/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
spareskinner
Fra : fie4041
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 22-12-08 20:09

hvad skal jeg stille på når el sparer skinne ikke virker

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-08 20:14

Du skal sætte den i dett rigtige usbstik et 2,0 prøv de forskellige du skal ikke stille på noget

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-08 20:16

Ps. og hvis det ikke virker alligevel så er der noget galt med skinnen

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 22-12-08 20:21

Er det en ny skinne ?? Har den virket før, eller er du ved at installere for første gang ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-08 20:23

Du skal ikke stille på noget, enten virker den eller også virker den ikke, hvad er det for en skinne ? Er det en med usb til computeren ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-12-08 21:13

Spareskinner er det som DSB køre på, det er derfor togene af og til er forsinket
Der findes to typer elspareskinner.

USB modellen virker via strømmen i USB stikket, men vil ikke altid slukke, da der ofte er strøm på USB stikket i slukket tilstand, så det skal stilles inde i BIOS.

220 volt modellen virker sådan, at der er et masterstik. Når det er belastet, tænder det for de andre stik. Det virker OK, og jeg bruger det selv.

Nu er der gættet på at du har en USB, så nu vil vi gerne have den rigtige løsning!

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 23-12-08 06:22

Den hedder verl en spareskinne fordi den ikke tænder for din særm, printer m.m. hi-hi-hi

Accepteret svar
Fra : Emil_Jensen

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-09 12:37

jeg havde det samme problem..... jeg fik den først til at virke da jeg købe nyt tastatur det er g15 tastatur med 2 usber i der satte jeg den i og gik ind i min BIOS og satte den op til en 2.0

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-09 13:02

Har du fået det til at virke????

Kommentar
Fra : fie4041

Dato : 02-01-09 19:16

nej ikke endnu men jeg giver ikke op. jo den er med USB og sidder i et andet stik end pcén. har prøvet at ændre bios men det vil ikke

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-01-09 22:28

Virker eller virker ikke ????
Kommer der ikke strøm ud af dåsen, eller vil den ikke slukke?
Det syntes ikke at fremgå af tråden her????

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 00:29

Hvis du har mulighed for det, så prøv med et andet usb stik på computeren, problemet er at nyere computere ikke slukker bundkortet helt når du lukker Windows, er det det rigtige sted I BIOS du orsøger at ændre ?

Godkendelse af svar
Fra : fie4041

Dato : 06-03-09 17:53

Tak for svaret Emil_Jensen.