Frankonia er et stort tysk firma der sælger våben, tøj og alskens tilbehør. Du skal kontakte Jagtimport lageret i kvistgaard 49 13 96 11. Frankonia ligger i følgende tyske byer: Würzburg, Nürnberg, München, Stuttgart, Darmstadt, Kassel, Düsseldorf, Hannover, Berlin, Konstanz, Rostock, Magdeburg, Erfurt, Suhl og mange flere steder.

Henrik

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 28-03-03 15:16

Hej Henrik

Jeg kunne desværre ikke købe det den vej igennem.

Det er jo ulovligt, som de sagde

Mange tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-03-03 16:31

kunne du heller ikke bestille det gennem mit link..? det skulle du gerne kunne...!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : TheDane

Dato : 29-03-03 00:08

Så må du eller en ven til tyskland!

Henrik

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 01-04-03 08:45

Hej Solgaard!

Jeg synes siden er meget uoverskuelig. Ellers tak.

Med venlig hilsen ole

Kommentar
Fra : briani

Dato : 01-04-03 08:55

Hej Ole
Har du prøvet mit links
http://www.xs4all.nl/~respub/peper/ ??
Når du kommer ind på linket,skal du klikker over til venstre hvor der står bestellen dossier.
Ellers så kopierer jeg det lige her.

Het Dossier Peperspray kost ƒ 12,50 (incl. porto).
Je kan het bestellen door dat bedrag over te maken op giro 603904 t.n.v. Stg. Res Publica, Amsterdam o.v.v. 'Peper'.
Contact opnemen?

Buro Jansen & Janssen
Postbus 10591
1001 EN Amsterdam
tel: 020 6123202
fax: 020 6168967

Email: info@burojansen.nl

Mvh Brian

Kommentar
Fra : TheCrow...

Dato : 01-05-03 14:41

kan også købes hos www.keahny.de
der er tre typer
cn cs og pebber
pebber er den mest effektive og lavet på pebber ekstrakt, hvorimod de andre er svagere og lavet kemisk

du kan også selv lave det

køb hele stærke tørrede chili
knus dem og hæld sprit over
jo mere sprit du hælder over, jo svagere blir koncentrationen

hved ik om det er helt lovligt, men det er fandens effektivt
pas på med at få koncentrationen alt for høj
så risikerer du varige skader på en evt angriber

du kan også købe gaspistoler uden tilladelse i tyskland, men du løber selv risikoen når de skal ind i landet
vil ik anbefale at bestille dem pr post ordre da danske toldere nok holder øje med mange at de tyske firmaer, men selv at hente dem
vedr sprays og pistoler, så vær opmærksom på at nogle typer ikke rækker særligt lang, eller ik vindstabile
selv ville jeg nok foretrække en 9mm gaspistol
den laver en langrækkende sky....

Kommentar
Fra : TheCrow...

Dato : 01-05-03 14:44

sorry linket er www.kaehny.de istedet

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 01-05-03 14:55

Hej!

Mange tak for det lange svar. Jeg prøver lige at kigge på det!!

Med venlig hilsen

Ole

Kommentar
Fra : TheCrow...

Dato : 01-05-03 15:40

vær lige opmærksom på at i tyskland
er kun cn o cs gas tilladt i forsvar imod mennesker, hvorimod pebber kun må bruges imod angribende dyr

det siger lidt om farligheden af pebber spray
så vær lidt varsom med den

men selv har jeg udstyret kæresten med en langtrækkende pebberspray
da hun pt bor i et kvarter domineret af indvandrere og kriminelle og har oplevet flere alvorlige episoder

bare trist at landet er i sådan en forfatning at det skulle være nødvendigt......

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 01-05-03 15:45

Hej

Det er netop derfor at jeg vil anskaffe mig en.

Jeg bor i Århus, hvor der i den sidste tid har været en del overfald på kvinder.

