/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Turbokit udstødning til Gilera
Fra : tv1307
Vist : 742 gange
60 point
Dato : 26-12-08 16:34

Hej alle knallertfreaks....

Er der nogen, der ved noget om Turbokit udstødning (original) - købt på scootershoppen.
Efter påmontering er min scooter total død.... (Er der plomb i, og hvis hvordan får man den ud)..? Den kørte fint før (næsten 80) nu kan pensionistcykler køre fra den. Helt død i optræk.... Ønskede noget bundtræk, da jeg kører lidt i løs sand osv. Er jæger og har ikken meget forstand på scootere.... HJÆLP!! HJÆLP!!

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-12-08 20:46

Scooteren skal bare havde en størrer dyse.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 01-01-09 23:18

Hvis du vil køre med turbokit udstødning skal du jo også have en turbo - ellers virker det ikke.

Kommentar
Fra : tv1307

Dato : 07-01-09 20:33

Hej Flash77.
Hvad mener du med en turbo..? Hvor meget koster sådan en fætter??

Hilsen
tv1307

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 07-01-09 23:08

Du skal have en rigtig turbo monteter også hvis du vil have en turbo udstødning. jeg vil tro du kan få sådan en brugt for ca. 3000 kr. og ny for ca. 5500 kr.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-09 04:51

Du skal dog ikke regne med mere bundtræk ved at montere turbo da de typisk ikke virker i de lave omdrejninger med mindre vi snakker om bi-turbo - og det har du ikke lyst til at eksperimentere med. Der kan også opstå en del turbo-tøven hvis ikke tingene er monteret korrekt.