/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
massey ferguson 550
Fra : HeineToft
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 27-12-08 08:09

Hej alt funker på min traktor på nær blink lyset, når jeg tænder katastrofeblinklyset blinker kun de bageste lys men når jeg så blinker med blinklysekontakten blinker de bageste og den ene forand og alle pære er ok hvad kan der være i vejen ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 08:51

Overgang i ledningsnet

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-08 09:10

Relæfejl, stelforbindelse

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 27-12-08 10:16

Der kan mangle stelforbindelse i for blink-lygterne.

Har du haft det adskilt og problemmet kommet "af sig selv" eller er der opstået somfølge af noget andet du har skulle fikse ?

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 27-12-08 10:50

Måske mus i konsollen under rattet.
Har engang oplevet på min egen traktor, at de kære små skabninger havde fundet ud af, at alle ledningerne var fine at bygge rede i - det så meget sødt ud, men hold da k.... hvor var det noget lort at reparere

Kommentar
Fra : HeineToft

Dato : 27-12-08 11:30

tak ja jeg må nok se det hele igennem , men har set i bogen jeg har der hører venster for og bag sammen , de samme farver ledninger og en anden farve til højer for og bag .

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 27-12-08 23:14

Du har forbundet ledningerne forkert i blink ok katastrufekontakten.
Fra blink relæ til blinkkontaktens mitterstilling der så forbinder til højre / venstre side.
Fra blinkrelæ til til katastrofekontakt, som skal være en 2polet kontakakt der ved ON forbinder til højre og venstre side.