/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
30 dages kostplan
Fra : lunalovegood
Vist : 1373 gange
200 point
Dato : 25-12-08 20:00

Hejsa derude,

Det er jo lige tiden til at lægge stilen om i det nye år, så nu spørger jeg:

Er der nogen, der kender til en bog med en specifik kostplan (fx. 30 dage) med ikke alt for svære opskrifter?

Den skal indeholde kostplan for alle dagens måltider.

Kostplanen skulle jo gerne munde ud i en sundere livstil, men ikke sådan set en slanke-kur.

Glædelig jul til jer alle

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 25-12-08 20:05
Kommentar
Fra : lunalovegood

Dato : 25-12-08 20:13

hmm, tre dage i træk med skysovs til middag, suppe til frokost og fromage til dessert, var sgu nok ikke lige det, jeg havde forestillet mig som en sundere livstil.

Jeg havde mere forstillet mig noget, der kunne rense lidt ud i systemet...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-08 20:14

Denne side har IKKE opskrifter, men alle fødevarer er nævnt og udregnet med hensyn til kalorier

På siden kan du også beregne hvor mange kalorier du kan indtage for at holde din nuværende vægt, eller hvor meget du kan indtage, hvis du gerne vil tabe dig

http://kost-plan.com/listen.asp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-12-08 20:17

Der er mange sider med slankeretter--------så kan du jo altid synde lidt, hvis du ikke vil tabe dig

http://www.google.dk/search?hl=da&q=slankeretter&meta=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-09 21:40

Jeg fandt denne side, og syntes den ser god ud... du kan også selv lægge dine opskrifter ind. Du kan også få printet en indkøbsseddel ud

Madplanerne er ude til højre

http://www.madopskrifter.nu/Madplan/UgeMadplan.aspx?22=1058

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 22-01-09 17:27

Kunne du bruge kostplanen fra det sidste link, eller .....?

Godkendelse af svar
Fra : lunalovegood

Dato : 27-02-09 22:44

Tak for svaret Nordsted1.