/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Hvor kan man læse psykologi
Fra : toyota34
Vist : 1927 gange
50 point
Dato : 21-12-08 10:58

Jeg vil meget gerne læse/lære noget om psykologi.
Jeg har i tidernes morgen haft psykologi på H.F.
Det skal være om aftenen, måske enkelte weekender og gerne med noget selvstudie/e-learning.
Skal helst være i Storkøbenhavn eller Midtsjællands området.

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 21-12-08 11:04

prøv her

http://www.fof.dk/

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 21-12-08 11:07
Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-08 11:09

Hvis du gerne vil læse på et lidt højere niveau end det aftenskolerne kan tilbyde, så kan jeg anbefale dig Folkeuniversitetet, se mere her
http://www.fukoebenhavn.dk/

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-08 11:16
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 21-12-08 11:17

Skal helst være i Storkøbenhavn eller Midtsjællands området.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-12-08 11:23
Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 21-12-08 11:55

Jeg oplevede at HF faget var væsentligt højere niveau end aftenskolerne.
Hvis du har en fuld HF kan du måske komme ind på åbent universitet, ellers er jeg enig med Hellebirgitte i folkeuniversitetet. Der har jeg engang gået til et drømmetydningskursus som var virkelig godt. Det var en lektor fra universitetet (psykolog) der underviste.

Ellers må du nok uddybe hvad det er du gerne vil lære mere om. Hvis du kan komme nærmere om det er almen viden på området, eller om du specifikt interesserer dig for en særlig gren vil gøre det nemmere at finde egnet kursus/uddannelse.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-08 14:23

Hvad faen er der nogle du ikke har blacket og vil snakke med isjomfru

Godkendelse af svar
Fra : toyota34

Dato : 02-01-09 16:19

Tak for svaret HelleBirgitte. Jeg har tilmeldt mig et hold her i foråret

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-01-09 17:34

Tak skal du ha´

Jeg har selv læst der og været meget tilfreds - held og lykke