/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
ADVARSEL _ TAG DET SOM_ditto
Fra : sokoban
Vist : 971 gange
10 point
Dato : 23-12-08 21:55

http://www.interoutlets.com/

Jeg har / engang, haft kontakt + andet til denne (person)
Han solgte i QXL engang og solgte til overpris ?? BYD eller køb
o Og jeg fik at vide at mam kunne købe MC´r for 4000.- men
MED DIVERSE
FEJL OG MANGLER PÅ/ I

Nu _ har ved kommende ÅBENTBART oprette en COM adresse
med det værste og billigste LORTE_VARE, som OGSÅ skal
GENNEM Dansk told OG SYN.
MEN IKKE KAN TOLDSYNES
hVILKET KAN MEDFØRE EN MEGET OG STOR BØDE + TOLD+ SKAT

VIL BARE ADVARE MOD AT KØBE HOS VEDKOMMENDE
+ ?
FIRMAET SENDER SPAM_MAIL´S TIL_ ALLE OG ALT

ALT BLIVER SENDT FRA KINA___UDEN TOLD_PAPIR´R

HOLD DIG FRA VEDKOMMENDE.

BRW: manden er Dansnk, men med kontakter til ud-landet. /

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 23-12-08 21:56

NB:
De kan ikke stave __heller-

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 20 point
Dato : 23-12-08 22:43

S anmeld ham til QXL, så hans profil bliver lukket!

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 00:46

DEN er lukket___men han sidder PÅ FLERE ADRESSER
dk OG ?_kina_ grillen /JAVA_ø´rne
og derfra er der KONTAKT til alt I DK + mail-lister
SOM Danske sider IKKE reigstrerer___

og så var den ikke værre, MEN vedkomedne___
bruger sine lister/ mail´s fra qxl, som han engang har solgt vare til.

DET JEG HADER_ at__??? = spam

NÅ__bi_d HJulet

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 00:47

BTW:
han kan heller ikke stave

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 00:49

Skal Fan___ ikke undre mig. at han virkelig er der eNDNU
H_JUL

fra m_i_g´´´´en

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 00:51

S_yrro det var en anden KAT
__
intet med mit lille 18'' blå hjul at gære

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 00:52

JUL/ B_JUL/ HJUL

G_nat

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 24-12-08 01:00
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-12-08 01:22

Fanden heller....

Det stinker langt væk af kopivarer.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 01:31

og andre kLATTER------KLUMME

dIG DER GIVER **************************'
øH *

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 01:32

vENTER PÅ klumme_n

NEJ
MEN__

************************

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 01:37

Har klaget over UPS______
Men HVA_? kun _ en farking SWEDE_______SKAT?
Han sælger INTET_ men betaler PENGE TIL QXL___= OK
http://www.qxl.dk/accdb/viewUser.asp?IDU=401615033&RatingType=7&RatingDate=2&