Har du bestilt den på den hjemmeside du anbefalte mig?

Med venlig hilsen

Ole

Kommentar
Fra : TheCrow...

Dato : 01-05-03 16:06

nej, den er købt på en firma julefrokost udflugt for et par år siden, et sted i tyskland som spritågerne ikke tillader mig at huske nøjagtigt *gg*

men kaehny er et respekteret firma hvor jeg har handlet feks hagl til luftgevær uden problemer

leverings tiden er ca en lille uge

men vær lige opmærksom på at risikoen er din og at tolderne måske snupper pakken

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 01-05-03 16:08

Hej

Det er med i overvejelserne.

Tak for hjælpen.

Ole

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 07-06-03 18:08

Du kan tage dig en tur til tyskland og stoppe på en tankstation der har lidt af hvert til chauffører osv, og så spørge efter en dåse cs gas, så får du tåregas / peberspray. de hedder som regel Bodyguard, eller tigerdefence ELLER 1 trillion.
Hvis du ikke har mulighed for det, så kan du lige sige til her, så får du en mail, hvor vi kan snakke videre, min kæreste er meget i tyskland, og kan derfor nok godt købe en med hjem til dig. Men du får den selvfølgelig under grænsen så han ikke selv har smuglet!? (tror vi nok) :)

Kommentar
Fra : Olemanu6666

Dato : 11-06-03 08:35

Hej!

Tak for det gode svar. Du må da gerne sende din mail, så vi kan snakke videre.
Er meget interesseret i at anskaffe mig en!!!

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 11-06-03 12:51

Jaytrez@hotmail.com

Kommentar
Fra : theduck

Dato : 06-07-03 23:20

hej

Jeg skal ha' fat i en peberspray, hvis det ikke er muligt så bliver det næste en taser, er der andre gode link's ?

hvad med svenske eller engelske www ?

Accepteret svar
Fra : haustrup

Modtaget 200 point
Dato : 05-10-04 10:24

Jeg så peberspray i én af grænsebutikkerne i søndags. Jeg mener det var Købmandsgården lige på den anden side af Padborg grænse

Godkendelse af svar
Fra : Olemanu6666

Dato : 09-11-04 12:39

Tak for svaret haustrup.

Kommentar
Fra : quickmouse

Dato : 13-11-07 18:00

otto duborg forhandler peberspray, pris 10,00 euro. ca 74,50 dkr.

Kommentar
Fra : solo3

Dato : 19-05-08 20:45

Hey Brian

Jeg ved med garanti at de kan købes i alle calle butikkerne lige syd for grænsen for en flad 50ér
og de ligger langs hele landegrænsen samt på burg ( øen ) over ved puttgarden

Hilsen solo3

Kommentar
Fra : jegharetsvar

Dato : 13-07-12 20:31

hej alle sammen hvis i skal have peberspray, tazer eller andre ting der kan være gode til at forsvare sig selv så vil jeg råde jer til at bruge denne side:http://www.security-discount.com/?gclid=CIOR69Ofl7ECFYm-zAod_VPaNw
her for i tingne i den beste kvaligtet
mange hilsner fra jegharetsvar

Kommentar
Fra : Kashdk

Dato : 16-05-13 15:04

Hvis der er nogen af jer der går og mangler en peberspray eller 3, ligger jeg inde med nogen rigtig kraftige nogen.
Jeg har købt dem til selvforsvar da kæresten var rigtig utryg ved at gå gennem byen sent om aftenen.

Jeg kan kontaktes på mail: kashdk1987@gmail.com

Kommentar
Fra : Tutsepigen

Dato : 22-04-14 02:18

Jeg tror desværre ikke at man kan købe dem i Calle for jeg har spurt i Fleggård , Sky , Calle :-/
( i Burg)
Men vil da prøve på en tank , og håbe på det bedste
Men tænkte på om de ikke skulle have dem i en jagt butik ? (i Tyskland ? )