/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Problemer med lille email
Fra : mismas
Vist : 407 gange
50 point
Dato : 22-12-08 11:26

Jeg kan ikke sende en email der kun fylder meget lidt eks. 25kb, men hvis jeg sender 1mb er der ikke noget galt,det kan da ikke passe at man skal vedhæfte noget for at være sikker.....?
Kan man fjerne mappen U-ønsket email der er i Outlook Express, for modtager jeg små email´s ryger de i uønsket og fylder de lidt går de i indbakke. jeg vil gerne have alt i indbakke.

Jeg køre med Xp/Outlook Express/Stofanet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 11:31

Dem der ryger i uønsket post, skal du godkende, så ryger de i din indbakke.

Jeg gør det øverst oppe til højre i - spamkontrollen - godtkender afsenderen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-08 11:39

Citat
Dem der ryger i uønsket post, skal du godkende, så ryger de i din indbakke
.. kun dem der er ønsket formodentlig

er det stofanet der laver den mappe til uønsket post - eller har du selv lavet den - for har du selv kan du jo bare slette den. Jeg har ikke sådan en mappe - men har dirigeret uønsket/spam til mappen slettet post så jeg blot kan gå i rediger og vælge slet alle - dog igen - man skal lige være på dupperne og se om noget vigtigt går ind, men behøver så ikke at åbne med den risiko det kan indebære

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-08 11:43

Citat
for modtager jeg små email´s ryger de i uønsket
... det er så rigtigt at du skal godkende dem - dertil vil jeg anbefale dig at hente cactus spamfilter hvor du kan bestemme selv.
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=135
jeg har som nævnt brugt meddelelses regler og bestemt at spam skal i mappen slettet post - men du kan jo også lave en mappe selv - eller vælge den du har i forvejen til uønsket post.

ps... har stofanet ikke et fælles spamfilter ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-08 12:36

Citat
ps... har stofanet ikke et fælles spamfilter ?

Jo - hvis man vil betale for det - men det er jo ikke nødvændigt hvis man bruger Cactus

Den giver 100% kontrol

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-08 12:48

for dårligt med stofa hmmm - men ja cactus er formidabel

Kommentar
Fra : mismas

Dato : 22-12-08 13:10

jeg har fået det til at køre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-08 13:16

Jamen det var da herligt...

Så kunne du passende skrive hvordan du fik det til at fungere, så andre kan få glæde af svaret....