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 01:38

Hotte Nye Slutter snart Startpris 1,- KØB NU
Antikviteter & Kunst

Biler, MC & Udstyr

Bolig, Indretning & Hvidevarer

Byggematerialer & Værktøj

Bøger & Blade

Børn & Baby 0-16 år

Både & Udstyr

Camping, Fiskeri & Friluftsliv

CD'er, LP'er & Fan-merchandise

Computer, Elektronik & Software

Cykler, Knallerter & Udstyr

Diverse

Dyr & Tilbehør

Film & Serier
Frimærker

Ham

Have, Planter & Udendørsmøbler

Hende

Hi-Fi, TV & Video

Hobby & Håndarbejde

Huse, Lejligheder & Grunde

Job, Kontakt & Annoncering

Kamera & Fotoudstyr

Konsoller & Spil

Kontorartikler & Inventar

Legetøj & Rollespil

Mobil, Tele og Fax

Modelhobby & RC/Fjernstyret leg

Musikinstrumenter & Udstyr
Mønter, Sedler & Medaljer

Porcelæn, Glas & Metal

Postkort

Rejser, Oplevelser & Events

Samleobjekter

Sexlegetøj & Erotik

Sport, Helse & Fitness

Ure, Smykker & Sten

Varepartier

Velgørenhed

Alle kategorier Antikviteter & Kunst Biler, MC & Udstyr Bolig, Indretning & Hvidevarer Byggematerialer & Værktøj Bøger & Blade Børn & Baby, 0-16 år Både & Udstyr Camping, Fiskeri & Friluftsliv CD, LP & Fan-merchandise Computer, Elektronik & Software Crazy Christmas Cykler, Knallerter & Udstyr Diverse Dyr & Tilbehør Film & Serier Frimærker Ham Have, Planter & Udendørsmøbler Hende Hi-Fi, TV & Video Hobby & Håndarbejde Huse, Lejligheder & Grunde Job, Kontakt & Annoncering Kamera & Fotoudstyr Konsoller & Spil Kontorartikler & Inventar Legetøj & Rollespil Mobil, Tele & Fax Modelhobby & RC/Fjernstyret leg Musikinstrumenter & Udstyr Mønter, Sedler & Medaljer Postkort Porcelæn, Glas & Metal Rejser, Oplevelser & Events Samleobjekter Sexlegetøj & Erotik Sport, Helse & Fitness Ure, Smykker & Sten Varepartier Avanceret søgning

Login

Glemt password?
Endnu ikke medlem?

QXL.dk > Karakterer for mrgecko
Karakterer for mrgecko (736)
Kontooversigt Seneste karakterer
Karakter points 736
Positive karakterer 98.67%
Medlemmer gav positive 516
Medlemmer gav negative 10

Medlem siden 22/08/2007
Registreret som Privatperson
Land Sverige
Købte varer 0
Solgte varer 1655
Se alle sælgerens varer
Type karakter Sidste 2 måneder Sidste 6 måneder Sidste 12 måneder Siden begyndelsen
Positiv 191 484 729 746
Neutral 4 19 25 26
Negativ 3 4 10 10
Total 198 507 764 782

Vis: 1-10 af 10 linier 1

Alle modtagne karakterer Vis: Alle kommentarer Vis alle positive karakterer Vis alle neutrale karakterer Vis alle negative karakterer Periode: Seneste 2 måneder Seneste 6 måneder Seneste 12 måneder

Kommentar Afgivet af Afgivet til Auktion Karakter dato
Varen først modtaget efter 3 uger. Prøvede at kontakte ham via mail, men fik ingen respons fra ham. Det mindste man kan gøre er at svare tilbage med forventet leveringstidspunkt kakado (35) sælger 555225130 20/12/2008 12:58
har betalt for 3 uger siden. har ikke modtaget varen endnu. Kan ikke anbefales Dette produkt er utskickad i henhold til kontrakten. Medlem meget sent til at informere os om sin betaling som den er blevet en fördörjning i leveringen. Mvh mrgecko
nimetk (12) sælger 552879956 03/12/2008 19:21
Varen er aldrig kommet frem bibo08 (5) sælger 549430874 24/11/2008 15:40
Kan ik gi bedre.Uret kom endelig efter 1 måned`s venten,men det var ik det værst,jeg skulle betale 185,-kr for told,det var kommet fra Thailand.Uret står mig faktisk i næsten 500,- Vänligen hör av dig direkt till oss om det blivit något problem med posten lovar vi hjälpa till / mvh mrgecko-shop
mamse01 (16) sælger 543897514 07/09/2008 17:23
Min pakke er blevet toldbehandlet af post danmark måtte betale ekstra 260.-kr kan ikke anbefales Beklagar verkligen detta tillfälliga problem vid postgången. Vi tar självklart ansvar för detta och betalar alla avgifter. Vänligen hör av Er till oss med kvittens för återbetalng.
bohm01 (6) sælger 534390124 08/05/2008 21:32
Som skrevet før::: ADVARSEL!!! Min pakken er blevet taget i tolden og jeg må betale 258,- Dkr i straf. Kan ikke anbefale herfra Beklagar verkligen detta tillfälliga problem vid postgången. Vi tar självklart ansvar för detta och betalar alla avgifter. Vänligen hör av Er till oss med kvittens för återbetalng.
Karsten-69 (4) sælger 534391594 08/05/2008 21:25
ADVARSEL!!! Min pakken er blevet taget i tolden og jeg må betale 258,- Dkr i straf. Kan ikke anbefale herfra Vänligen hör av dig till oss direkt om problem uppstått med leveransen så lovar vi ordna upp detta omgående. Mvh / mrgecko-shop
berniboy (89) sælger 534390106 06/05/2008 23:29
Uret er taget af "Told" i lufthavnen Sagen er sendt til politiet. Jeg vil blive afkrævet bøde og rettighedsafgift fra Jaguar DK. DETTE KAN OGSÅ SKE FOR DIG!!! SALGET ER ULOVLIGT!! Vänligen hör av dig till oss direkt om problem uppstått med leveransen så lovar vi ordna upp detta omgående. Mvh / mrgecko-shop
Dannn (72) sælger 536197680 06/05/2008 12:04
Pæn Jakke, er rigtig flot og dejlig at have på. Den er dog af dårlig kvalitet og er allerede 5 dage efter modtagelse afden gået lidt i stykker. Ni är välkommen att höra av Er direkt till oss vid eventuella reklamationer. Vi lovar då att hjälpa er med detta omgående. Mvh / mrgecko-shop
Hyldahlshjem (22) sælger 533107118 24/04/2008 10:53
varen kom først efter 3 uger fra jeg havde betalt og rykket for den

