/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Julesang - hvad hedder den?
Fra : Mallie
Vist : 2832 gange
100 point
Dato : 17-12-08 09:33

Jeg kan huske en julesang fra min barndom hvor en kvinde synger noget i stil med:

En julenisse hopper i min seng,
han vil ha' historie og julekagebag
for nu er det juleaftensdag.

Mine kollegaer kender den ikke og kigger på mig som om jeg er lettere retarteret
Kan nogen hjælpe mig med hvad den hedder og evt. et sted på nettet hvor man kan spille lidt af den ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 09:35

Citat
jeg er lettere retarteret

det tror jeg også

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 17-12-08 09:36

hov hov !

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 17-12-08 09:42

Har fundet den selv. Den hedder: Fortæl mig fortæl mig og er med Grethe Ingemann

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-12-08 10:01

hov hov
du spilder vores tid, når du nu selv kan

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-08 10:50
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 17-12-08 10:53

CD'en hedder Til Julebal i Nisseland

Indhold:
Lille Per: Til julebal i Nisseland ; Hej for dig, hej for mig / Lille Per (Ole Neumann)
Birgitte: Nu kommer julen
Helmuth, Pusle: Rudolf med den røde tud ; Nisse polka ; På loftet sidder nissen
Neiiendam, Sigrid: Peters jul / Sigrid Neiendam, Tove Maes og Mogens Wieth
Familien Andersen: Højt fra træets grønne top
Bjørn & Okay: Søren Banjomus
Ingmann, Grethe: Fortæl mig, fortæl mig / Grethe Ingmann med børn
Reimar, Johnny: Jeg så julemanden kysse mor ; Du kære gamle julemand / Johnny Reimar med børneparty

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 17-12-08 10:55

Ja Teil du var jo ellers til stor hjælp, så undskyld at jeg spildte din tid

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 17-12-08 10:56

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-12-08 11:05

Selv tak og

Kommentar
Fra : snyyo

Dato : 17-11-18 17:44

Ans, har du nogen idé om hvor man kan købe den CD?