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 01:40

UPS__

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 24-12-08 01:42

Han sælger STADIG______øH += LOL
SKAT

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 24-12-08 05:51

SOKOBAN tor du ikke du kan købe en retskrivningsordbog på QXL.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-12-08 20:49

Citat
SOKOBAN tor du ikke du kan købe en retskrivningsordbog på QXL.

Troede det var FARKING side/ site jeg ?? blev afbrudt af-____

Dansk var et pænt sprog__før andre PIZZEDE på det.

Jeg kan min skide rets-skrivning, Men sig noget til mit
skide Bill_Gates ???? blæk/ regning/ skrivning.

Og LUDEREN / ?=)=(¤# der kaldte sig en LÆRER, kunne aksepterer
en KLAT_ kuglepen fra den lokale Brugs.

Men at se MØJUNGER ++++
der ligefrem fornærmer __ mig/ andre.__= lollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Nu døjer JEG ikke med at skrive_ bare ALT/ALLA vil ud på samme
brædt_bræd_bræt = BRAT/ = LOKUM på engang.
O HVASÅ.
Prøv at fuke de ord-døve___MEN DU GIDER JO IKKE HORE__stammer du
eller gak du før du KOM/CUM_____

Håber jeg staver BEDRE !!! end børn nu omdage,
da de får den fejl. at stave SOM DI____HøRER D/ t
og så kan de sgu osssssse bestå_ sikkert ikke mine fejl og mangler der
KOMMER B_Gates til unøtte/ en nød___= fler noser.
Men pie - så gø ont

Søger du sæl en orbog.
Kan jeg da HUTIGT_ hurtig- finnne 1 til dæj
Ellers__ville jeg en ELLER´s normal person bruge Google og
http://warez-dk.org/forumdisplay.php?f=13

Nå__hader mennesker, der er værre END
Og de er sgu da latterlige__nu igen__MEN; de marcherer ikke emre_
de SIDDER HER OG LYTTER...

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-12-08 20:53

Citat
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=180130

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-12-08 20:56
Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 25-12-08 20:58

SKAL_ vil lige nævne den MINDER MIG om en

Citat
klumme

DER INTET_ ved hvad han snakker OM_?
Før vedkommende selv er på den_ skide Danskere,
der KAN HUSKE.

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 25-12-08 21:04

Tak for svaret severino.

Gjort og alt det andet.
Men de kan IKKE finde fejl og mangler...?

Men de par gange de har været i TV - for IKKE selv at have
opdaget/ blevet ADVARET mod_ disse medlemmer,
DET ER DYbbb GODNAT

Stakkel´s QXL

E_BAY er på vej frem, og fælles-mønten er oppe/ nede i den rigtige kurs..!?

Kan i have det__

Takker SEVRInU